part 12

243 53 38
                                    

غاری که در دل کوه مخفی شده بود، با وجود تاریکیِ وهم‌انگیزش، زیبا به‌نظر می‌رسید.

البته شاید دلیلش بانوی زیبایی بود که درون اون زندگی می‌کرد. انرژی زیاد و بی‌نظیرش، برای خون‌آشامی مثل سوهیوک یک معجزه بود.

«بانوی من! چه نقشه‌ای داری عزیزم؟»

سوهی لبخندی زد و پیرهن حریر بلندش رو از روی پاهای کشیده‌اش کنار زد.

«نشان مروارید گم شده! و تو می‌دونی که بدون اون نشان... نمی‌تونی جانشین کیم تهیونگ بشی!»

سوهیوک پوزخندی زد و نگاهش رو از اون زن مرموز گرفت. عاشقش بود؛ ولی نمی‌تونست منکر شیطان بودنش باشه.

«و کی اون نشان رو از دست داد؟ اگر تو حواست رو جمع می‌کردی و ملکه چیزی از نقشه‌هامون نمی‌فهمید، الان اون نشان توی دست‌های من بود و خدای آسمان‌ها من رو به‌عنوان پادشاه
انتخاب می‌کرد.»

سوهی ابرویی بالا انداخت و متقابلاً پوزخند زد.

«اونی که برای تصاحب قدرت عجله داشت تو بودی احمق! وگرنه می‌تونستیم مرگ ملکه رو بر اثر زایمان جلوه بدیم و بگیم بچه‌اش هم مرده به دنیا اومده. تو همه چیز رو نابود کردی و حالا... تنها راهی که برامون باقی مونده جنگیدنه!»

سوهیوک از جاش بلند شد و درحالی که نوک انگشت‌هاش رو به دیواره‌ی سنگی غار می‌کشید، سمت سوهی رفت.

«تو... می‌دونی نشان مروارید کجاست، درسته؟»

زن خنده‌ی مستانه‌ای کرد و موهای بلندش روی کمرش تاب خورد.

«فرشته‌ی مرگ... اون کسیه که نشان مروارید رو پنهان کرده! و احتمالاً حالا که ملکه برگشته... کیم تهیونگ هم قوی‌تر می‌شه!»

سوهیوک نیشخندی زد و با گرفتن کمر زن، اون رو به خودش چسبوند. روی لب‌های قرمز و خوش‌طعمش لب زد: «به افراد بگو آماده باشن. این یک شورش تاریخی خواهد بود!»

****

جونگ‌کوک به سختی لب‌هاش رو از بین لب‌های خون‌آشام آزاد کرد و با نفس‌نفس زمزمه کرد: «هی‌ هی آروم باش! منظور اون مرد بال‌دار چی بود؟ من قراره بمیرم؟!»

تهیونگ دوباره لب‌های پسر رو اسیر لب‌های خودش کرد و با شدت بیشتری بوسیدش. گردن جونگ‌کوک مدام از تخت فاصله می‌گرفت و پلک‌هاش با هر گازی که از لب‌هاش گرفته می‌شد، روی هم فشرده می‌شد.

نفس کم آورده بود و سنگینی بدن تهیونگ داشت هورمون‌هاش رو به مبارزه طلب می‌کرد. سروصدای جنگ درونی‌اش، با رها شدن لب‌هاش کمی آروم گرفت؛ اما بلافاصله صورت تهیونگ توی گردنش فرو رفت و پوست نازک زیر گوشش رو گاز گرفت.

𝖛𝖆𝖒𝖕𝖎𝖗𝖊 𝖕𝖗𝖊𝖞 «vkook»Where stories live. Discover now