Rozdział 16- czekoladka

5 0 0
                                    

Zaczęli zmierzać w stronę basenu, był całkowicie pusty, wszyscy poszli na plaże. Estella poszła do łazienki, Lavender i Carl usiedli się obok siebie. Lavender spojrzała mu prosto w oczy.
- Lavender, muszę ci zadać jedno bardzo ważne pytanie.- Powiedział nieco zestresowany Carl.
- Tak?- Zapytała Lavender.
- Będziesz moją dziewczyną?- Zapytał Carl. Kamień spadł z serca dziewczyny, bała się, że to coś poważnego.
- Myślałam, że nigdy nie zapytasz, oczywiście, że tak.- Lavender uśmiechnęła się, Carl złapał ją za talię, i przyciągnął do siebie. Ona odwzajemniła pocałunek, oderwali się od siebie gdy usłyszeli Estelle, idącą w ich kierunku.
- Elo mordeczki, nauczycie mnie pływać?- Zapytała Estella.
- Masz szesnaście lat, i nie umiesz pływać?- Zapytał Carl, Estella przytaknęła, Lavender obserwowała jak Carl uczy Estelle pływać, ciepło jej się zrobiło na sercu gdy Estella przepłynęła odcinek basenu.
Siedzieli jeszcze kilkanaście minut w basenie, gdy wrócili do domu. Estella położyła się na leżaku, który znajdował się na balkonie, czekając aż wyschnie. Za to Carl i Lavender przebrali się w piżamy, mimo, że było dość wcześnie, Lavender padła na łóżko jak worek po ziemniakach. W kilka sekund zasnęła.

A rainy day, and Bloody night Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz