Part 4

2 0 0
                                    


Luka se probijao kroz saobraćajnu gužvu. Petkom je uvek ludilo u gradu. Na raskrsnici kod Futoške pijace jedva se suzdržao da ne uključi rotaciju.Trebalo im je dobrih desetak minuta da dođu do Centra za sudsku medicinu. Luka je osetio gađenje. Koliko god vremena prošlo nikada se nije navikao na kužan miris smrti. Tehničarka ih je već čekala sa zaštitnim maskama, rukavicama i nazuvicama. Čim su ih navukli povela ih je hodnikom, čijom su jednom stranom dominirali ormani sa policama punim tegli sa delovima ljudskog tela i organa. Maska nije puno štitila od groznog mirisa formalina i nečega što bi se moglo opisati kao raspadanje tkiva. Negde u daljini čuo se zvuk bušilice.

- Stigli ste - okrenuo se Dante ka njima - čekao sam vas.

- Mogao si početi i bez nas. - promrmljao je Luka.

- Jeste,pa da mi upadnete u pola snimanja. - nacerio se Dante - Dakle počinjemo.

Uzeo je diktafon sa stola.

- Datum:05.08.2022. u 10:25 minuta, prisutni inspektori Luka Kolarov i Matija Horvat kao i pomoćnica obducenta Slavica Markov. Obdukciju vrši obducent Darko Janković.

- Ženska osoba, stara osamnaest godina, vreme smrti između trideset šest i četrdeset osam sati. Budući da je telo nađeno u hladnom i delimično suvom prostoru, preciznije vreme smrti znaće se laboratorijskom analizom telesnih tečnosti. Počinjemo spoljašnji pregled.

Pritisnuo je pauzu u snimanju i odložio diktafon. Prišao je telu i polako se nagnuo nad njega. Pažljivo je posmatrao svaki milimetar devojčine kože.

- Našao si nešto? - upitao je Matija.

- Zapravo jesam, priđite bliže.

Matija i Luka poslušaše.

- Sem ugriza na vratu čiji ćemo otisak uzeti, našao sam ovo. - pokazivao je na nešto u pregibu devojčinog lakta.

Luka i Matija se nagnuše da bolje vide.

- Ubod? - bila je to više Lukina konstatacija nego pitanje.

- Tako je.

- Možda se drogirala?

- To će provertiti toksikologija, ali ne verujem.Više mi deluje kao ubod igle za transfuziju.

- Primila je transfuziju?

- Ne, rekao bih da je u ovom slučaju krv uzeta.

- To bi objasnilo nedostatak krvi u telu.

- Neko je pokušao da njenu smrt prikaže kao šta? Napad vampira?

- Ili da zbuni istražitelje. - zaključio je Matija.

- Možemo nagađati koliko hoćemo, neće nam puno pomoći. Držimo se činjenica. - odvratio je Dante.

- U pravu si, činjenica je sledeća, pet litara krvi je isceđeno iz ove devojke. Nije pitanje kako, već zašto?

- Zašto ćeš otkriti kada nađeš počinioca, a da bi ga našao trebaju ti tragovi. Zato hajde da nastavimo.

Dante uze da pregleda devojčine šake. Ponovo je zastao.

- Slavice - obratio se pomoćnici - treba mi drveni štapić. Čini se da ima nečega ispod noktiju.

- Epitel? Misliš da je ogrebala napadača?

- Videćemo Luka.

Pažljivo je zavukao vrh štapića ispod nokta, pazeći da sadržaj padne u kesicu za dokaze.

- Iskreno, ovo što sam izvukao mi se više čini kao zemlja. Slavice, uzećemo bris genitalnih organa, mada ne vidim znake oštećenja. Definitivno nije napastvovana.

Tajne Petrovaradinske tvrđaveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora