Eveettt ben geldiim. Bana 'neden Duru ve Karan hakkında yazmiyorsun diye çok kizabilirsiniz. Onları yazacağım bol bol ama şu yan karakterler el altından bir gitsin zaten bazı yan karakter gelişmelerini sonralara atacağım bu son olabilir. Bir diğer yan karakter bölümü başka bir zaman gelebelir yani uzun süre sonra (o sırada 1 bölüm sonra yan karakter bölümü atan Sultan fnsskekffndns) şakaydı😊. Lütfen beğenir misiniz okuyup çıkıyorsunuz bazı kişiler ben emeklerimin karşılığını alamıyorum maalesef.
Yorum atıp beğenmeyi ve hesaba destek olmayı unutmayınnnn. İyi okumalar,umarım beğenirsiniz Efullerim🤩😻🤍🌷Bölüm şarkısı
Ozbi- o bir karamel
EMRE ACARSinirlerim hat safhadaydı. Benim Kardeşim, Yiğit vurulmuştu. Bu puştta tam benim sinirli anımı bulmuştu.
Ben ona vurmaya yeltenecekken hemşirenin kolundaki elini bıraktırmayı başarmıştı. Helaldi. Bende o arada kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum ki adam birden doktorun üzerine yürümeye başladı tam tokat atacakken engel oluyordum,tam o an adam ve doktorun arasına Karan komutanım girdi ve adamı yumruklamaya başladı.
Şaşırmıştım çünkü Karan komutanım herkes için böyle bir şey yapmazdı. Daha çok kendini korumasını öğrenmesini söyler ve geçerdi.
Doktor ve ben olaya şaşırırken arkadan time yeni gelen Kuzey "abla" diye bağırıyor ve koşuyordu. Arkamı dönüp Kuzey'e baktım, doktora odaklıydı.
Doktor onun ablası mıydı.Bunu çok kafamı takmayarak Karan komutanı adamın üzerinden almaya çalıştım. Adamın perdi çıkmıştı, bu kadarda beklemiyordum.
O sırada timde buraya dolmuştu.
Karan komutanım adamın üstünden kalktı ama adamı bırakmadı. Onu da ensesinden tutup ayağa dikti.
Hemşirenin önüne götürdü.Hemşireye baktığımda o... O farklı gözükmüştü gözüme,bilemiyordum ürkek bir kedi misali duvara sinmişti.
Utangaçtı galiba, çekingen çekingen bakıyordu bize. Korku dolu gözlerle de o adama.Karan komutanım adamı hemşirenin önüne getirdiğinde
"Konuş lan"diyerek silkeledi
"Konuş özür dile ondan"dedi.Adam dilini yutmuş gibiydi.
Galiba bunu beklemiyordu.
"Ö-özür d-dilerim" dedi.Dudağı patlamış,kaşı yarılmıştı. Ağzından kan geliyordu.
Hemşire de hala korku dolu gözlerle bakıyordu adama.
Komutanım adamı bu sefer doktorun önüne getirdi ve "aynısından" diyerek üsteledi.
Adam "Ö-zür -di-dilerim" dedi ve öksürmeye başladı.Ama ben başka bir yere odaklanmıştım.
Hemşireye.
Dikkatimi çekmişti. Hala korkuyormuydu o adamdan, peki neden korkuyordu.Tim tekrar yerine otururken o adamda gitmeye yeltenmişti.
Bende hemşire adamın arkasından korkarak bakarken kolunu kavradım ve koridorun sonuna doğru sürükledim.Anlamaz gözlerle bana bakıyordu.
"Ne yapıyorsunuz beyefendi" diyerek kolunu çekiştirmeye başladı.
Buna izin vermedim.Koridorun sonuna geldiğimde duvardan tarafa onu alıp sorularımı sormaya başladım.
"Korkuyor musun" dediğimde bana bakmıyor,elleriyle oynayıp tırnaklarının etlerini yoluyordu.
Ellerimi ellerine atıp iki elini ellerimin içine hapsettim.
Kafasının bir bana bir ellerimize çeviriyordu bunu beklemiyordu, tabii ben de bunu yapmayı beklemiyordum ama olmuştu artık bok yoluna süremezdim bundan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER AĞLARI
Teen FictionKader ağlarını örmüştü aramızda artık o uzaklaşsada bırakmazdı kader. Ben uzaklaşsam...neyse ben zaten uzaklaşamazdım bundan sonra... Yüzbaşı Karan Öztürk'e artık bir emanet verilmişti. O kadını gözünün önünden ayıramazdı. Başlarda ilgi duymasada sa...