1.rész

23 1 0
                                    

Hurrá már korán reggel szól a telefon. Mondtam magamba idegesen majd a szekrényre raktam a kezemet ahol a telefonom rezget éppen. A kijelzőre néztem ahol megláttam bátyám nevét.
Liz:Mit akarsz ilyen korán reggel Oscar?
Oscar:Jó reggelt neked is drága húgom. Készüljél össze,mert költözöl hozzám.
Liz:Mert?
Oscar:Mert szeretném ha hozzám költöznél,hogy több időt tudjunk együtt lenni.
Liz:Rendben. Készülök,na szia.
Oscar:Szia.
Bontottuk a hívást majd vissza raktam a szekrényre a telefonomat és elkezdtem dörzsölni a szemeimet. Nincs kedvem felkellni. Gondoltam magamba majd kikászálodtam a pihe puha ágyamból. Magamra kaptam egyik kedvenc pólómat ami egy McLaren feliratú póló volt.:

Ehhez egy rövid szaggatott kék farmer nadrágot vettem még fel majd a fürdőbe csináltam magamnak egy kis alap sminket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ehhez egy rövid szaggatott kék farmer nadrágot vettem még fel majd a fürdőbe csináltam magamnak egy kis alap sminket.

Ehhez egy rövid szaggatott kék farmer nadrágot vettem még fel majd a fürdőbe csináltam magamnak egy kis alap sminket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután végeztem konytba kötöttem a hajamat és a konyha felé indultam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután végeztem konytba kötöttem a hajamat és a konyha felé indultam. Anya épp az asztalnál ült mikor le értem.
Liz:Jó reggelt.
Nicole:Jó reggelt kicsim.
Liz:Apa?
Nicole:A fürdőbe van, készülődik dolgozni.
Leültem anya mellé az asztalhoz és elkezdtem a kávémat kortyolgatni.
Liz:Oscar nem tudom mennyire mondta de,nem sokára eljön értem és azt szeretné ha hozzá költöznék,hogy több időt tudjunk együtt tölteni.
Nicole:Igen említette.
Még beszélgettünk anyával egy kis ideig majd a szobám felé vettem az irányt hogy elkezdjem pakolni.
Nick:Jó reggelt hercegnőm.
Liz:Jó reggelt apa.
Köszöntem a férfinak egy ölelés kíséretében majd a szobámba lépve a szekrény felé vettem az irányt.
Liz:Hm,túl unalmas lenne zene nélkül készülni.
Miután ezt kijelentettem benyomtam egy Justin Bieber számot és táncolva elkezdtem pakolni a 2 bőröndömbe. Már vagy 1 órája pakolhattam mikor is kopogást hallottam az ajtómon.
Liz:Gyere.
Legnagyobb meglepetésemre drága bátyám lépett be.
Liz:Szia.
Ugrottam boldogon a nyakába aminek következtében majdnem elborultunk.
Oscar:Szia hugi. Kész vagy?
Kérdezte felém fordulva a fiú.
Liz:Egy pillanat,gyors össze húzom a bőröndjeim és indulhatunk.
Oscar segített levinni a bőröndöket a lépcsőn majd gyors elköszöntem a szüleinktől és bepakoltunk a kocsiba. Még integettem a kocsiból drága szüleinknek majd miután eltűntek a látó körűnkből előre fordultam.
Liz:És honnan jött ez a hirtelen ötlet,hogy költözzek hozzád?
Oscar:Onnan,hogy úgy se költöztél volna el még otthonról jó sok ideig hisz ismerlek. És gondoltam kizökkentelek a minden napokból.
Liz:Nagyon jó.
Válaszoltam a fiúnak majd az ablakon kezdtem el kibámulni. 2 óra alatt oda is értünk egy óriási házhoz.
Liz:Úristen te itt élsz?
Oscar:Igen.
Amint kiszálltam a kocsiból tátva maradt a szám a gyönyörű látványtól.

Liz:Ez gyönyörű.
Feleltem bátyámnak majd miután kipakoltunk a kocsiból én körbe jártam a házat.
Oscar:Viszont a csapat társam is itt lakik. Ha neked nem gond.
Liz:Nem gond.
Oscar:Okés. Én most megyek készülődni mert fél óra és indulni kell a szabadedzésre. Eljössz velem?
Liz:El.
Bátyám eltűnt a szobájába én pedig kipakoltam a saját szobámba. A szekrénybe beraktam a ruháimat és a cipőimet majd egy picit otthonosabbá varázsoltam pár közös képpel a szobát.
Oscar:Indulhatunk?
Lépett be bátyám az ajtón mire én csak bólintottam és felvettem a cipőm. A kocsihoz sétálva bátyám elmondta,hogy miről is szól a szabadedzés bár tudja hogy kiskorom óta imádom és mindent tudok róla,de lényegtelen. Oda is értünk majd bátyámnak el kellet rohannia én pedig a McLaren pihenő szobájában voltam. Miután meguntam a telefonozást gondoltam megkeresem bátyámat. Kiléptem a szobából és szerencsére azonnal meg is pillantottam ahogy valakivel beszélget.
Liz:Oscar,mikor végzel csak mert elégé éhes vagyok már.
Mondtam nyűgössen bátyámnak majd a másik fiúra pillantottam aki nem más volt mint Oscar csapattársa Lando Norris.
Norris:Szia,Lando Norris vagyok.
Köszönt nekem illemtudóan mosolyogva.
Liz:Szia én pedig Liz Piastri vagyok.
Norris:Oscar nem is mondtad hogy van egy hugod.
Liz:Nem szokása híresztelni.
Feleltem nevetve a fiúnak.
Oscar:Na most,hogy megismerkedtettek,e
elmondanám neked drága húgom hogy Lando velünk lakik.
Liz:Jó van.
Oscar:Vissza térve arra,hogy éhes vagy rendelj valamit ide.
Válaszolta bátyám majd mivel mennie kellet gyors öleléssel elköszönt tőlem.
Nem is olyan csúnya ez a Norris gyerek.Gondoltam magamba majd a pihenő felé sétáltam. Fél óra múlva már kezemben a kajával amit rendeltem néztem a képernyőt ahogy a kocsik egymás után mennek. Első helyen Max második helyen Norris és a harmadik helyen Piastri végzet. A dobogóra állva megkapták a fiúk a kupáikat majd bejöttek hozzám.
Liz: Ügyesek voltatok.
Oscar: Kösz hugi.
Nyomott egy puszit a fejemre majd levágodott mellém a kanapéra.
Norris: Köszi
Mondta majd ő is helyett foglalt mellettem...

Piastri hugaként.Where stories live. Discover now