7.rész

13 0 0
                                    

,,Liz szemszöge"

Arra keltem fel,hogy valaki megmozdult mellettem. Kinyitottam a szemeimet és az engem átölelő Norris szuszogó testét láttam meg magammal szembe. Hirtelen elpirultam majd óvatosan kimásztam a kezei alól és gondoltam elmegyek átöltözni. Amint felálltam azonnal éles fájdalom nyílalt a fejembe így a konyha felé vettem az irányt hogy bevegyek egy gyógyszert. A tegnap estéből annyi maradt meg hogy Max hamar lelépett én pedig hajnalig buliztam majd részegen Norris haza hozott. A konyhába érve nem találtam ott senkit aminek örültem hisz nem igazán volt kedvem senkivel beszélgetni míg nem vettem be gyógyszert. A szekrénybe kutatva azonnal találtam is majd levettem egy poharat is és megtöltöttem vízzel. Amint bevettem a gyógyszert rá 2 percre el is kezdett hatni aminek nagyon örültem.
Oscar:Jó reggelt álom szuszék.
Köszönt nekem bátyám majd elkezdett méregetni. Hirtelen nem értettem majd magamra néztem. Norris egyik pólója volt rajtam pedig azt hittem a saját pizsi polomban vagyok.
Liz:Neked is. Nem történt semmi közöttünk Lando fiúval szimplán csak együtt aludtunk és véletlenségből az ő poloját vettem fel a sajátom helyet.
Kezdtem el kimagyarázni a dolgokat bátyámnak aki csak elkezdett nevetni.
Liz:Min nevetsz?
Oscar:Tudom mi történt szóval nem kell magyarázkodni és azt is tudom,hogy nem történt köztetek semmi olyan.
Liz:Rendben.
Válaszoltam bátyámnak majd a szobám felé vettem az irányt. Átöltöztem és épp indultam volna meg a fürdő felé hogy berakjam a mosásba Norris pólóját mikor hirtelen vezérelve megszagoltam. Norris illata volt és egy picit elkezdett tőle hevesebben verni a szívem. Basszus nem szerethetek bele bátyám csapattársába,mert kinyír bátyám engem a másik hogy Norrisnak amúgy sem vagyok az esete. Gondolkodtam magamba majd inkább vissza vittem a szobába a pólót és az ágyamra raktam. Lementem a konyhába majd töltöttem magamnak egy bögre kávét.
Épp fordultam volna meg mikor hirtelen megszólalt Norris.
Norris:Jó reggelt.
Liz:Jó reggelt Lando fiú.
Köszöntünk egymásnak majd leültem az asztalhoz telefonozni.
Liz: Köszönöm szépen amúgy, hogy haza hoztál és hogy aludhattam melletted.
Norris:Igazán nincs mit,bármikor állok rendelkezésére kisasszony.
Mondta a fiú majd meghajolt előttem mire én azonnal elkezdtem nevetni.
Oscar:Mi ez a nagy nevetés?
Kérdezte tőlünk az ajtón belépve bátyám.
Liz:Norris szórakoztatótt.
Feleltem a fiúra nézve.
Kim:Jó reggelt álom szuszékok.
Köszönt bátyám barátnője is majd neki álltunk enni.
Norris: Ha egymásnak akartok esni akkor lehetőleg ne korán reggel a konyhába csináljátok ezt légyszi.
Szólalt meg az asztalnál ülve Norris.
Oscar:Jó van már Lando. Mintha te nem csináltál volna már ilyet.
Mondta ki bátyám mire nekem egy gombóc keletkezett a torkomba és elkezdtem fulladozni. Mikor végre kaptam levegőt mindenki rám nézett.

Kim: Jól vagy?
Kérdezte felém fordulva a lány.
Liz:Igen bocsánat.
Norris szúrós szemekkel nézett bátyámra majd miután befejeztük a kajálást én a szobámba sétáltam és ledöltem az ágyra.

Messenger

,,Maxy💙"

Maxy:Szia. Mi újság? Remélem
nem lett semmi balhé abból
hogy ott hagytalak az este.

Szia.Nem történt semmi.
Kicsit berúgtam aztán
Norrist felhívtam hogy
Hozzon haza és ennyi.:Liz

Maxy:Rendben.💙

💙:Liz

Miután elküldtem az üzenetet kopogtak az ajtón...

Piastri hugaként.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin