A szabad edzés végén elköszöntűnk mindenkitől majd hárman beültünk az autóba és elindultunk haza Oscarhoz. Amikor haza értünk az ajtó nyitva volt így csak beléptünk. A konyhából isteni illatok terjengtek a levegőben.
Oscar: Megjöttünk.
Kiabált a fiú a konyha felé mire egy szőke hajú lány jelent meg.
Kimberly:Sziasztok.
Köszönt nekünk.
Kimberly:Ooo szia csajszi. Gondolom te vagy Oscar húga. Sokat mesélt már rólad.
Liz:Szia igen én vagyok Oscar húga,Liz Piastri.
Kim:Én pedig Kimberly vagyok de hívj csak nyugodtan Kimnek. Én Oscar barátnője vagyok.
Mutatkozott be nekem a lány majd megölelt.
Kim:Gondolom nem mesélt rólam.
Liz:Nem igazán sokat beszéltünk eddig így nem.
Feleltem a lánynak majd még beszélgettünk egy picit. Vacsora után a szobám felé vettem az irányt. Épp ledöltem az ágyba mikor valaki kopogott az ajtón.
Liz:Gyere.
Oscar:Na szia hugi,csak annyi hogy van saját fürdőszobád ott mindent megtalálsz amire szükséged lehet.
Liz:Rendben, köszönöm.
Küldtem bátyám felé egy puszit majd kiment engem egyedül hagyva.
Fürdés után azonnal el is nyomott az álom hisz hosszú napom volt.,,Norris szemszöge"
Épp a pilóta társammal beszélgettem mikor megjelent egy gyönyörű lány. Tudom,tudom minden lányra aki szembe jön velem azt mondom hogy gyönyörű de ő valahogy most más volt. Ő tényleg gyönyörű.
Liz:Oscar,mikor végzel csak mert elégé éhes vagyok már.
Mondta nyűgössen a lány majd rám nézett.
Norris:Szia,Lando Norris vagyok.
Köszöntem neki illemtudóan és mosolyogva.
Liz:Szia én pedig Liz Piastri vagyok.
Norris:Oscar nem is mondtad hogy van egy hugod.
Liz:Nem szokása híresztelni.
Felelte nevetve a lány.
Oscar:Na most,hogy megismerkedtettek,e
elmondanám neked drága húgom hogy Lando velünk lakik.
Liz:Jó van.
Oscar:Vissza térve arra,hogy éhes vagy rendelj valamit ide.
Válaszolta neki Oscar majd mivel mennünk kellet gyors öleléssel elköszönt tőle.
A futam elégé szépen sikerült.
A dobogóra állva megkaptuk a kupáinkat majd bementünk a pihenő szobába.
Liz: Ügyesek voltatok.
Oscar: Kösz hugi.
Nyomott egy puszit a lány fejemre majd levágodott mellé a kanapéra.
Norris: Köszi
Mondtam majd én is helyett foglaltam mellette.A szabad edzés végén elköszöntűnk mindenkitől majd hárman beültünk az autóba és elindultunk haza.
Amikor haza értünk az ajtó nyitva volt így csak beléptünk. A konyhából isteni illatok terjengtek a levegőben.Oscar: Megjöttünk.
Kiabált a fiú a konyha felé mire Kim szőke feje jelent meg.
Kimberly:Sziasztok.
Köszönt nekünk.
Kimberly:Ooo szia csajszi. Gondolom te vagy Oscar húga. Sokat mesélt már rólad.
Liz:Szia igen én vagyok Oscar húga,Liz Piastri.
Kim:Én pedig Kimberly vagyok de hívj csak nyugodtan Kimnek. Én Oscar barátnője vagyok.
Mutatkoztak be egymásnak a lányok majd ölelkeztek.
Kim:Gondolom nem mesélt rólam.
Liz:Nem igazán sokat beszéltünk eddig így nem.
Mondta a lány majd neki ültünk vacsorázni ami isteni volt. Kim elmosogatot majd leült közénk a kanapéra és elkezdtünk beszélgetni.
Kim:Aranyos hugod van.
Oscar:Kicsit meg volt illetődve és zavarba volt azért volt ennyire csendes. Azért is akartam hogy ide költözzön hozzánk,mert amióta 1 éve végett ért a hosszú távú kapcsolata azóta nem igazán enged senkit közel magához és anya is javasolta,hogy hozzam el magamhoz hátha mi jó hatással leszünk rá.
Kim:Ooo szegény.
Válaszolta a lány majd felállt Oscar mellől és a fürdő felé vette az irányt.
Norris:Amúgy tényleg aranyos hugod van és hát... elégé szép is.
Oscar:Norris,ő vele nem játszód el azt amit a többi csajjal,hogy egy éjszakás kaland lesz.
Nézett rám a fiú méregetve engem.
Norris:Tesó a hugoddal nem tudnám ezt megtenni és már mióta nem voltam csajjal?!.
Oscar:Jó én hiszek neked,de ne nyomulj rá mert azt utálja. A másik hogy igazad van nagyon rég nem voltál már csajjal. Ezért büszke is vagyok rád.
Válaszolta nekem a fiú majd ő is felkellt és a fürdő felé vette az irányt.
Oscar:Ha úgy alakul áldásom adom rátok.
Fordult vissza hozzám majd miután ezt elmondta bement a fürdőbe. Én is feltápászkodtam a kanapéról majd a saját szobám felé vettem az irányt. Gyors tusolás után bedöltem az ágyba és 10 perc múlva már el is aludtam.
YOU ARE READING
Piastri hugaként.
RomanceSziasztok. Ez a történet Liz Piastri életét mutatja be ami a Monacói futam után teljesen felfordul.