3.rész

10 0 0
                                    

Az ébresztő hangjára kelltem fel,mivel ma van a futam ezért szerettem volna időben fent lenni,hogy a fiúkkal tudjak ki menni.
Felöltöztem abba a szettbe amit még tegnap este kikészítettem magamnak.

Felöltöztem abba a szettbe amit még tegnap este kikészítettem magamnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lementem a lépcsőn a konyhába ahol Kim már ott ült és itta a teáját.
Liz:Jó reggelt.
Kim:Jó reggelt. Te hogy hogy ilyen korán fent vagy?
Nézett rám kérdő tekintettel a lány.
Liz:Korán kellő típus vagyok és a fiúk futama miatt is korán keltem fel ma.
Kim:Ez aranyos tőled. Én is ezt szoktam csinálni bár ők mindig az utolsó pillanatban kezdenek el kapkodni.
Mondta nevetve a lány majd helyett foglaltam mellette.
Kim:Kérsz egy kávét?
Liz:Igen, köszönöm. Tejjel és két cukorral.
Mondtam kedvesen a lánynak aki csak elmosolyodott.
Kim:Úgy iszod mint a bátyád.
Felelte nekem nevetve mire én is elmosolyodtam. Elégé jól el beszélgettünk és észre se vettük,hogy már nyolc órát mutatt a telefon kijelzője.
Kim:Basszus már ennyi az idő? Fel kéne kelteni a fiúkat. Megoldód Norrist?
Én csak bólintottam majd felmentem és benyitottam a fiúhoz aki még békésen aludt.
Liz:Jó reggelt Lando fiú.
Köszöntem neki hátha felkell,de ehelyett csak morgott egyett. Leültem mellé az ágyra majd elkezdtem simogatni az arcát.
Liz:El fogsz késni a futamról és gondolom ennek nem örülnél.
Súgtam a fiú fülébe aki azonnal ki is nyitotta a szemeit.
Liz:Jó reggelt.
Norris:Jó reggelt.
Liz:Na most már ne aludjál vissza.
Mondtam nevetve a fiúnak majd kiléptem a szobából. Bátyám szobája felé vettem az irányt,hogy megkérdezzem mit akarnak reggelire de hallottam jól elvoltak így úgy döntöttem le megyek a konyhába...

,,Norris szemszöge"

Reggel Liz angyali hangjára kelltem fel. Nem akartam de muszáj hisz nem maradhatok le a futamról.
Liz:Jó reggelt Lando fiú.
Köszönt nekem mire én csak morogtam egyett. Leült mellém az ágyra majd elkezdte simogatni az arcom.
Liz:El fogsz késni a futamról és gondolom ennek nem örülnél.
Súgta a fülembe mire azonnal ki is nyitottam a szemeim.
Liz:Jó reggelt.
Norris:Jó reggelt.
Liz:Na most már ne aludjál vissza.
Mondta nevetve majd kilépett a szobából.
Hogy lehet ennyire aranyosan nevetni te jó isten. Gondoltam magamba majd felöltöztem.

Magamra kaptam a ruháim majd a konyhába mentem ahol Liz épp az asztalnál ült és nem vette észre,hogy lejöttem így gondoltam megilyesztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Magamra kaptam a ruháim majd a konyhába mentem ahol Liz épp az asztalnál ült és nem vette észre,hogy lejöttem így gondoltam megilyesztem. Óvatosan mögé lopoztam majd megfogtam a vállait mire halkan felsikitott. Fejét hátra döntötte a hasamra és úgy nézett fel rám.
Liz:Remélem tudod hogy majdnem leütöttelek.
Norris:Köszi én is szeretlek.
Liz:Hát te ilyesztegetsz itt engem.
Mondta a lány majd elmosolyodott.
Norris:Többiek?
Liz:Huncutkodnak a szobában.
Válaszolta nekem a lány miközben a telefonját bújta. Én erre a kijelentésére csak elmosolyodtam majd neki álltam enni. Fél 10 kor már kint voltunk a pályán és 10 kor már indultunk is. 2 óra alatt letudtuk a versenyt. Én harmadik helyen végeztem Piastri pedig 5 helyen. Én épp a pihenő felé sétáltam mikor megláttam,hogy Liz és Max röhögcsélnek egymással. Drága csapattársam érintése zökkentett ki a gondolataimból.
Oscar:Tán féltékeny vagy?
Norris:Nem,dehogy.
Válaszoltam gyorsan a fiúnak majd a pihenőbe mentünk.10 perc múlva megérkezett Liz is.
Liz:Nagyon ügyesek voltatok.
Felelte nekünk mosolyogva majd leült mellém a kanapéra.
Oscar:Látom össze barátkoztál Max-xal.
Liz:Igen igen. Nagyon aranyos és vicces.
Mondta a lány a fiúnak mire én majdnem felrobbantam a féltékenységtől. Nem tudom mit érzek Liz iránt hisz csak 1 napja ismerem de nem akarom más közelében látni és sose volt még ilyen velem....

Piastri hugaként.Where stories live. Discover now