Miközben gondolkoztam tekintettem elkalandozott a fiú testén. Ingje felül ki volt gombolva így mellkasa félig látszódott. Nagyon szexyn néz ki Landon az elegáns ruha és több ilyen helyre kéne járnunk ha így ki tudd öltözni. Gondolkodás menetem az zavarta meg,hogy észre se vettem hogy Norris leült mellém.
Norris:Liz minden oké?
Liz:Persze bocsánat csak elgondolkoztam valamin.
Norris:Rendben,mehetünk be már páran be mentek.
Mondta a fiú majd felém nyújtotta kezét hogy felsegítsen a kanapéról. Óvatosan felkelltem majd megindultunk a díszes terem felé ahol pár kör asztal volt található és egy kisebb táncparkett színpaddal.
Liz:Ez mese szép.
Szólaltam meg majd mekerestük a mi asztalunk. Páran oda jöttek hozzánk köszönni majd ők is leültek. Fél óra telt el mikor valaki megfogta a vállam.
Lewis:Ma is gyönyörű vagy.
Hallottam meg a fiú hangját a fülembe.
Liz:És megérkezett a mindig köcsög Lewis Hamilton is.
Mondtam nevetve miközben felálltam megölelni a fiút.
Lewis:Én is örülök hogy látlak mini Piastri.
Mondta ölelés közben majd leült mellém. Lewist kiskoromban ismertem meg az egyik futamon és azóta nagyon jóba vagyunk,bár nem mindig beszélünk de ez a barátságunk megmaradt azóta is.
Oscar:Na a két bolond megint össze került.
Felelte bátyám felénk fordulva mire mindannyian elmosolyodtunk Norris kivételével. A vacsora mennyei volt és egy kis pihenő után neki álltunk táncolni. Mikor meghallottam a kedvenc zenénk Hamiltonnal azonnal megfogtam a kezét és rángattam a tánctérre.,,Norris szemszöge"
Az asztalnál ülve néztem ahogy Liz és Lewis táncolnak egymással. Elégé féltékeny lettem így inkább vissza fordultam az asztalhoz.
Oscar:Ne legyél féltékeny na. Lewis és Liz kiskoruk óta legjobb barátok és már nagyon rég nem találkoztak így most kiélik a pillanatot.
Norris:Ki mondta,hogy féltékeny vagyok?
Kim:Látszik rajtad.
Sóhajtottam majd fejemet az asztalra hajtottam. Hirtelen egy lágy kezet éreztem meg a hátamon felpillantottam és Kim mosolygó arcát pillantottam meg.
Kim:Figyelj Norris rendes gyerek vagy te és elmondok neked egy titkot,de ne csinálj semmi hülyeséget. Liz szeret téged nagyon is csak nem merte még elmondani neked hisz nem tudta,hogy hogy reagálnál rá. És mivel mi tudjuk hogy mindketten szeretitek egymást ezért próbálunk utalásokat tenni mint amit pl Oscar tett.
Norris:Én ezt nem tudtam... Köszönöm hogy vagytok nekem.
Öleltem meg a lányt majd mellénk ült Oscar is.
Norris:Viszont nekem is el kell valamit mondanom nektek.
Oscar:Igen?
Norris:Emlékeztek mikor a konyha padlót takaritottuk?
Oscar:Igen.
Norris:Na akkor megcsókoltam Lizt. Előtte is próbáltam már csak akkor épp jötettek le és inkább hagytam az egészet.
Kim:Ez aranyos figyelj attól,hogy kis lépésekben haladsz előre még nem fog mást választani.
Oscar:Ez így van,ismerem hisz a húgom és tudom mennyire tudd küzdeni egy fiúért bármiről is van szó.
Pont mikor befejezte Oscar a mondandóját Lewis és Liz jelentek meg majd ültek le közénk.
Liz:Na mi a téma?
Oscar: Kibeszéltünk téged.
Mondta nevetve a fiú mire mindannyian elmosolyodtunk.
Liz:Haha vicces vagy Piastri.
Válaszolta neki a lány. Lewis elköszönt tőlünk hisz neki még pihennie kell a holnapi hosszú útja miatt így már csak újra 4en maradtunk.
YOU ARE READING
Piastri hugaként.
RomanceSziasztok. Ez a történet Liz Piastri életét mutatja be ami a Monacói futam után teljesen felfordul.