10.rész

8 0 0
                                    

Liz:Nem történt semmi.
Oscar:Oké és mi van köztetek?Mostanában elég sokat együtt lógtok és ez már a második együtt alvásotok.
Liz:Semmi szimplán haverok vagyunk.
Oscar:Ahha oké.
Liz:Jó ne hidd el
Oscar:De ugye szólsz ha valami lenne köztetek?
Én csak bólintottam majd Oscar felment felkellteni Kimet és Norrist.
Az asztalnál ülve megszólalt Norris.
Norris:Liz szólj rá máskor a bátyádra hogy ne rám ugorva kelltsen fel
Liz:Hey Oscar azért remélem az ágy épségben maradt.
Norris:Nem is az hogy én hogy vagyok nem az ágy fontosabb
Mondta a fiú mire mindhárman elkezdtünk rajta nevetni.
Liz:Szeretlek na Lando fiú.
Mondtam a fiúnak majd nyomtam egy puszit az arcára amire rák vörös lett.
Norris:Ennek örülök.
Felelte majd miután végeztünk a reggelivel elindultunk ki a pályára. A fiúk gyorsan át öltöztek én meg Kim pedig a pihenő szobából néztük végig a futamot. Hamilton lett az első utána Ocon utána pedig Max.
Sajnos a két McLarenes fiúnk nem jutott fel a dobogóra ami miatt elégé idegesen jöttek be hozzánk.
Norris:Nem hiszem el.
Oscar:Ennél szarabbat se mentünk.
Mérgelődtek a fiúk majd Kim és Oscar kimentek. Én oda sétáltam Norrishoz aki idegessen nézte a képernyőt majd hátulról megöleltem. Megfogta a kezeim majd felém fordult és szorosan magához húzva megölelt. Egy fejjel kisebb vagyok nála ami elégé cuki. Nyomott egy puszit a fejem tetejére majd még picit ölelkeztünk és elengedett.
Liz:Jól fogsz teljesíteni nyugi.
Mondtam a fiúnak majd nyomtam egy puszit a szájára és kimentem a többiekhez.

,,Norris szemszöge"

A képernyőt néztem idegesen mikor két pici kart éreztem meg ahogy át ölelnek. Megfogtam Liz kezeit majd felé fordultam és megpusziltam a fejét. Egy pici ölelkezzés után megszólalt.
Liz:Jól fogsz teljesíteni nyugi.
Mondta majd kaptam tőle egy szájra puszit és kiment a többiekhez. Én még egy picit sokkos állapotban álltam majd én is kiléptem a szobából és elmentem öltözni Oscar társaságában.
Oscar:A holnapi futam jobban fog sikerülni remélem.
Norris:Én is.
Mondtam majd felvettem a pólóm. Miután elköszöntűnk elindultunk haza felé. Én a nap további részében leginkább videót néztem a többiek pedig a szobájukban voltak. Elgondolkoztam videó nézés közben azon,hogy miért kaptam szájra puszit Liztől.

,,Liz szemszöge"

A futam után haza estünk és én a szobám felé vettem az irányt. Telefonoztam,filmet néztem és aludtam a nap további részében. Vacsora előtt 10 percel keltem fel majd lementem a konyhába ahol Norris kivételével mindenki ott volt már.
Liz:Mi lesz a vacsora?
Kim: Bolognai.
Liz:A kedvencem.
Nagy nehezen Norris is kitántorgot a szobájából majd leült közénk enni. Vacsora után elmentem fürdeni majd befeküdtem az ágyba és telefonoztam elkezdtem gondolkozni azon,hogy mi vezérelt arra engem,hogy megcsókoljam Norrist. Viszont a jó hír hogy nem lökött el magától. Gondolkozás közben magamhoz húztam a pólóját majd gondolat menetemet az zavarta meg hogy valaki kopog az ajtón.
Liz:Gyere.
Norris:Szia én vagyok az. Bocsi,hogy zavarlak,de....
Habozott a fiú majd újra megszólalt.
Norris:De,aludhatnék veled?
Kérdezte tőlem miközben a földet nézte.
Liz:Persze,gyere.
Mondtam neki majd arrébb csúsztam az ágyba,hogy a fiú is elférjen. Én lefeküdtem majd elfordultam a másik irányba és a fiú is így tett...

Piastri hugaként.Where stories live. Discover now