17.rész

8 0 0
                                    

Épp végett ért egy pörgős zene mikor megszólalt a Dj.
Dj:Ez leginkább a szerelmes pároknak szól fogadjátok sok szeretettel. Bruno Mars és Lady Gaga zenéjét.
Miután ezt kijelentette azonnal megszólalt a Die With a Smile szám. Mivel tudtam,hogy ez Liz kedvenc zenéje gondoltam felkérem táncolni.
Norris:Hölgyem felkérhetem egy táncra?
A lány csak bólintott majd kezét kezembe csúsztatta és felsétáltunk a tánctérre. Neki álltunk lassuzni és mivel éreztem a lány közelségét a szívem gyorsabban kezdett el verni és reménykedtem,hogy nem veszi észre.
Mi:

Oscar és Kim:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oscar és Kim:

Annyira jó érzés volt a karjaimban tartani azt a lányt akit a világon a legjobban szeretek és még sose szerettem senkit ennyire

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Annyira jó érzés volt a karjaimban tartani azt a lányt akit a világon a legjobban szeretek és még sose szerettem senkit ennyire. Oscar rám mosolygott Kimmel együtt majd a refrénnél megcsókolták egymást. Liz mélyen a szemembe nézett én pedig annyira elvesztem a szemeiben,hogy észre se vettem,hogy elkezdett közeledni felém majd végül ajkait ajkaimra tapasztotta és megcsókolt. Lassan és érzelmesen csókoltuk egymást. A szám vége előtt egy picivel engedtük el egymást majd miután vége lett a zenének vissza sétáltunk az asztalhoz.
Liz:Én ki megyek egy picit a levegőre mert már nagyon melegem van.
Mondta Liz majd megindult kifelé. Oscar rám nézett majd fejével biccentett,hogy menjek a lány után. Amint kiléptem az épületből megpillantottam Lizt ahogy az egyik padon ülve nézi a tavat és közben szívja az Iqost. Leültem mellé és én is elkezdtem nézni a tavat.
Liz:Köszönöm ezt a csodás estét.
Mondta nekem a lány majd vállamra hajtotta a fejét és úgy nézte tovább a kacsákat.
Norris: Kérdezhetek valamit?
A lány azonnal felkellt a vállamról majd rám nézett.
Liz:Persze.
Norris:Elmesélte bátyád,hogy Hamiltonnal,hogy letettek jóba és hogy miért de Max-xal hogy hogy jóba vagytok?
Amint befejeztem a lány vissza fordult a tó felé majd lehajtotta a fejét.

,,Liz szemszöge"

Tudtam,hogy elfog jönni ez a pillanat de nem tudtam,hogy ennyire hamar.
Felnéztem a tavon úszó kacsákra majd megszólaltam.
Liz:Volt egy legjobb fiú barátom akit Benjinek hívtak... Ő én és Hamilton egy elég jó csapatot alkottunk és mindent együtt csináltunk. A két fiú úgy tekintett rám mintha a huguk lennék én pedig úgy tekintettem rájuk mintha a bátyáim lennének. Egy nap pont mentünk volna át az úton mikor egy vadbarom nagyon nagy gázzal befordult az utcába. Benji engem és Hamiltont ellökött így őt csapta el az autó. Olyan súlyos sérüléseket szenvedett,hogy sajnos a mentősök se tudták megmenteni az életét.
Mondtam könnyes szemekkel mire a fiú magához ölelt. Én csak sírtam és sírtam mivel elő jöttek az emlékeim.
Liz:De a kérdésedre a válasz az az hogy Maxben megláttam egy új Benjit és ezért is lettünk jóba. Igaz hogy az én drága kis angyalom senki nem tudja helyettesíteni,de én úgy hiszem ő küldte nekünk Maxyt.
Válaszoltam a fiúnak szipogva majd elszívtam még egy iqost megtöröltem a szemeimet majd besétáltunk vissza az épületbe a többiekhez. Oscar és Kim a táncparketten táncoltak mikor mi be értünk. Mivel elég jó zene szólt így gondoltam magam mögött húzva elhivom táncolni Norrist...

Piastri hugaként.Where stories live. Discover now