6.rész

9 0 0
                                    

,,Liz szemszöge"

Az este kicsit túlságosan is jól alakult hisz én is és Maxy is berúgtunk mint az állat. A fiú hamar elment a buliból én viszont maradtam. Hajnalban már elég készen voltam így gondoltam felhívom Norrist.

,,Hívás"

Szia Lando fiú.
Légyszi értem tudnál jönni?
Elégé berúgtam és hát
Maxy már elment a
Haverjához aludni,mert
Rosszul érezte magát.:Liz

Norris:Persze,azonnal indulok.
Maradj ott ahol vagy
És ne csinálj
semmi hülyeséget.

Válaszolta nekem a fiú majd Bontottuk a hívást. Fél óra múlva meg is jelent az autója majd gyorsan ki is szállt és azonnal ajtót nyitott nekem.
Norris:Gyere Liz segítek.
Mondta nekem a fiú majd én elfogadtam a fiú segítő kezét és beültem az autóba. Egész úton lehúzott ablakkal voltunk hisz terjengett a pia szag a kocsiban miattam. Gyorsan haza értünk bár szerintem a pia miatt éreztem így.
Liz:Lando fiú kérdezhetek valamit?
Néztem rá a fiúra csillogó szemekkel.
Norris:Persze mond.
Lehajtottam a fejem majd megszólaltam.
Liz:Aludhatok veled ma?
Néztem fel rá mire ő csak bólintott majd a szobája felé vezetett. Én elmentem a fürdőbe lefürdeni ami picit segített józanodni. Kiléptem a fürdőből a szokásos pizsimben ami egy bugyi és egy hosszított póló. A fiú azonnal rám nézett majd vörös fejjel vissza fordult a telefonjába.
Liz:Te most zavarba jöttél?
Norris:Neem.
Liz:Lando fiú tudom,hogy mikor jön zavarba egy fiú és mikor nem.
Feleltem neki mire ő csak elmosolyodott és sóhajtott Egyett.
Norris:Jó talán picit na.
Mondta majd arrébb ment az ágyba hogy én is elférjek mellette. Én az ajtó felé fordulva befeküdtem mellé majd azonnal el is nyomott az álom.

,,Norris szemszöge"

Reggel arra keltem fel,hogy valaki le ejtett a konyhában egy edényt. Kimásztam óvatosan a lány mellől majd kimentem az ajtón.
Norris:Jó reggelt,mit törtök már össze?
Néztem Kimre és Oscarra akik épp készültek egymásnak esni a konyha pulton.
Oscar:Bocsi véletlen volt. Húgom nem tudod merre van?
Norris:Bent alszik a szobámba.
A fiú csak furcsán nézett rám mire én elmosolyodtam.
Norris:Ne gondolj semmi rosszra. Max hamarabb le lépett a buliból és hugod részegen felhívott eltudnám e haza hozni utána meg nálam aludt el,de nem történt semmi.
Oscar:Rendben.
Felelte nekem a fiú majd a barátnőjét az ölébe kapva felmentek a szobába. Én is elindultam a szobám felé majd beléptem és halkan becsuktam az ajtót. Vissza feküdtem Liz mellé az ágyba majd elkezdtem telefonozni. Fél óra múlva a lány elkezdett nyöszörögni és forgolodni mire én azonnal rá pillantottam. Gondoltam rosszat álmodik így inkább leraktam a telefonomat és magamhoz öleltem. Liz a mellkasomba bújva hozzám bújt és most már békésen aludt tovább. Éreztem,hogy szívem egyre hevesebben kezd el dobogni a lány ölelő kezeitől és közelségétől. Úristen mi van velem?Oscar ki is nyirna ha megtudná,hogy tetszik nekem a húga. Gondoltam magamba majd még egy picit néztem a lányt. Kb 10 perc múlva éreztem,hogy lassan én is vissza alszom így elkezdtem a lány hátát simogatni majd szép lassan becsuktam a szemeim és el aludtam...

Piastri hugaként.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin