Az este további részében leginkább táncoltunk és jól éreztük magunkat majd hajnali 2 kor elindultunk haza otthon pedig ágyba döltűnk.
,,1 hónap múlva"
Norrissal néha együtt alszunk amikor nem tudd aludni de semmi több nem szokott történni. Az 1 hónapja történt csókunk óta nem történt semmi izgalmas. A mai nap is átlagosnak indult. Felkelltem,felöltöztem elkészültem a fürdőben majd lementem reggelizni ahol Kim már a reggeli teáját itta.
Liz:Jó reggelt. Mi újság?
Kim:Jó reggelt neked is. Semmi érdekes és veled?Várod már a mai futamot?
Liz:Ahh ne is mond Lando alig tudott elaludni ezért velem aludt.
Mondtam nevetve a lánynak mire elmosolyodott.
Kim:Amúgy kérdezni is akartam,hogy mi van veletek?
Liz:Semmi a bálon történt csók óta nem volt semmi. Néha együtt alszunk ha nem tudd elaludni és ennyi.
Kim:Ooo.
Válaszolta a lány majd bele kortyolt a teájába. 9 órakor a két fiú is felkellt majd 10 kor el is indultunk a futam helyszínére. 13ra oda is értünk majd a fiúk neki álltak át öltözni és felkészülni a futamra. Én és Kim szokásossan a pihenő szobából néztük az eseményeket. Russel neki ütközött a gumi falnak aminek következtében leállt a futam.
Norris és Oscar épp jöttek felénk mikor Norrishoz egy lány ment oda és elkezdtek beszélgetni. Én csak néztem őket majd egy hirtelen pillanatban a lány megcsókolta Norrist bennem pedig egy világ dőlt össze. Elkezdtek folyni a könnyeim majd gyors letöröltem őket reménykedve hogy a többiek nem vették észre. Kim és Oscar azonnal rám pillantottak majd a lány szorosan magához húzott.
Oscar:Azt hittem megváltozott de ahogy látom nem sikerült neki.
Felelte bátyám a fiú irányába nézve majd elindultunk hárman a pihenőbe. Norris is belépett majd beült mellénk. Egyikünk se mondott semmit csak néztük Russel balesetét. Miután levitték a pilótát és az autóját a pályáról újra rajthoz álltak a többiek és folytatták tovább a futamot. Az első helyen Max második helyen Lecler és harmadik helyen Norris végzet. Miután vége lett a díj kiosztásnak a fiú oda sétált hozzánk és büszkén mutatta nekünk a díját.
Liz:Grat.
Mondtam neki majd elsétáltam inkább a Mercédes boxba.
Hamilton:Mi a baj mini piastri?
Kérdezte tőlem a legjobb barátom miközben fél karral átölelt.
Liz:Megint hittem abban,hogy végre boldog leszek és megint csalódtam.
Hamilton:Ooo szívem,annyira sajnálom hogy mindig veled történik ilyen. Túl jó szíved van ehhez a világhoz. Legyél olyan mint én, szívtelen és bunkó.
Liz:Hey nem vagy szívtelen hisz szeretsz engem.
Hamilton:Jó az is igaz de érted mire gondolok.
Liz:Persze értem.
Mondtam majd megöleltem a fiút. Egy picit még beszélgettünk az élet dolgairól majd vissza mentem a McLaren boxhoz ahol Oscar és Kim már rám vártak.
Liz:Mehetünk?
Oscar:Hát Norris elment megkeresni téged.
Liz:Engem kurvára nem érdekel Norris szóval ne keressen engem mert nem érdekel.
Oscar:Rendben,felhívom hogy a kocsinál találkozunk....
YOU ARE READING
Piastri hugaként.
RomanceSziasztok. Ez a történet Liz Piastri életét mutatja be ami a Monacói futam után teljesen felfordul.