Norris:Ne csak én legyek már vizes.
Mondta majd felemelt és a csaphoz vitt. Bevizezte a kezét majd rám fröccskölte az összeset. Lerakott én pedig vizesen álltam előtte és csúnyán néztem rá. Ezután elkezdtük egymást fröccskölni vízzel és már mindenünk tiszta víz volt de még a föld is tocsogot a víztől.
Liz:Nagyon ki fogunk kapni ha ezt meglátják a többiek.
Mondtam a fiúnak nevetve mire ő is elmosolyodott.
Norris:Hozok pár törölközőt.
Mondta majd elment a fürdőszobája felé.
5 perc múlva vissza is ért majd neki álltunk a földről felitattni a vizet kisebb nagyobb sikerekkel. Norris épp állt volna fel hogy elvigye a vizes törölközőt de akkorát esett a másik törölközőn hogy belőlem azonnal kitört a nevetés.
Norris:Na ez nem vicces.
Mondta nekem de én csak tovább nevettem. Elkezdett felém közeledni én pedig hátrálni,de a hátam neki ment a szekrénynek így nem tudtam máshová menekülni. A fiú csak egyre jobban jött közelebb én pedig nem tudtam sehova menni. Mikor oda ért elkezdett csikízni mire belőlem kitört a nevetés.
Norris:Na ez mennyire vicces?
Kérdezte tőlem röhögve a fiú. Miután már alig kaptam levegőt Norris abba hagyta majd egymás szemébe néztünk. Elvesztem gyönyörű kék szemeiben majd hirtelen száját az enyémre tapasztotta. Nem hiszem el hogy végre megcsókolt. Talán én is tetszem neki,de lehet csak arra kellenék neki. Gondoltam magamba,majd csókunkkat bátyám hangja zavarta meg.
Oscar:Itt meg mi a picsa történt?
Kérdezte a konyha ajtajából mi pedig felnéztünk rá a pult mögül.
Kim:Jézus ti meg mit csináltattok?
Kérdezte most már bátyám barátnője is felénk fordulva.
Liz:Hát...
Mondtam a tarkómat vakargatva.
Liz:Az úgy volt hogy lejöttem inni majd Norris megilyesztett így telibe leköptem vízzel aztán elkezdtünk vízi csatázni de már a takarításnál tartunk. Aztán Norris elvágodott és én meg kiröhögtem aminek következtében elkezdett csikízni és jah ennyi.
Mondtam a többieknek akik csak elképedve néztek ránk.
Oscar:Oké szerintem mi hagyunk titeket most takarítani. De amúgy nem lenne egyszerűbb egy felmosóval ahelyett hogy az összes törölközőt eláztatjátok?
Kérdezte felénk fordulva bátyám mire homlokon csaptuk magunkat.
Liz:Hogy lehetünk ilyen hülyék.
Oscar:A szerelem elveszi az ember eszét.
Mondta bátyám röhögve. Mire mindketten csúnyán néztünk rá.
Liz:Kussolj Piastri.
Oscar:Jujuj Jr Piastri mérges lett.
Miután ezt kijelentette én felálltam és megindultam felé.
Liz:Tudod hogy utálom ha így hívsz.
Mondtam miközben elkezdtem kergetni. Legnagyobb szerencsémre megbotlott a saját lábában így nekem már csak rá kellet ugranom. Elkezdtem püfölni aminek a fiú nem igazán örült de próbálta magát védeni.
Liz:Ezek után is Jr Piastrinak fogsz hívni?
Oscar:Nem,csak légyszi ne üss tovább.
Mondta nevetve a fiú majd miután abba hagytam kifújta magát. Gyönyörű látványt nyújthattunk. Bátyám a földön feküdt én pedig a csípőjén ültem.Kim felsegítet engem majd Oscar is feltápászkodott nagy nehezen. Megreggeliztünk majd elindultunk vásárolni a közeli bevásárló központba. Nekem egész úton az járt a fejemben,hogy Norris megcsókolt...,,Norris szemszöge"
Nem tudom mi vezérelt arra hogy megtegyem az első lépést Liz felé de végre megcsókoltam. A kocsiban egész úton kifelé bámult én pedig csak néztem rá és gyönyörködtem benne...
KAMU SEDANG MEMBACA
Piastri hugaként.
RomansaSziasztok. Ez a történet Liz Piastri életét mutatja be ami a Monacói futam után teljesen felfordul.