Reggel az ébresztőm hangjára kelltem fel. A tegnapi beszélgetés amit Kimmel lefolytattam elég jót tett nekem így elégé kipihenten kelltem fel. Felvettem egy pólót és egy nadrágot majd a fürdőbe sétálva fogat mostam és megcsináltam a hajam. Miután ezekkel végeztem lesétáltam a konyhába ahol bátyám és Kim már a reggeli kávéjukat(bátyám) és teájukat(Kim) iszogatták. Mosolyogva léptem be a konyhába.
Liz:Jó reggelt.
Oscar:Neked is. De fel vagy pörögve.
Kim: Hallgattál arra amit tegnap mondtam?
Kérdezte tőlem mosolyogva a lány mire én csak bólintottam és bele kortyoltam a kávémba.
Liz:Így van és sokkal jobb ez így.
Oscar:Na miről maradtam le.
Kim: Tegnap a hugoddal elég jól elbeszélgettünk és megbeszéltük hogy nem fogja érdekelni Norris hisz úgyse fog megváltozni sose. Te ismered a legjobban szinte te is tudod milyen. És oké azt hittük változott de ahogy láttuk nem változott semmit. Csoda hogy egyáltalán ide nem hozz lányokat.
Oscar:Igen,igen tudom milyen. És sajnálom hogy csalódást okozott neked Liz de én annyira hittem bennetek. Vissza térve,hogy ide nem hozott lányt hidd el volt rá példa csak én szépen kidobtam abban a másodpercben mindkettejüket aztán másnap Norris mindig egyedül jött már haza. Sose türtem ha valami idegen nő van a házba.
Liz:Én is sajnálom,hogy csalódtam megint de ez van. Ahogy látom nekem nem jár a szerelem. Így továbbra is fanolhatom tovább Richard Zven Kruspet.
Mondtam nevetve mire mindhárman felnevettünk miközben Norris jött be a konyhába. Mi azonnal abba hagytuk a nevetést majd rá néztünk.
Norris:Jó reggelt.
Mi:Neked is.
Töltött magának egy kávét majd le ült közénk. Én Kimre néztem aki csak bólintott jelezve,hogy nyugodtan elmehetek az asztaltól,de mivel nem akartam egyedül elmenni így úgy gondoltam elhivom Lizt is hogy berakjunk egy mosást és megbeszéljük a mai teendőinket.
Liz:Kim jössz?
Kérdeztem a lány felé fordulva.
Kim:Persze,mit szeretnél.
Liz:Semmi lényeges csak nem volt kedvem egyedül eljönni az asztaltól. Gondoltam indithatnánk egy mosást meg megbeszélhetnénk a mai teendőket.
Kim:Rendben.
Válaszolt a lány majd elindultunk a fürdőszoba felé.,,Norris szemszöge"
A futam óta elég fura velem szemben Liz. Próbáltam vele beszélni hogy mi a baja de nem hajlandó kommunikálni velem. Reggel hangos nevetésre kelltem fel így gondoltam nem alszom vissza hanem kimegyek a többiekhez. Beléptem a konyhába majd köszöntem.
Norris:Jó reggelt.
Ők:Neked is.
Töltöttem magamnak egy kávét majd le ültem közéjük.
Liz:Kim jössz?
Kérdezte Liz a lány felé fordulva majd kimentek a konyhából. Még hallottam,hogy beszélgetnek valamiről,de a kínos csendet Oscar törte meg.
Oscar:Figyelj beszélnünk kell.
Norris:Oké.
Oscar:Először is azt hittem megváltoztál. És csalódtam benned hisz megígérted,hogy nem bántód még sose Lizt mégis sikerült de szerencsére Kim beszélt vele és nem tört össze annyira. A másik hogy nem értelek állítólag a hugomat szereted erre a futam napján egy másik lánnyal csókolózzol.
Mondta végig a szemembe nézve a fiú majd miután befejezte bele kortyolt a kávéjába.
Először nem tudtam mire gondol így néma csendben ültem csak mellette és kavargattam a kávém...
YOU ARE READING
Piastri hugaként.
RomanceSziasztok. Ez a történet Liz Piastri életét mutatja be ami a Monacói futam után teljesen felfordul.