CZYTASZ ZOSTAWIASZ PO SOBIE 'VOTE' ✌✌
-To dziwne,że twoja mama nazywa się tak samo jak mama Luka.-powiedziała brunetka.
-No sam jestem zdźwiony nigdy wcześniej nie zwracałem na to uwagi.
-Co zamierzaż dalej?
-Dowiesz się wszystkiego w swoim czasie.
-Ale jesteś uparty Clifford.
-Uznam to za komplement Bri.
Po chwili usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.
-Ja otworze misiek.
Briana podeszła i otworzyła. Na progu przed domem stał Luke. Był pobity. Szybko wstałem i chwyciłem blondyna za koszulkę, kierując go do łazienki. Posadziłem chłopaka na umywalce.
-Briana przynieś jakieś czyste moje ciuchy.
Kiwnęła głową i wyszła z pomieszczenia.
Nie miałem ochoty w tamtym momencie na jakie kolwiek zagrywki. Nie był na siłach a mi nie było do śmiechu.
-Michael miał taki sam kolor oczu jak ty.
-Ale ja nie jestem Michael. Z tego co wiem on był gejem a ja mam dziewczynę.
-Wiem dlatego chcę cię przeprosić. Bardzo mi go przypominasz Gordon.
-Jest okey tylko powiedz kto cie tak urządził?
-Jacyś idioci.
-Gordi masz.-powiedziała brunetka podając mi czyste ubrania dla Luka.
-Nie trzeba.-powiedział blondyn.
-Chłopie nie ma gadania zostajesz u nas na noc.
Po niedługiej namowie postanowił zostać. Na jego twarzy był kilku dniowy zarost. Wyglądał w nim gorąco. Co japierdole?!
-Bri przemyj mu rany a ja pujde zrobić coś do picia.Briana POV
-Gordon jest strasznie podobny do Michaela.-powiedział Luke gdy zakleiłam mu łuk brwiowy.
-Tak właściwie co się stało z tobą i nim.
Widziałam w jego oczach ból. Rzałował tego co się stało a Michael ubzdurał sobie zemste.
-Michael był moim przyjacielem potem zostaliśmy seks przyjaciółmi. Potem wszystko spieprzyłem poznałem Chloe moją dziewczynę widziałem,że Michael to przeżywa. Spędzałem z nią więcej czasu niż z Mikim. Któregoś dnia wyznał mi miłość a ja jemu. Potem poszliśmy do klubu ja się upiłem i wylądowałem w łóżku z Chloe a Mickey nas nakrył. Potem popełnił samobójstwo. A wiesz dlaczego? Bo byłem mega dupkiem kochał mnie jak cholera, świata po za mną nie widział a ja go zdradziłem na jego oczach.-Jak to wyznał ci miłość?
-No Michael był gejem.Że co kurwa?! Mój chłopak jest gejem?! Nie daruje mu tego. Nie będe mówić Lukowi o zemście niech pierwsze mi się wytłumaczy. Czemu nie powiedział mi prawdy?
~~~~~~~~~~~
Ostatni na dzisiaj :)Ily .❤