1. Bölüm

895 28 3
                                    


Sabah erken kalkmıştım. Kahvaltı etme gereği duymuyordum. Bu yüzden kendime bir nescafe yapıp sigaramı yaktım. Sigaraya başladığım gün en sevdiğim gündü. Acaba sigarayı hiç tanımamış olsaydım hayatımda neler olurdu düşünmek bile istemiyorum. Okula az kalmıştı. Okullardan nefret ederim. ''FAKE SCHOOL'' Hemen üstüme siyahları geçirdim. Kulaklıklığımı takıp ''Avril Lavigne- Bad Girl'' dinlemeye başladım. Okula gelmiştim. Ders matematik. Öfff. En arka sıraya geçip biraz kestirdim. Şimdi siz nasıl kötü kız olduğumu merak ediyorsunuz dimi? Söylediğim gibi hayatımdan nefret ediyorum. Keşke o lanet kadın beni doğurmasaydı.Henüz 4 yaşındayken benim isteğim üzerine sahile gidiyorduk. Arabayı babam kullanıyordu. Yağmur şiddetini arttırmıştı. Belki annemi dinleseydim hiç gitmezdik ve böyle bir olay yaşanmazdı. Babam yağmurdan önünü göremeyince karşıdan gelen bir kamyona çarptı ve araba ters devrildi. O kazada annemi kaybetmiştim. Babam 7 yaşıma kadar sürekli içip içip beni dövmüştü. Annemi benim öldürdüğümü düşünüyordu. Her seferinde senin yüzünden diyordu. Birgün dayanamayıp babam uyurken yastıkla onu boğmaya kalktım. Biraz çırpındı ama sonunda son nefesini vermişti. O günden sonra heryerde yetim olarak gezdim. Herkes yetimim diye benimle dalga geçti. İşte bu yüzden ben hayatımı anlatmayı hiç sevmem. Tenefüs zili çalmıştı. Kantine gidip bir çay aldım ve sigaramı yaktım. Normalde sigara okulda yasak ama banane kurallardan. Hayata bir kere gelmişiz. Onuda kurallarla mı geçireceğiz? Bugüne kadar çok okul değiştirmişimdir. Hepside sigara yüzünden. Birazda arkadaş çevrem. Daha önce çok hırsızlık yaptım. Ama yakalanmadım. Benim hiç arkadaşım yok. Çünkü hepsi benden korkuyor. İsteyen kim lan? Neyse şu lanet olasıca dersler bitti. Hafta sonu gelmişti. Facede gezinirken gözüme birden bir parti takıldı. Bensiz haa? Ben bu partiyi maf etmezsem Bad Girl değilim.

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin