15. Bölüm

42 0 0
                                    


-Çağla kendime kahve yaptım sende ister misin?

-...

-Çağla?

Okumakta olduğum gazeteden gözlerimi kaldırıp Elif'e baktım. Sarı saçlarını dalgalandırmış dudağında hafif bir parlatıcı vardı. Önüne astığı mavi beyaz mutfak önlüğüne kahve dökülmüştü.

-Efendim.

-Kahve yapıcam diyorum. Sende ister misin?

-Yok canım ben almayayım. Şimdi sen onun içine zehir katar tükürürsün.

-Hahaha. O nasıl bir fantazi ya. Onu ben değilde sen yaparsın.

Bu kıza gıcık oluyorum abi ya. Hatta bir keresinde gece yastıkla boğmaya çalışmıştım. Ama son anda diğer tarafa dönmesiyle pes ettim. Abi kızın öyle bir çenesi varki susmak bilmiyo. Silahla ağzına bir tane sıkasım var. Bakalım o zaman konuşabiliyor mu? Telefonumun titremesiyle Elif'e planladığım hain ölümlerden kurtuldum.

Gönderen: Bad Azröss

Dışarı çıkıp birşeyler yapalım mı?

Azra okuldan en yakın arkadaşım. Şu Utku olayını da birtek o biliyordu. Siyah saçları ve gözleri vardı. O da bir Bad Girl'di. Bu yüzden ona kanım kaynadı galiba.  Annesiyle babası boşanmış. Ve ayrıca sevgilisi onu aldatmış.

Giden Mesaj: Bad Arzöss

Mesela alışveriş merkezine gidebiliriz.

Gelen Mesaj: Bad Azröss

10 dakika sonra ordayım.

Odama çıkıp hazırlamaya başladım. Altıma siyah yırtık taytımı, üstüme siyah kapişonlu ceketimi giydim. Uçları gece mavisi olan siyah saçlarımı salınık bırakıp üstünde üzerinde "Bad Girl Queen" yazan siyah beremi taktım. Telefonumu cebime attıktan sonra ayağıma siyah beyaz olan converselerimi giydim.

-Ben çıkıyorum.

-Tamam bende birazdan kuzenimle buluşucam.

-Banane. Senin ne yapacağın beni ilgilendirmez. Istersen öl.

-Tamam sinirlenme. Hadi gö-

Konuşmasını bitirmesine izin vermeden dışarı çıkıp kapıyı kapattım. 

Gelen Arama: Bad Azröss

-Hö?

-Lan kezo. Nerdesin iki saattir dondum burda.

-Geldim kankim.

-Tamam Kraliçem. Önce sen kapat.

-Hayır önce sen kapat sefgilim.

-Kapat lan yazıyo.

-Tamam.

***

Azra benden önce alişveriş merkezine gitmişti.

-Naber canım.

-Ben amcanım.

-Ya Çağla. Şöyle salak salak espiriler yapma.Hadi gel ilk D&M'ye girelim. Belki Avril albümü alırız.

Azra'da benim gibi bir Little Black Stars. Ruh öküzüm benim. D&M'ye girmiştik.

-Oha Çağla koş koş. Avril albümü var burda.

-Yuh. Ama 50tl Azra. Çok pahalı.

-Tabi kızım. Avril Lavigne bu. Ajdar değil.

-Ee senin yanında var mı?

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin