İçimde birşeyler oluyordu. Hiç birşey diyemedim. Sadece siyah gözlerine öylece baktım. Sonra kendime geldim. Ben bir BAD GİRL'im. Ben aşık olmam. Hemen ellerimle onu geriye doğru ittim.-Ne yaptığını sanıyorsun sen?
-Hadi ama. Bırak şu inadını. Beraber ''bay ve bayan kötü'' olalım. Tüm kötülükleri beraber yapalım.
-Ben yanlız çalışırım.
-Bende benimle çalış demiyorum. Benim ol diyorum.
-YETER. BEN DAHA FAZLA İNCİNMEK İSTEMİYORUM. AMA BİRDEN KARŞIMA SEN ÇIKTIN. BEN 7 YAŞIMDAN BERİ YAŞAMADIĞIM DUYGUYU İLK DEFA SENDE HİSSEDİYORUM. İLK DEFA AĞLIYORUM.
İçimdeki herşeyi dökmüştüm. Ağlıyordum. Sonra hiç yaşamadığıım birşey oldu. Eray beni öptü. Ve bende buna karşılık verdim. İkimizde hem uçuyor hemde öpüşüyorduk.
2 HAFTA SONRA
Evdeydim. Kitap okuyordum. Ama karşıdan gülme sesleri geliyordu. Ve buda benim kitap okumamı engelliyordu. Hemen dışarı çıktım. Uçarak yanıma Eray geldi:
-Hayrola? Bensiz ava mı çıkıyorsun?
- Yani biraz öyle oldu
Kapıya geldik.
-Ben bakarımm. Aaaa!
-Kim gelmiş Duygu?
-Kim değil kimler.
Er:- Bizi içeri almıyacakmısın?
D:-O...ooo.. olurmu hiç ö..öö.öyle şey buyrun.
Ec:-Selam kızlar. Neye gülüyordunuz öyle?
-Hiççç. öyle...
Ec:-Konuştunuz.. hahah :D
Er:-Bizimde biraz canımız sıkılmıştı deyilmi hayatım.
Ec:- Bu benim işim defol.
Elimle Eray'a hiç dokunmadan onu dışarı ittim. İlk önce kapıya sonra pencerelere baktım ve kapandılar. Uçmaya başladım.
-Biraz eğlenicez...
Er:-Ecrinn. Ecrin aç kapıyı....
Birden ayaklarım ağrımaya başladı. Yere indim.
-Ahh!
Kapılar ve pencereler açıldı. Eray yanıma geldi.
-Ecrinn? İyimisin?
-Ahh! İyi değilim.
-Ecrin. Üstün.
Üstüme baktığımda pembe bir elbise giymiştim. Saçlarımda iki kuyruk yapılmıştı.
-Aaaaa!
Etrafıma baktım. Evdeydim. Ter içinde kalmıştım.Gördüklerim bir rüyaymış meğer. Ama o çocuk hayatımdan gitmesse gerçek olabilir.....
1 SAAT SONRA
Kapı çalmıştı. Bu şey başıma 2. defa denk geliyor.
-Veee. Bad Boy'un geldi güzelim
-Hoşgeldin
-Ne bu surat? Ölüsün diye mi? yoksa bişey mi oldu?
-Yok yok bişeyim.
-Ben seni eğlendirmenin yolunu biliyorum.
Bir kulübe geldik. Neresi eğlenceli? Sonra Eray mikrofonu alıp konuşmaya başladı.
-Bu şarkı düyanın en kötü kızına gelsin.
M.İ.A. Bad Girls çalmaya başladı. Bu şarkıya bayılırdım. Ses o kadar yüksektiki dışardan duyuluyordu. Dışarı çıktık. Hala şarkıyı duyabiliyordum. Gece olmuştu.
-Benimle uçarak dans edermisiniz Bayan Kötü?
Güldüm. Şu son zamanlarda benim duygularıma birşey olmuştu. Ağlamak, gülmek ve aşık olmak. Bunlar benim tarzım değildi. Ama eğleniyordum. Havada delice dans edip gülüyorduk. Eray beni döndürdü ve kollarının altına aldı.
-Seni seviyorum Şeytan.
Sadece güldüm. Ve yine yaptı. Öptü. Galiba bu çocuktan kurtuluş yoktu. Onda ne vardı bilmiyordum ama beni kendine çekiyordu.
***