BUSEDEN;
Bizim grup toplanmıştık. Saat 21:00 idi.Doğruluk mu cesaretlik mi oynuyorduk. Taki ben hayatımın en kötü cevabını verenedek:
Ebru:
-Evet Buse. Doğruluk mu cesaretlik mi?
-Bu işe biraz heyecan katalım. (Senin heyecanını sikim nerden geldi bu heyecan) Cesaretlilik.
-Hmm.. Ozmn Ecrin'in evine gidip günlüğünü bul ve buraya getir.
-Ne! Siz çıldırdınız mı?
-Bu oyunu oynamak isteyen sendin Buse.
-Hayır asla böyle bişey yapmam.
Arkadaşlarım beni tehdit ettiler. Zorla götürdüler. Ama yapmıştım. Kapıdaydım. Genellikle Ecrin kapıyı açık tutardı. Ve öyle oldu. Işıklar kapalıydı. Arık içerdeydim. Korkuyordum.
-Sen kimsin Buse? Ne heyecanı ya? Öleceksin işte.
-Kapa çeneni iç ses.
Büyük ihtimal günlüğü odasındadır diye odasına çıktım. Yatağının sağ tarafında Avril posterleri, sol tarafında kanlı kanlı posterler vardı. Yastığı beyaz, yorganı siyahtı. Siyah perdeleri vardı. Duvarların rengi kremdi. Bazı yerlerden kanlar akıyor ve renk kırmızı oluyordu. Duvarların kenarlarında örümcek ağları vardı. Yatağının hemen yanında krem bir dolap kıyafet dolabı vardı.Daha da korkmuştum. Yastığının arkasına baktım. Çekmecelerine, dolabına,çantasına. En son aklıma gitarı geldi. Gitarın kılıfını çıkardım. Mor siyah bir gitarı vardı. Onu gitar çalarken hiç görmemiştim. Gitarın ortasındaki delikten elimi soktum. İşte ordaydı. Siyah, kalın beyaz çizgili bir defter.
-Tamam buldun işte. Ölmek istemiyosan hemen çık burdan
Bu sefer iç ses haklıydı. Hemen dışarı çıktım.
-ohaa. Buse bunu gerçekten yaptığına inanamıyorum. Hadi okuyalım.
-Nee? Delirdin mi Ebru?
-Hayır.
Bir koltuğa oturmuş günlüğü okuyorduk.
13 Şubat 2005
Pazartesi okula bir çocuk geldi. İlk defa o zaman aşık oldum. Çok yakışıklıydı. 4 yaşından beri hayata küsmüştüm. Yani o kazadan beri. İşte ben o zaman bad girl oldum. Bu çocuk akıllıydı. Nasıl bir bad girl iyi çocuğu sever ki? Ben daha 7 yaşındayım. Daha erken değilmiydi? Bu düşüncelerimden gitar çalarak uzak durmaya çalışıyorum. Avril Lavigne benim herşeyim. Onun sayesinde yaşıyorum zaten.
15 Şubat 2005
Lanet olsun. Bugün o çocukla konuştum. İlk defa bu kadar cesaretliydim. Bana ''olmaz sen kötü ve tembelsin'' dedi. Hiç bu kadar kötü duruma düşmemiştim. Hem o Dilara diye bir sürtüğü seviyormuş. Bende gidip o Dilara denen sürtüğün saçını çektim. Saçı kopmuş kafası kanamıştı. Öğretmenlerde bana kızdılar. Bir daha aşık olmamaya söz verdim. Kimsenin benimle konuşmasına bir daha duygularımın incilmesine izin vermemeye söz verdim. Avril gibi oldum. İşte ilk katilliğim bu zaman başladı. Bıçakla omzumu kestim. Sonra silahı alıp kalbime sıktım. Canım acımıyordu. Çünkü güçlüydüm. Ben artık bir ölüyüm. Bu yüzden benimle konuşan herkes ölüyor. Canlı ölüyle konuşamaz değil mi? İnsanlardan nefret ediyorum. Bu yüzden Bad Girlim. Ben ölümsüzüm. Bu yüzden imkansızı yapmaya ve doya doya eğlenmeye yemin ettim.
22 Nisan 2005
Dün birini bıçakladım. Çünkü benimle konuştu. İçimde çok azda olsa bir acıma duygusu var. Bu yüzden ortalıkta hayalet olarak dolaşmasın diye onları öldürüyorum. Öldükten 10 dk sonrada ceset ve kanlar yok oluyor. Çünkü onları ben öldürdüm. Ve ben bir ölüyüm.
-Ebru. Korkuyorum yeter. Okumayalım artık.-Aman ne korkak çıktın sen ya?
Birden elektirikler kesildi. Ebrunun elindeki günlük kayboldu.
-BENİM HAYATIMI KİMSE BİLEMEZ. CEZANIZ ÇOK KÖTÜ OLACAK. DEMEK EĞLENİP OYUN OYNAMAK İSTİYORSUNUZ. O ZAMAN OYUN BAŞLASIN.....
- Aaaa! Ben demiştim. Aman Tanrım. Koru beni. Koru beni. Beni bağışla. Lütfeen.... Allahım lütfen beni bağışla. Tüm günahlarım için özür diliyorum. Lütfen... lütfen..
-Buse sakin ol.
-imdattt. imdatt.
Bu ses Nazlıdandı.
-imdatt. Yardım edinn.
-BİRAZ EĞLENELİM. OYUN DAHA YENİ BAŞLADI.... BU OYUNUN ADI DA ÖLÜM MÜ? ACI ÇEKMEK Mİ? EVET EBRU HANGİSİ???......
Ebru çok hızlı nefes alıp veriyordu. Bir odaya gitti.
-Aaaa!
Odaya geldiğimzde Nazlı'nın vücudu yukarda kafası aşağıdaydı. Çok iğrenç bir şeydi. Sonra bir çılık daha
-İmdatttttttttt
Bu seste Ebru'nundu. Bir masaya yatırılmış elleri kolları bağlıydı.
-Yardım edin.
Ecrin bıçakla bacağındaki derisini kopardı.
-Aaaa!
-ACI ÇEKMEĞİ SEÇTİN EBRU.
Daha fazlasına bakamadım. sadece çığlıkları duyuldu. Sonra Ebruyu öyle acı içinde bıraktı.
ERTESİ SABAH;
ECRİNDEN;
Sabah ilk işim günlüğü yakmak oldu. Sonra o eve bakmak. Sadece odada masadan başka birşey yoktu. Diğerlerine ne mi oldu? Biraz eğlendik o kadar.
***