Okulun 2. dersiydi. Hoca yanında bir kızla içeriye girdi.
-Evet çocuklarrr. Bu yeni arkadaşınız Didem.
Hımm demekki yeni geldi. Ona da şu kuralları öğretmek gerekecek. Tenefüsteyiz. Didem hemen arkadaş edinmiş. Sürtük olduğu belli olabiliyor. Altına hiçbirşey giymeseymiş daha iyiymiş. Daha fazla kıvrılmıyormu canım o? Üstüne giydiği tişörtün göğüs dekoltesi resmen bacağına kadar iniyor. Ve bütün abazaların ağzından sular akıyordu. Birden göz göze geldik. Sonra bana doğru gelmeye başladı. Onun gelmesi ile herkes kolidoru boşalttı.
-Merhaba. Ben Didem.
Elini uzatıp öylece bekledi. Benden birşey gelmeyince elini çekti.
-Niye hep böyle siyah giyiyorsun ?
Elini kapşonuma götürdü.
-Bakalım bu siyahların ardında neler varmış?
Daha elini değdirmeden boğazını sıkıp onu yere yatırdım.
-BANA BAK KIZIM SEN KİMLE UĞRAŞTIĞINI BİLMİYORSUN... ŞU SÜRTÜKLER BENİ BİRAZ SANA TANITSINLAR. TEK BİR YANLIŞINI DAHA GÖREYİM....
Sonra elimi boğazından çekip içeri girdim. Kızın yüzü mosmor olmuştu. 3. Tenefüsteydik. Kızlar tualetin orda bişeyler konuşuyorlardı. Kenara çekilip onları dinlemeye başladım.
-Didemm. Sen ne yaptığını sanıyosun? O Ecrin. Onunla konuşmaya kimse cesaret edemedi. Bırak dokunmayı yanına bile yaklaşmadılar. Sen onu bilmessin. Tek çırpıda öldürürür seni. O..o..o.. o bir BAD GİRL.
-Amann. Napabir ki sanki. Bad Girl miş. hahaha. bende Adriana Lima. Benim babam polis bana hiçbirşey yapamaz.
Wayy. Bu kız kendine çok güveniyor. Göreceğiz.. Baban polis olsa ne yazar kızım. Okul çıkışıydı. Didemde lez çıktı. Sürtüklerle '' ayy aşkımm. kıyamam. tamam bebek.'' falan filan. Bune ya. Yine o tayfasıylaydı. Arkamdan geliyorlardı. birden birşey hissettim. Bir rüzgar. Arkamı döndüğümde Didem kapişonumu çıkarmıştı.
-Hahahah bakın burda ne varmış? Uzun saçlı olduğunu mu saklamaya çalışıyosun? Ayy kıyamam zavallı!
Aaaaaaaaaa! Bu kız artık çok fazla oldu. Ona doğru yürüyüp ölümcül bakışımı yaptım. Sonrada kulağına
-AZRAİLİN OLUCAM...
Diyip bir hayalet gibi gözden kayboldum. Saat 11:50 parktayım. Ve tesadüf Didemde orda. Evet beni gördü. Ama ben yine bir hayalet gibi kayboldum. Salıncaklarda sallanıyordum. Ama o beni görmüyodu. Saçlarıyla oynuyordum. O ise saf saf etrafa bakınıyordu. Evett. Hissediyorumm. Korkuyorr.. Korkusunu hissediyorum. İçime çekiyorum. Koşmaya başladı. Nefes nefeseydi. Ama bilmiyorki koştuğu zaman kaçamıyor. Durdu. Bende önündeydim. Arkasına bakıyordu. Önüne döndü ve beni gördü. Çığlık atıp yere düştü.
-AAAAAA! Lütfen bana zarar ve.er..me .
-Bilemiyorum. Kendine çok güveniyordun ne oldu?
-Yalvarırım
-Hahahha. Seni uyarmıştım Adriana Lima.
Bekledim. Saat 11:59. Saçından tutup kaydırağın oraya kadar sürükledim. Canı yanmıştı. Birden gözden kayboldum. Gittiğimi sanmıştı. Birden belirip kalbinin ortasına ve kafasına bıçak geçirdim. Dizlerinin üstüne düştü. Ağzından ve burnundan kanlar akıyordu. Kulağına eliğip
-AZRAİLİN GELDİ. BAKALIM ARTIK ZAVALLI KİMMİŞ?
dedim ve orada cansız bedeni yere düştü. Saat 00:00 olmuştu. Bende gözden kayboldum. Ertesi sabah okula parkın ordan geçiyordum. Ama bomboştu. Ne Didem vardı. Ne de kanlar...