5.Prima betie

6.8K 186 4
                                    

Din perspectiva lui Sahim:

Dupa aflarea bombei cum ca clubul nu-mi mai apartine,am taiat-o rapid prin multime.Furios peste poate,am intrat direct in birou fara sa intreb macar ce se petrece.Sunt asa de nervos cum nu am fost niciodata in viata mea,pana acum.Reped telefonul din sertar,aruncat printre niste dosare cu pamanturi si alte chestii;apoi incep sa butonez.Caut ca un disperat numarul de telefon al avocatlui meu.In timp ce eu fac asta,Alex intra peste mine,nebatand la usa.'Nestimtul asta si-a uitat bunele maniere acasa,sau le-a pierdut prin bar?!' e tot ce gandesc momentan,asa ca doar il privesc furios si-mi vad apoi de treaba.

Brusc,imi ia telefoinul si-l pune pe birou.Nervos,ridic privirea si sparncenele in aclasi timp,si-l intreb:

-Ai luat-o razna?Ce crezi ca faci?Am nevoie sa...-Insa mi-o taie scurt si cuprinzator:

-Nu ai nevoie sa suni pe nimeni.Clubul e al meu.-Brusc,fata mea cat nu atinge podeaua.'Cum e posibil asa ceva?Prorpiul prieten ma..tradeaza pe la spate?!'Insa inainte sa apuc sa deschid gura si sa intre asta eu insumi,Alex continua:

-Daca nu-l cumparam eu,atunci ar fi fost scos la licitatie si..cel mai probabiul,unul din cei care au pus ochii pe club,il cumpara la un pret de nimic.Deci,imi esti dator vandut pentru ca te-am salvat.Din nou.-Imi zice zambind,in timp ce eu il privesc cu ochii mari.

Multumit de gestul lui,dau mana cu el si apoi ma asez pe scaun.Deschid unul din sertarele cu cash pe care le am securizate,desigur;iar el ma agata de mana:

-Ai innebunit?!Ce vrei sa faci?!-Eu ridic privirea spre el si zambesc.Apoi continui sa bag mana in sertar,spunandu-i calm:

-Rasplata ta e aici.Curand vei fi un mai bogat cu..-Insa el ma ridica si ma imbratiseaza.

Ii raspund la imbratisare fericit.Alex e ca fratele pe care nu l-am avut niciodata si pe care mi l-am dorit atat de mult.Ne despartim brusc,iar el da din cap negativ,spunandu-mi:'Prostu-le!' si ma loveste peste umar,in timp ce incepem sa radem. Făceam asta intotdeauna.Il stiu de cand eram in scutece amandoi,si de fiecare data cand făceam ceva urat sau..mai putin bine,el făcea acelasi gest.Ma lovea in gluma peste umar,apoi începeam sa radem.

Brusc,o liniste mormantala se asterne peste club.A trecut ceva timp de cand sunt inauntru,iar linistea inca nu s-a dizolvat.Il las pe Alex singur si ies afara.Ma uit in stanga si-n dreapta si tot ce vad e...gol.Ce naiba se petrece?!Imi zic doar:'Aici ceva nu e bine' si ies din birou.Clubul e mai gol ca niciodata.Nu tu urma de dj,nu tu urma de barman sau strepteusa,nu tu urma de ospata..stai asa.Unde e toata lumea?!Ies afara din club si-i vad pe toti dansand in jurul unor persoane.Clubul meu s-a mutat afara,se pare.Ma apropii cu pasi timizi,dar siguri si o agat de mana pe prima persoana imbracata ca si ospatar.Era ea,Sara.

-'Ce se petrece!?'-Ii zic intreband curios.Ea imi zambeste,apoi se apleaca si ridica mana.Confuz o privesc asteptand sa vad ce vrea sa faca,iar ea ma murdareste de ceva.Dau cu mana si constat ca e alb si...dulce.Frisca.Oi fi ratat ceva?!Insa inainte sa intreb,toata gloata se muta inapoi in club,trecand pe langa noi si aducandu-ne,inevitabil,mai aproape.Ii simt respiratia din trupul care se ridica si coboara mai rapid decat de obicei,iar guruile noastre sunt deja la cativa centimetri distanta.O agat de talie si o trag mai aproape,insa dupa cateva clipe imi da mana la o parte si pleaca.Confuz,o iau dupa ea in club iar acolo o vad asezata in fata barului si...band?!

-Domnisoara Weber,esti in timpul programului,asa ca..-Insa mi-o taie rapid,spunandu-mi:

-Nu am masina,nu conduc.Deci,pot sa beau.

-De acord.Nu ai masina,nu ai carnet,nu conduci;insa esti...

Iar ea ma priveste nervoasa.Calmitatea de afara acum e ascunsa,cred,undeva in ochii ei.E rece,distanta si..furioasa.Ma intreb daca am facut eu ceva sau..insa inainte de asta,imi inmaneaza un bilet.Il iau si dau sa citesc in gand,insa ea imi cere sa-l citesc cu voce tare.Confuz,ma acomodez situatiei si incep:

Persoana potrivitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum