Din perspectiva Sarei:
Afara s-a lasat intunericul noptii care a adus cu el si frigul.Sunt imbracata intr-o camasa si o pereche de blugi trei sferturi, si tot simt gerul care da sa ma imbratiseze.Speriata si cu mii de ganduri negatve, astept ca salvarea mea sa apara cat mai repede.
Simtind cum mainile si picioarele imi amortesc, fac din prostie si fara sa-mi dau seama, greseala vietii mele.Ma ridic si tusesc puternic, iar un zgomot se aude din imprejurimi.Grozav, Sara.Buna treaba.-Imi zic lovindu-mi capul cu palma inghetata de frig.
Dau sa ma reasez jos,insa niste maini ma ridica.Primul instinct e sa inchid ochii, iar cand ii redeschid, imi vine sa plang de fericire.Clara si Sahim stau in fata mea si ma privesc surprinsi si fericiti sa ma revada.Ea ma strange puternic intr-o imbratisare iar eu ii raspund si incep sa lacrimez.
-Stii de cand te cautam?!Esti bine?Nu ti-au facut nimic,nu?!-Zise ea speriata si agitata mai mult decat as fi sora ei.
-Sunt bine, Claire.Calmeaza-te.Criss..-Dau sa intreb de fetita din apartamentul meu, iar ea ma asigura ca Alex a dus-o la ea acasa si ca nu stie nimic despre rapire.
-Bun.Acum daca tot esti bine si..te-am si gasit, sa plecam din locul asta.-Zise Sahim insa cineva il loveste pe la spate iar 'showul' reincepe,
Eu si Claire incepem sa fugim; bine 'incepem' e mult spus, asta deoarece ea ma taraste practic dupa ea si asta deoarece eu nu vreau sa-l las pe sef singur cu bestiile alea.Dupa ceva metri, cand simt linistea din jurul nostru, o opresc si pe ea si ma intorc inapoi.Merg lipita de copaci, cu Claire pe urmele mele si cand ajungem in locul de unde am plecat, raman socata.Sahim, marele Sahim-Gabriel Simmons, seful night-clubb-ului:"Love and Magic" lupta incredibil de bine.Bine, nu e chiar asa o noutate avand in vedere fizicul lui de invidiat, insa sa lupte pentru mine?Asta chiar ma surprinde.
El e singur impotriva celor 2 barbati carora li sau mai alaturat inca 4.Sase contra unu nu e corect, si nici sa ma bag intre ei nu e cea mai inteleapta decizie, desi tare as vrea s-o fac.Cand vad ca fiecare scoate cate un obict ascutit, iar Sahim nu are cu ce sa se apere, inima aproape imi sta in loc.Din raza mea vizuala au disparut doi insi, insa ma gandesc ca cel mai probabil Sahim i-a batut bine si sau dat batuti.Asemeni unui spectator la cinematograf, privesc totul fara sa pot face ceva si simt ca innebunesc de durere cand el primeste cate un pumn.
Clara ma tine strans de mana, de parca as fugi undeva si totul pare sa nu aiba vre-un final.Lupta dintre ei, sincera sa fiu, nu stiu unde va duce.Brusc mana imi este eliberata, iar eu nu dau importanta deoarce mai important este sa vad ca Sahim nu e ranit si poate sa lupte.Brusc insa, privirea imi este incetosata iar cineva ma prinde in brate.Nu e el, deoarece il aud strigandu-mi numele ca mai apoi totul sa devin negru.
Dupa ceva timp, o galeata cu apa rece imi este aruncata peste chip iar eu ma trezesc.Cred ca mi-au dat sa inhalez o substanta chimica puternica si de aceea am lesinat.Insa unde sunt ceilalti?Sahim, Clara, lupta de afara.Nu e posibil ca totul sa se fi terminat,nu?Iar cand deschid ochii mai bine si privesc in jurul meu, ma vad din nou in acelasi loc de unde am fugit.
-Tu?!-E tot ce apuc sa spun mijindu-mi ochii si si incruntandu-mi sprancenele, nevenindu-mi sa cred pe cine vad in fata mea.El doar sta si zambeste malefic langa doi tipi cam de aceeasi inaltime si greutate cu cei care m-au adus aici prima data, iar eu simt ca innebunesc de durere.Cum e posibil ca rapitorul meu..sau printre rapitorii mei sa fie fostul meu iubit?!Privirea lui intunecata nu-mi spune nimic si nu-mi transmite decat un sentiment.Ura profunda.Acum il urasc mai mult decat inainte.Mai mult decat si-ar fi putut imagina ca il pot ura.Mai mult decat eu crede-am ca pot ura pe cineva, si dupa ranjetul sau, imi dau seama ca sentimentul e reciproc.Il vad punad caldarea jos si se apropie.
CITEȘTI
Persoana potrivita
RomantizmEl:Baiatul rau,de bani gata,razbunator,pasional si cu un roi de fete in jurul lui. Ea:O fata simpla,muncitoare si indrazneata.Pasionata de gatit,lucreaza in doua joburi:ospatarita pe timp de noapte,intr-unul din barurile lui de lux si bebysitt...