Din perspectiva Sarei:
Coboara apoi privirea si cu bratul celalalt incearca sa-si ridice maneca.Il vad chinuindu-se, asa ca il opresc imediat si ii ridic eu insami camasa prin miscari suave, lente si cu multa grija.Cel mai probabl ochii lui sunt atintiti asupra mea, insa nu ma deranjeaza.
Dupa ce termin de ridicat maneca, desfac cutia de prim-ajutor iar el imi spune calm si zambind:'Stii s-o folosesti?!' in timp ce eu imi ridic ochii si-l privesc calma si zambind, cu un raspuns aproape in pragul ironiei absolute:'Crezi ca m-amn nascut ieri?!' iar el imi zambeste.Ma concentrez din nou asupra ranii sale si termin ce am inceput.Vazand cat e de adanca rana, ma ridic de pe pat, dar o mana ma opreste.Mana lui.Imi intorc privirea usor nedumerita de ce vrea iar el imi spune pe acelasi ton calm si pasnic, de nerecunoscut:'Spune-mi ce mai vrei.Ma ridic si-ti dau eu insumi.Nu uita, abia te-ai trezit si...' insa eu ii tai cuvintele aspru:'Si?! si atunci cred ca am apasat din greseala butonul "Do not disturb" caci el se ridica imediat si ma priveste cu aceeasi furie.
-Acum ce mai e?!-Intreb eu nedumerita, in timp ce el se apropie de mine furios si cat sa ii pot saimti respiratia, ca mai apoi sa-mi spuna la ureche:
-Mai fa-o o data si ma supar.Ai inteles?-Iar eu raman socata.Ce naiba sa fac si ce e cu schimbarea asta de comportament?!
.....
Sau facut orele 13:35 iar munca mea este gata.Sahim este bine acum iar eu am avut grija sa ii ingrijesc rana de la mana.Inca nu-mi vine sa cred ce s-a intamplat noaptea trecuta, asa ca doar stau pierduta in propriile-mi idei, analizand tavanul.Usa camerei se deschide brusc iar eu cred ca e Sahim.Insa nu.E Alex care se apropie de pat,asezandu-se si spunand:
-Esti tare nebuna,stiai!?-Iar eu devin confuza.Oare la ce se refera?Asa ca doar incep cu jumatate de gura propozitia:
-La ce te...-Caci el incepe sa rada copios apoi se opreste,continuand:
-La toate nebuniile din bar.Mama, daca stiam ce urat faci la bautura, iti jur ca nu te lasam sa muncesti acolo.-Iar eu incrunt sprancenele.
-Alex, ce-a..patit Gab...seful la mana?!-Intreb eu doar ca sa schimb subiectul.
-Sahim?!Ei bine..daca-ai sti...tare mi-e ca nimeni nu-l mai salveaza.-Zise el chicotind,ceea ce nu provoca decat iritarea mea.
-Alex!Raspunde la intrebare si..-Iar el incepe sa povesteasca totul.
Amintirile imi revin ca un bumerang in clipa cand el povesteste.
-Alex, baieti, luati-o de aici.Scoateti-o afara si duceti-o acasa.A baut suficient pentru astazi.(Sahim)
-Nu,te rog.Mai vreau sa...hei, ala e al meu!(Sarr)
-Sara, inceteaza.Esti beata deja si nu vrem sa...(A)
-Esti un prost domnule Alex.Cum iti permiti sa ma faci beata?Nu am consumt decat...(Sarr)
-Da, da, stiu.Vre-o cateva pahare.Acum haide, nu mai opune rezis...(A)
-Hei, papusa.Ce zici de un dns la bara?!Asa cum esti, sunt sigur ca noi toti vom fi incantati de...
Iar ochii mi se inchid instant.Acum stiu ce-a patit Gabri...Sahim la mana si stiu si cine e vinovatul.Eu!Il opresc pe Alex din a continua si ma ridic de pe pat.Nu realizez ca inca nu m-am schimbat, decat atunci cand Sahim intra in camera cu o tava in mana si tipa ca un apucat:
-Alex,iesi!-Iar baiatul se ridica si paraseste camera tacut.La randul meu, il privesc furioasa si nedumerita de reactia lui, ca mai apoi sa-l vad lasand tava pe masuta si apropiindu-se de mine, bagandu-ma inapoi in pat:
CITEȘTI
Persoana potrivita
RomanceEl:Baiatul rau,de bani gata,razbunator,pasional si cu un roi de fete in jurul lui. Ea:O fata simpla,muncitoare si indrazneata.Pasionata de gatit,lucreaza in doua joburi:ospatarita pe timp de noapte,intr-unul din barurile lui de lux si bebysitt...