Sara povesteste:
O noua zi se arata la orizont; din camera superba a celui care astazi este sotul meu.Dupa o noapte minunata si o nunta grozava; pot spune ca astazi chiar sunt fericita.Ma simt ca in al noualea cer iar asta se datoreaza doar unui singur barbat:Sahim-Gabriel Simmons.
Dupa ce ma trezesc de-a binelea; il sarut rapid pe frunte si cobor din patul, in care azi-noapte am fost a lui.Vesela si plina de energie; ma indrept spre dus, caci am nevoie de atingerea apei.Grabesc dusul si injur zgomots atunci cand observ ca acest 'aparat minune', incepe sa nu mai functioneze.
-Fir'ar!Sahim-Gabriel Simmons, iarasi ai uitat sa anunti instalatorul?!?-Tip ca disperata, de parca anuntarea instalatorului era doar responsabilitatea lui.
Un raset molipsitor se aude de dincolo de usa, iar eu zambesc stiind ca Sahim este cel de afara.Renunt in cele din urma si ies din dus, nervoasa.Ma privesc in oglinda de la chiuveta si ma stropesc cu muuulta apa pe fata; apoi infasor un prosop pe mine, caci da, am avut ingenioasa idee de a intra in baie dezbracata.
-Buna dimineata, Iubi...-Sahim da sa ma salute, insa ma intorc suparata si trec mai departe, indreptandu-ma spre sifonier.Imi aleg tinuta de astazi si il ignor pe durata intregii dimineti; asta desi se tine dupa mine ca un caine fara stapan.
Cobor in graba scarile si imediat ce ajung la parter, ochii imi sunt luminati puternic de ceva stralucitor ce inainteaza spre mine.Ridic mana dreapta, sa-mi acopar ochii iar rasul lui Alex ma face sa devin si mai nervoasa.
-Buna dimineata, porumbeilor!-Saluta el, zambind iar eu las mana jos si-l privesc nervoasa.Inghite in sec si aproape ca presimte ce va urma; insa intreaba totusi.
-Sa....sahim..unde e?-Spune balbaindu-se iar eu imi pun mainile in solduri.
-Sus.Poti sa mergi la el, caci se pare ca ii este lene sa coboare.-Spun accentuand ultimele cuvinte; si privind spre barbatul care iese rapid din camera; avand parul ciufulit si privirea de 'nu am fost eu'.
-Oh, dar iata si printul!Majestate, sa va ofer o cafea?!-Intreb nervoasa, privindu-l cum inainteaza spre mine, incercand sa ma calmeze; insa cobor scarile nervoasa, urcand in taxiul ce tocmai parcheaza in fata casei, taxi chemat de mine acum cinci minute.
-Sara, stai!Unde te...duci.-Ultimele lui cuvinte au fost astea.Oricum, ce-i pasa lui?Nu e ca si cand acum a devenit stapanul meu, nu?
Ii spun soferului sa ma duca la o anumita adresa iar dupa un drum lung ce a durat o eternitate pentru mine si nervii mei; am coborat si am urcat in blocul prietenei mele.I-am salutat pe cei pe care ii cunosc si am inaintat grabita spre lift.In clipa in care am ajuns in fata liftului, mi-am amintit cat urasc spatiile inchise, asa ca m-am intors nervoasa spre scari si am urcat pana la apartamentul Clarei.
Dupa ce ca m-am ciocnit de aproape jumatate din locatarii blocului, m-am mai si lovit usor la mana cand am pus-o pe bara scarilor.Mi-am inghiti singura injurturile si cand m-am vazut in fata apartamentului, un zambet larg mi s-a afisat pe chip.Am scos telefonul din buzunarul jeansilor si am apelat-o pe Claire; insa fara succes.Se pare ca prietena mea nu vrea sub nici un chip sa raspunda.Insa, da.Nici eu nu am de gand sa ma las batuta asa usor.Am apelat din nou si din nou pana cand...
-Alo?-O voce masculina si necunoscuta mie si urechilor mele; se aude dinolo de retea si ma sperie usor.
-Acesta este numarul Clarei Michelson.Nu?-Intreb confuza, iar un raset idiot se aude, spargand linistea momentului si scotandu-ma mai rau din sarite.
-Nu, draguta.Asta este numarul meu.E o greseala, iubire.-Spune tipul acela, care pare sa nu aiba mai mult de 35 de ani; iar eu imi rotesc ochii nervoasa.Il injur fara rtinere si inchid telefonul, lovind in usa in timp ce ma rog din tot sufletul ca prietena mea sa fie acasa.Dupa cinci lovituri; cu palmele, pumnele inclestate si picioarele; usa din lemn se deschide iar o tanara bruneta, cu ochi ciocolatii, ma priveste cu sprancenele ridicate.
-Buna ziua.Cine sunteti si pe cine..-Insa inainte sa-i ascult intrebarile; trec pe langa ea nervoasa fiind si intru in apartament, tipand din toti plamanii.
-Clara Michelson!Iesi afara imediat, sau...sau..jur ca gasesc eu o solutie sa te scot!-Tip, privind in jurul meu, in timp ce bruneta inchide usa si ma priveste confuza.
-Ce?!-Intreb vizibil nervoasa, iar pe chipul ei citesc un zambet scurt si enervant.
-Cred ca ati gresit apartamentul,domnisoara.-Spune ea zambind, oprindu-se din ras si punandu-si mainile in san.
-Serios?Asta nu e apartamentul 20?-O intreb ironic, iar ea zambeste.
-Da, e.-Spune dupa ce se uita la numarul instalat in camera.
-Si atunci cum iti permiti sa-mi spui mie ca am gresit apartamentul?'Domnisoara'?!-Intreb eu, nervoasa iar ea se face serioasa; scotand telefonul din buzunarul pantalonilor.
-Nu mi se pare ca aveti vre-un drept sa ma luati in ras, domnisoara.-Spune ea, tastand ceva; iar eu insfac telefonul din mana ei si citesc ceea ce incepuse sa scrie:"Ajuta-ma.."
-Nu cred ca e cineva aici care sa-mi vorbeasca mie despre drepturi.Iar eu sunt 'doamna' nu 'domnisoara'.Pricepi?-Spun atintind-o cu privirea.
-Nu-mi pasa.Puteti fi si sotia presedintelui,ca tot nu-mi pasa.Iesiti din apartamentul meu pana nu chem politia.-Ma ameninta ea, iar eu imi rotesc ochii zambind.
Inainte ca intre noi sa ia foc scanteia, usa se deschide iar inauntru paseste un Alex si un Sahim care ma privesc confuji si incruntati.La vazul lor, totul se intuneca, iar in mintea mea se goleste complet.
Dupa cateva ore:
Deschid ochii incet si ma uit in jurul meu.Sahim citeste o revista, Alex se joaca cu Cryss iar eu sunt..stai o clipa; cum am ajuns acasa?!Dau sa deschid gura sa intreb ce s-a intamplat, insa simturile par a-mi fi cedat iar gatul imi este ragusit si parca fara vlaga.Scot mana din patura groasa si tusesc de doua ori, atragandu-le atentia baietilor.Dar si micii mele printese care se juca cu Alex, pana acum.
-Apa.-E tot ce pot rosti, si asta mai mult citindumise pe buze.
-Esti bine, iubito?Nu ti s-a intamplat nimic grav, nu?-Spune Sahim care apare imediat la patul meu si ma ajuta sa ma ridic in sezut.Iau paharul din mana lui si dau sa cobor, insa ametesc din nou si daca nu m-ar fi prins la timp; atunci cu siguranta as fi pupat podeaua.
-Sunt bine.Eu..pot sa merg la bie, nu?-Ii spun iubitului meu ce ma priveste ingrijorat si al carui rasp[uns il resping imediat.
-Te insotesc.-Insa inainte ca gura mea sa pronunte respingerea afirmatiei lui; usa se deschide iar un medic paseste inauntru.
-Buna ziua.Cum va simtit, doamna Simmons?-Ma intreaba doctorul ce are niste ochii negri stralucitori si care, banuiesc ca nu depaseste varsat de 30 de ani.
-Sunt bine, multumesc.Sahim, tu ai chemat medicul?-Intreb zambind, insa pe fata mea se citeste nemultumirea.
-Nu.Alex?!-Intreaba el, si amandoi il privim pe barbatul blond ce se ridica de jos, cu privirea coborata.
-Vinovat.-Spun eu, recapatandumi oarecum din forte.Baietii pleaca din camera, iar medicul incepe consultatia.Zambetul ce i se afiseaza pe chip atunci cand ma priveste ma sperie.
-Felicitari.Sunteti mama.-Spune el, iar eu ma ridic din par fortat si speriata.La naiba, cum s-a putut intampla asa ceva?!Si mai ales...atat de repede?!
-Pof...tim?!-Intreb dupa cateva clipe, dupa ce m-am asigurat ca am asimilat informatia primita.
-Sunteti insarcinata in doua saptamani.-Spune barbatul imbracat in alb din fata mea, iar eu inghit in sec.La naiba, nu ma asteptam la asa ceva.Socul pe care il am este urias, iar daca e sa ma gandesc la reactiile viitoare ale celorlalti; deja pot anticipa un "NU" mare cat casa asta.
Il conving pe medic sa ascunda asta si-i spun ca vreau eu sa dau vestea cea mare; apoi el pleaca iar eu intru la dus.Dau drumul la apa calda, sa-mi invaluie trupul si incerc sa reasimilez evenimentele din ultima perioada:iubit; logodna; cerere in casatorie; nunta si..copil.Inghit in sec, imi scutur capul si-mi simt sanii intariti.Privesc in jos cu frica si ma conving ca ceea ce mi-a spus medicul, poate fi adevarat.
-La dracu', am nevoie de un test.-Spun tare si fara sa-mi dau seama, iar in usa se aud batai.Fir'ar Sara Simmons, acum chiar ai dat de dracu'.Daca se afla despre sarcina, cum il vei convinge pe Sahim ca nu a fost intentionat si ca vrei sa pastrezi copilul?!
CITEȘTI
Persoana potrivita
RomanceEl:Baiatul rau,de bani gata,razbunator,pasional si cu un roi de fete in jurul lui. Ea:O fata simpla,muncitoare si indrazneata.Pasionata de gatit,lucreaza in doua joburi:ospatarita pe timp de noapte,intr-unul din barurile lui de lux si bebysitt...