Sahim povesteste:
Acum cateva saptamani urma sa ma casatorsc cu fata visurilor mele.Fata visurilor oricarui barbat, insa nu am mai ajuns sa fac asta deoarece am fost rapit exact in clipa in care am pasit afara din casa.Nimeni nu stie despre, nici macar prietenii sau dusmanii mei, cu atat mai putin, femeia iubita.
Imi e dor sa ii aud glasul suav si plin si pana si zbieretele sa fac cum zice ea.Imi e dor pana si de nesabuitul Alex care mereu ii tinea partea, chiar si atunci cand eu si ea ne certam.Acum, tot ce mi-a mai ramas, sunt amintirile.
Cine ar fi zis ca 'Marele Sahim Simmons' se va stinge lent si sigur in mainile unor ticalosi.Ei bine, asta e realitatea mea si cred ca asta mi-a fost dat sa traiesc pentru ultima data.Imi va lipsi zambetul strengar al Sarei si pana si betiile ei stupide si geloziile fara sens.Imi vor lipsi prietenii si credinta lor in mine ca pot face totul bine din nou.
Desi as vrea sa scap din...locul asta, stiu ca nu voi putea scapa niciodata.Am fost inlantuit si chinuit mai ceva ca un animal, si poate..asta mi-e pedeapsa ca am asiprat mai sus decat 'prevede legea'.Inchis intr-un fel de..magazie, cred, si aproape primind aer cu portia; ma misc pe scaunul de fier incercand in zadar, a mia oara, sa ma eliberez.
Desi stiu ca nu am nici o sansa sa fac asta, ma chinui singur si ma ranesc, speranta ca voi fi eliberat murind minut cu minut; asta desi ma incapatanez s-o mentin vie.Legat cu mainile dupa scaun, picioarele fiindu-mi legate si ochii la fel; ma mir cum de am gura libera si inca nu s-au gandit sa o acopere si pe asta.
Mancare primesc o data pe zi, si atunci cand o primesc, mai bine n-as primi-o.Are un gust ciudat si ingrozitor care imi face stomacul sa fiarba la propriu si simt ca daca pana acum nu am murit, exista posibilitatea sa mor in curand.Zbatandu-ma ca un animal in cusca; aud usa acestui loc dschizandu-se, caci desi pare, inca nu m-am obisnuit cu scartaitul zgomots si enervant pe care il face mereu.
Pasii cuiva se indreapta spre mine, iar eu ma opresc din a ma zbate ca un peste pe uscat si incerc sa ascult si sa-mi dau seama, inca, cine este persoana care mi se apropie.Respiratia sa imi sufla in ceafa si ma face sa ma infior, apoi acelasi glas ragusit si mascat ma anunta de ceea ce urmeaza:tortura.
In clipa in care ma dezleaga de maini si picioare, sa ma ridice, observ ceea ce pana astazi nu am observat.Poate din cauza loviturilor, poate din vina oboselii, insa cert e ca acum imi fac o idee despre aceasta persoana.Dupa cat de bine ma ridica de parca as fi un sac de cartofi; trebuie neaparat sa fie barbat.Ma agata din nou de acoperisul acestei camere si incepe sa loveasca usor in abdomen.
Dupa ce si-a facut 'incalzirea', trece cu adevarat la 'atac'.Primeaza cu lovituri in abdomen, apoi continua cu lovituri puternice, folosind un material mare si greu, in acelasi loc; lovind ca un nebun.Dupa jumatate de ora, cred, inceteaza sa loveasca si usa se deschide din nou,iar cineva ii aduce o caldare cu apa rece pe care el nu se oboseste sa nu o foloseasca.La fel ca in aceste saptamani de chin; apa este din nou aruncata pe mine, insa efectul nu mai e acelasi.Acum ma simt de parca as putea suporta orice chin.Pana si pe acesta.
Sara povesteste:
Furioasa, plictisita si in cel mai rau caz, artagoasa si simtindu-ma abandonata; stau intinsa pe pat si privesc tavanul camerei mele, 'analizand' optiunile si evenimentele din ultima perioada.
Faptul ca am fost tarata practic in relatia cu Sahim, ma face sa vreau sa comit o crima.Iar in situatia de fata, victima mea sigura este Alex.
In clipa in care telefonul cade de pe noptiera vibrand, ma trezesc din reverie si constat ca tocmai am primit un mesaj.
Ma ridic nervoasa si cu chef de cearta si dschide clapita telefonului, socandu-ma de ceea ce citesc:'ITI VREI IUBITUL INAPOI, VIU SAU MORT?VREI SA CUNOSTI MODALITTEA DE A-L AVEA INAPOI?ATUNCI FA BINE SI PASTREAZA SECRETUL, CA DE NU....TOT CE VEI MAI VEDEA VA FI DOAR O UMBRA A CEEA CE A FOST SAHIM SIMMONS GABRIEL.'
CITEȘTI
Persoana potrivita
RomanceEl:Baiatul rau,de bani gata,razbunator,pasional si cu un roi de fete in jurul lui. Ea:O fata simpla,muncitoare si indrazneata.Pasionata de gatit,lucreaza in doua joburi:ospatarita pe timp de noapte,intr-unul din barurile lui de lux si bebysitt...