Sara povesteste:
Au mai trecut doua saptamani iar simptomele graviditatii mele incep sa fie din ce in ce mai vizibile.Am devenit mai sensibila decat eram, din punct devedere fizic; sfarcurile au devenit iritant de sensibile, sau inchis la culoare iar venele din jurul lor au devenit mai vizibile si mai mari; oboseala se resimte si ea din ce in ce mai mult iar greturile pur si simplu ma omoara.Sahim a observat si el aceste...'mici schimbari majore', cum le numesc eu, si este mai tot timpul cu ochii pe mine.
Cum inca nu am aflat nimic de Clair; sunt mai tot timpul agitata si niciodata nu reusesc sa-mi gasesc locul.Incerc sa evit sa fac anumite munci fizice; insa totodata incerc sa nu dau nimic de banuit, chiar daca Sahim ma analizeaza si supravegheaza mai ceva ca un bodyguard.Contrariat de inceputul refuzurilor mele in ceea ce priveste sexul, Sahim mi-a promis ca lucrurile nu vor ramane asa si cred ca l-am si suparat usor.Insa, la dracu'.De unde era eu sa stiu ca sunt gravida dupa atata timp?!
Indoielile au inceput sa apara si in mintea mea, iar asta ma tortureaza si mai mult decat orice.Pana si de fapul ca trebuie sa-mi impac barbatul.Cu ochii in tavan, astept sa cada parca din el raspunsurile intrebarilor din capul meu:Cum de sunt gravida?Cand s-a intamplat asta?Sahim de ce s-a suparat, doar noaptea nuntii am fost a lui, nu?! si asa mai departe.Sunt mii de intrebari de genul si intr-un final, singurul raspuns plauzibil si incredibil de infricosator este:violul.
Cumva, am reusit imposibilul.L-am impacat pe barbatul iubit si i-am spus ca sunt insarcinata.Inainte insa de a-i dezvalui si banuielile mele legate de acest mic incident, el m-a imbratisat atat de strans incat am tacut si am inceput sa cred ca acum totul va fi bine.Pentru o perioada, ii voi ascunde adevarul despre acest copil si..sper ca atunci cand voi avea puterea sa-i spun totul, va reactiona pozitiv si nu ma va certa, abandona sau parasi definitiv.
Dupa 7 luni:
-Sahim-Gabriel Simmons!La dracu; fatul asta vrea sa iasa mai repede!Fa ceva!-Tip ca o disperata, tinandu-ma cu mana de burta uriasa si imi tin ochii inchisi asteptandu-mi 'slvarea'.
-Dda, iubit-o.Eu..ce sa fac?Ce sa...-Deschid ochii furioasa si-l vad plimbndu-se prin fata mea, panicat si rosu la fata.
-..Suna pe cineva.Alex, salvarea, popierii.Oricine, doar suna naibii pe cineva, te rog.Si nu te mai..-Tip cat pot si incerc sa-mi calmez singura firea impulsiva si agitata; iar el insfaca mobilul de pe masuta de sticla si formeaza un numar.
-Alo, Alex?!Vin-o urgent.Sara naste.-Spune panicat, iar eu ma vait, tinandu-ma cu mana de burta.
-Si?Ce sunt eu, doica?Suna la salvare, omule.-Se aude vocea lui Alex, iar eu tip la el, cat ma tin puterile.
-Idiotule, tu esti acasa si vrei sa chem salvarea care va veni peste un scol!?Misca-ti fundul aici si ajuta-ma, ca de nu..auch...-Iar Sahim lasa telefonul si se apropie de mine agitat, agitandu-ma si pe mine, mai tare.
In cele din urma, Alex intra in casa si ma ridica de pe canapea, ajutat de Sahim, urcandu-ma apoi in masina neagra de lux de afara.Pornim spre spital cu toata viteza posibila si desi il aud pe Sahim certandu-l pe Alex, sa reduca viteza, eu tip sa taca fiindca o amenda nu il va ustura asa rau ca bataia ce i-o voi da eu, daca pierd copilul.Chiar daca nu e un copil dorit din prima, il vreau.Acest copil este sansa mea la o viata mai buna si este si nevinovat.
...
Din perspectiva autoarei:
Sara a nascut o fetita superba si dulce care i-a castigat pe loc inima atat mamei cat si lui Sahim.La nastere, superba fetita s-a nascut perfect sanatoasa si a castigat inimile tuturor.Sara a decis ca micul ingeras din viata ei sa poarte numele de Sara-Michelle Simmons; iar Sahim a fost de acord cu sotia lui.Micuta Sara a mers la cele mai bune gradinite, scoli, licee si facultati din lumea intreaga; astazi devenind o tanara auperba, "cu ochii de smarald si zambetul de zana".
In prezent.Sara povesteste:
In camera noastra, incerc de o jumatate de ora sa-l trezesc pe 'Somnorici' si nu par a avea succes.Epuizata sa trag de el, Sahim devenind un lenes de prima mana; cad langa pat si respir sacadat.Daca fiica noastra va vedea ce fel se poarta, atunci sigur va decide sa se intoarca inapoi in Madrid.Doamne, ce sa fac sa-l trezezsc pe 'print'?!Brusc, telefonul suna iar eu ma ridic de jos si cand sa apuc telefonul; Sahim il agata si-si scoate capul de sub pilota, socandu-ma.Ei, poftim.Pentru fiica lui, mereu are timp.Atunci pentru mine de ce nu are?!
-Buna dimineata, printesa!Ce mai faci?!Nu ai ajuns la aeroport, nu?!-O intreaba el, iar eu imi dau ochii peste cap.Naivule, mai usor cu intrebarile caci nu va avea timp sa raspunda-gandesc eu.
-Bine.In cinci minute, sunt la aeroport.Te iubesc!-Spune el vesel si coboara din pat, socandu-ma mai tare.Il vad cum imbraca in viteza pantalonii botiti si camasa crem, la care adauga un sacou negru si incalta in viteza o pereche de pantofi prafuiti, de sub pat.
Inainte ca eu sa deschgid gura, el paraseste camera, coborand la parterul casei de unde ujrca in masina parcata afara, si porneste in tromba spre aeroport.Minunat, domnule Simmons.Iarasi m-ai lasat singuira in ditamai casa si din nou ma plictisesc asteptandu-te pe tine si rasfatata de fiica-ta.
Plictisita de situatie si usor nervoasa, cobor scarile, prinzandu-mi o clama in par.Abia ce am pasit pe a patra treapta, caci doua voci imi atrag atentia iar eu sunt nevoita sa fac pe detectivul.Ajunsa la parter, ma dau dupa usa si ascult converstia lui Alex:
-Nu esti buna de nimic, jur.Daca te-ar vedea, mama ta; atunci s-ar intoarce in mormant de rusine.-Alex pare a certa pe cineva, insa...oh, doamne.O cearta pe Chriss.
-Alex, cu cine..-Spun iesind din casa iar el se intoarce spr mine socat.Nu se astepta sa-l aud si nici sa-l surprind vorbindu-i asa fetitei Clarei.
-Vorbim mai tarziu.-Spune el si inchide apelul, iar eu ridic mainile crucis la piept si-l privesc cu sprancenele ridicate.
-Ce-a fost asta!?-Il intreb nervoasa, iar el incepe sa se balbaie.Imi arunc ochii peste cap si il privesc din nou, insa inainte ca el sa deschida gura; doua brate subtiri il imbratiseaza de la spate.Minunat.Iata ca a sosit 'cosmarul'.
-Surpriza!-Spune vocea subtire si calda a fetei care mi-a furat inima sotului meu.
-Nu pot sa cred ca ai ajuns.Sara, ce mai faci?!-O intreaba Alex fericit si imbratisnd-o iar ea zambeste mandra si scoate limba la mine atunci cand o privesc incruntata.
Mereu, dar mereu cand am privit-o astfel, mi-a raspuns scotand limba la mine de parca inca ar fi un copil mic.Cum Sahim o alinta iar Alex ii face toate poftele, alaturi de tatal ei; eu sunt singura care este vazuta ca 'vrajitoarea' familiei, asa cum m-a numit insasi fiica mea.
La media:Sara-Michelle
CITEȘTI
Persoana potrivita
RomanceEl:Baiatul rau,de bani gata,razbunator,pasional si cu un roi de fete in jurul lui. Ea:O fata simpla,muncitoare si indrazneata.Pasionata de gatit,lucreaza in doua joburi:ospatarita pe timp de noapte,intr-unul din barurile lui de lux si bebysitt...