'' Caner Karaman'ı tanımıyorsun Ada Çetinkaya ama ben seni tanıyorum ''
Korkudan titremey başlamıştım "Caner sen neyden bahsediyorsun?" diye sorduğumda üstğmden kalkıp oturdu. Bende kalkıp oturduğumda rol yapıyordum. Kaşlarını çatarak bana baktı. Bende ona kaşlarımı çatıp bakmaya başladığımda. Ortalığı Canerin mükemmel kahkahası doldurdu " Kandırdım seni Ada sadece şaka yapmıştım" dediği şeyle birlikte tek kaşımı kaldırıp ona baktım. İki elinide teslim olurcasına havaya kaldırdı " Gerçekten sadece şakaydı " dediğinde bozuntuya vermeden bende ufak bir kahkaha attım. "Ayy Caner allah iyiliğini versin bende diyorum ne diyo bu arizona kertenkelesi" bu sefer kaşlarını kaldırma sırası Caner' deydi "Ben miyim arizona kertenkelesi ben azona kertenkelesiysem sen arizona sümüğü felansın heralde" dedi ve sırıttı " ne! Arizona sümüğümü " dediğim sırada Caner'in telefonu çaldı. Telefonunun ekranına baktı yüzü sertleşti ve ayağa kalktı. "Benim acilen gitmem lazım " dediğinde onu yolcu etmek için bende yerimden kalktım.
"Tekrar gel ama saçma sapan şakalar yapma" dediğimde gülümsedi kapıdan çıkarken "Bu daha başlangıç arizona sümüğü" dediğinde yüzümü buruşturdum "bana sümük deme" dediğimde tam ağızını açmıştıki telefonu tekrar çaldı ufak bir küfür mırıldanıp kapıdan çıktı. Bende koltuğa geçip oturdum ne yapacağım diye düşünürken kapı tekrar çaldı tekrar Caner gelmişti herhalde bir şeyini felan unutmuş olmalıydı. Ayaklanıp kapıyı açtığımda ağzım şaşkınlıkla aralandı Okan yüzü kanlar içerisinde kapıdaydı.
'' Noldu sana!!'' diye sordum bir çırpıda aslında umrumda değildi sürekli peşimden ayrılmıyordu ama gerçekten acımıştım kim yapmıştı bunu. '' Sevgilin yaptı'' dediğinde afalladım. ''Sevgilim mi? Benim mi?'' diye sorduğunda beni onayladı . '' Az önce senin evinden çıktı bende sana gelmiştim beni sorguya çekti bir daha burada dolaşmayacaksın diye tutturup birden üstüme saldırdı'' dedikleri beni şok etmişti Caner'in beni sahiplenmesi biraz hoşuma gitmedi değil aslındada neyse, konumuz bu değil. ''Ben Caner'in adına özür dilerim ve bu arada Caner benim sevgilim değil.'' dediğimde kaşları hala çatıktı '' Neyse ben gidiyorum bir dahada etrafında dolaşmam '' dediğinde çocuğa acımıştım ama evden gittiğinde bu sevinç dansı yapmama mani değildi.
Kısa bir duş alıp yatağıma atladım. Bu gün yaptığım sevinç dansı beni epey yormuştu . Yarın önümde uzun bir gün vardı ve güzel planlarım...
Evet umarım kitabı unutmamışsınızdır tatilde aklıma hiç bir şey gelmedi boş boş yattım bayağıdır bu bölüm hazırdı ama atmamıştım bir türlü 2 ay olmuş koskoca 2 aydır bölüm atmıyormuşum ve 3k okuma!! çok teşekkür ederim bölümler son hız gelecektir.!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Babası
Romance"Konuşsana ne yapmışım yaptıysam?" dedim. Sesim yüksek çıkmıştı . Önündeki laptopun ekranını sertçe kapatıp ayağa kalktı. Üstüme doğru yürümeye başladı "Ne yaptın öyle mi!?" dedi tam önümde durdu. Sinirden çenesini sıkıyordu. Elimi tutup kalbinin üz...