Ege'den
"Kızım ben sana demedim mi lan bir daha Sanem'in yanında bana yanaşmıyacaksın bir daha yanlış hareketler yapmayacaksın diye!! Sen niye gelip herşeyi mahvetmeye çalışıyorsun. Bir çuval inciri berbat edecektin yine. İlişkimiz olduğunu öğrensirse varya kesin biteriz biz!!!"
"Ama aşkım ne yapayım seni çok özlüyorum onu yanında görüyorum hep seni,bana sadece geceleri vakit ayırıyorsun artık sıkıldığını söyle ve ayrıl." dedi dudak büzerek. Niye ben bu kıza karşı koyamıyorum ki yaa. Hemen yumuşatıyordu beni. Sanem'in yapamadığını yapıp altıma da girebiliyordu. Marifetli hatundu.
"Gece vakit geçirmek daha güzel bence bebeğim."
"Mesela neresi güzel gece vakit geçirmenin."
"Bence en güzel yeri burası." diyip dudaklarına yapıştım. Açlıkla öpüyordum. Sanem gibi değildi Sude. İstediğimi her zaman her yerde her şekilde verebiliyordu. Sude'yi yatağa yatırıp üstüne çıktım. Asıl gece şimdi başlıyordu...
Sanem'den
Saat kaç olmuştu acaba? Gözlerimi açıp pencereden dışarı baktığımda hava baya bir kararmıştı. Annemin seslenmesiyle yataktan kalktım.
"Sanem kızım hadi sofra hazır seni bekliyoruz."
"Tamam anne geliyoruum!!" diye cevap verdim. Akşam yemeği yiyeceğimize göre saat 19.30 falandı. Çünkü babam bu saatlerde geliyordu. Aşağı inmeden önce telefona baktım. 2 tane mesaj 3 tane arama vardı. İlk önce mesajlara baktım. Biri indirim mesajıydı. İyi bunu geç. Bir de Ezgi'dendi.
Gönderen: Baş Bela'm
"Kanka bize gelsene çok sıkıldım. Biraz dolaşırız."
'Tamam' diyerek mesaj attım ve aşağıya indim. Annem yine masayı donatmıştı ama benim sevmediğim yiyeceklerle. Akşam yemeğimiz mantardı. Daha doğrusu yemekleri... İsteksizce masaya oturduğumda gördüğüm şeyle gözlerimin içi parladı. Ne yani bir de mantı mı vardı. Hazır olanlara benzemiyordu ama annem kendi elleriyle açmış belliydi. Direk mantıya daldım ve yemeye başladım. Harika olmuştu.
"Sovgo Solton gorçokton - ağzımdakini bitirip devam ettim- harika olmuş ellerine sağlık. Annemsin diye söylemiyorum çok güzel olmuş." diyerek arkama yaslandım. Çok yemiştim ve biraz şişmiştim.
"Anne ben Ezgi'lere gidiyorum biraz dolaşıcaz haberin olsun."
"Tamam kızım geç kalma,çok uzaklara da gitmeyin. Telefonun da açık olsun..."
"Anne tamam zaten sitenin içinde oluruz." diyerek çıktım yoksa daha annemin 'geç kalma'larına maruz kalacaktım. Bizim kızlarla evlerimiz yakındı. Ezgiler 2 villa sonra Denizler arka tarafta Sılalar da Ezgilerin 2 yan tarafındaydı. Bu yüzden aileler sorun etmiyordu,ki zaten 2 seneden beri hepsi tanışıyolardı. Biz lise1 den beri arkadaştık. Ardalar 10.sınıfta bizimle birlikteydi. Aynı sınıf aynı sıralar... Hiçbir zaman değişmedi. Deniz'in Melih diye sevgilisi var. Biz Melih'e enişte deriz o bize baldız der. Bizim grupta böyle hitap edilirdi. Ezgi'nin de gönlü Arda'da ama o salak Arda-seviyorum kendisini ama salak- gözünün önündeki Ezgi'yi görmüyor gidiyo Sude kaşarını seviyor. Ne var şu kızda anlamıyorum ki. Bir tek sevgilisi olan ben ve Deniz varız. Ben Ege'yle 2 sene,Deniz Melih'le 3 seneden beri çıkıyor. Şans bir tek Sıla ve Ezgi'ye gelmiyordu. Şimdi diyceksiniz Sıla güzel kız niye sevgilisi yok. Aslında onun da vardı ama o şerefsiz yüzünden ayrılmışlardı. Kızı aldattığı yetmiyor bir de gelip yüzsüzce özür diliyordu. Egeyle mutlu bir ilişkimiz vardı. Okulda bu kadar kaşar varken aramızın bozulmaması mümkün değildi aslında ama o diğerlerine bakmıyordu. Ezgilerin evine geldiğimde Melek teyzeyle Ozan amca bahçede kahve içiyorlardı. Yanlarına gidip selam verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ MAFYA
Genç KurguHikayemiz düzenlenme aşamasındadır. Çok yakında başka bir kurguyla Wattpaddeyiz..