La fel ca ieri, am fost trezita de ceasul meu ce a inceput sa cante Shake it up de Taylor Swift. In bucatarie ma asteptau fratele meu geaman Billi, ce manca clatite, si mama mea, ce imi punea si mie micul de jun.
- Buma dimineata, scumpo!
- Neata, Kel!
-Hey! Ce faceti?
Stai un pic, nu s-a intamlpat asa:
La fel ca ieri, am fost trezita de un zgomot teribil: tipatul mamei...
-De ce nu poti sa te opresti din tras cu arcul macar o secunda?! O sa gauresti peretii... Iar! striga mama la frate-miu Billi.
-Trage si tu cu arcul de 3 ori si vei vedea de ce!? striga Billi inapoi.
-Puteti sa taceti macar 10 minute! strig eu nervoasa.
-Buna si tie Kelly! zice mama cu un zambet fals pe fata. Ce faci?
Ma iut la ea cu o expresie de fata abia trezita si persiflata:
-Ma bucur de melodia linistitoare a vocii tale! ii spun eu "draguta" si "amabila".
-Ce faci Kel? ma intreaba Billi.
-Bine... Ma gandeam sa mananc ceva... Nu avem clatite nu? intreb eu.
-Nope... dar stii ce delicatesa avem?? Paine rece si ceai praf!...
-Imi iau ceva de la scola... unde e Jack?
-In camera lui... Se-
-Joaca jocuri video, presupun...
-Da... te duc cu masina la scoala... Dupa ce te schimbi?
-Da, mersi!
Nu stiu cum, dar fratii mei au reusit sa isi ia carnetele inaintea mea. Suntem gemeni, cum de numai ei au reusit... Si sunt si fata! Se presupune ca ma pot concetra ma mult si pe o perioada mai lunga!
Ma aflam in fata dulapului: ce sa imi pun? Uniforma, logic... Ok, la par am prioritate! Cum sa il fac? Coada de peste.
-Gata Billi! Sa mergem.
Se uita la mine cu o fata amuzata, dar si care zicea pe-bune-te-credeam-mai-desteapta-de-atat.
-Ce? De ce te uiti asa la mine? Am intrebat eu vizibil ofticata.
-Nu ai iutat nimic? Ghiozdanul pote?
Am fugit in camera mea in timp ce imi dadeam pumni in cap: "Pe bune Kelli? Mergi la scoala nu la bal? cum sa iuti ghiozdanul dar sa nu uiti sa te dai cu parfum?Uneori esti chiar idioata! Mai rau ca Emma!". Logic ca nu aveam ghiozdanul facut si am uitat jumatate din carti!
Ei, asta e... Am mers la scoala, unde m-am intalnit cu Maddi, prietena mea.
-Hey Kel!
-Hey Mad! Ce faci?
-Bine! Hey unde sunt clonele?
-La mate. Sau la agatat fete, am chicotit eu. Acolo unde ar trebui sa fim si noi!
In timp ce mergeam spere clasa noastra, Maddi mi-a pus o intrebare care m-a afcut sa mi se intoarca stomacul pe dos:
-Te-ai pregatit de testul de la mate?
-Ce??? Glumesti nu?
-Nope. Se opreste din mers si se uita la mine ciudat: Nu stii de test?
-Nu, dar am un plan, am zis eu cu un ranjet diabolic.
Singurul lucru pe care in aveam de facut este sa astept ora 10:45. 3...2...1... Bom! Si alarma de incendiu a sunat:
-Nu va speriati copii! Iesiti in ordine din clasa si nu tipati!
Da, sigur. Toata lumea tipa. Inafara de mine si Maddi, logic. Cum toti se inghesuiau pe usa, am luat-o de mana pe Maddi si am tulit-o pe geam.
Dar logic ca am sfarsit la detentie. Si cu cine ne-am intalnit? Jack si Billi.
-Ce ati facut, clonelor? Intreaba Maddi dramatica.
-Usturoi la istorie. Zice Billi ranjind.
-Va fi o ora memorabila, I se alatura Jack. Dar voi? Corectie: tu?
Am ranjit.
-Mai stiti alarma de incendiu? Zice Mad dramatic. A fost incendiar!
-Si cum ati iesit din clasa? Nu-mi zice ca pe geam. Zice Billi curios, cu un ranjet tamp.
-Bine. Nu iti zic. Ii spun eu serioasa. In clipa aia ii piere zambetul de pe fata.
-Pe bune?
-Da! Nu ma crezi?
-Nu.
In momentul acela se aud telefoanele noaste. Ce sincronizare. Si pe fiecare mesaj scria acelasi lucru:
"Hey, pui! Ce faci? Uite stiu ca aveai o tabara de tras cu arcul/scuba diving/fotbal/dans dar s-a anulat... si vei merg intr-o tabara de vara cu ceilalti. Pupici!
Cu drag, JJ"
-Ce?! Am strigat toti in cor. Nu poate face asta!
Bom! Inca un mesaj!
"Hey, pui! Ce faci? Am iutat sa mentionez ca vin si Emma si Karston? Ups!...
Cu drag, JJ"
Oh, omorati-ma acum!
CITEȘTI
Tabara de Vara
Teen Fiction*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...