După o cearta lunga cu mama, fiecare a mers în camera sa isi facă bagajul. Practic în 8 ore urma sa plec în.... Aaa... California. De ce? De distracția părinților mei...
M-am dus la Billi sa vorbim...
-Hey... Ce faci?
Și-a întrerupt muzica din căști și s-a uitat ciudat la mine
-Ce faci aici, la ora asta? mi-a spus curios.
-Joc Bingo cu Veronica de la Clejan nu se vede?!am zis eu ironica cu un zambet fals.
-Nu poti sa dormi nu?...
-Nu...-Te cunosc, iti e frica.
-Stiu... Daca o dau in bara? Daca o sa-mi placa iar de Karston? Daca...
-Stai umpic, IAR? Credeam ca il urasti!
-Il uram... Apoi nu la-m mai urat.
-Culca-te! Te va ajuta!
-Vrei doar sa scapi de mine! Dar iti voi face pe plac...
A doua zi am avut parte de o trezire pe cinste... Tata a intrat la mine în camera și a început sa cante la trompetă de zici ca eram în armata... Bine măcar ca nu a venit cu cocoșul la mine în camera... De mâncat evident ca nu am mâncat decât un baton Fitness cu cereale si fructe. Apoi mama a venit sa îmi verifice bagajul.
-Mama! Ce faci?!
-Îți verific bagajul, logic!
-Mama fac 16 ani, nu mai e nevoie de asa ceva!
-A da?! Ți-ai luat șosete?...
-Mama! Nu sunt bebe! Și da!
"Si am luat și Jelly Beans și M&M's. Hehehe!" am gândit eu... Ce malefica sunt!Când am ajuns la autocar, prima fata ca m-a întâmpinat călduros și dulce a fost cea a lui...
Emma! Și gașca ei, bineînțeles... Dar ce fata avea:"abia aștept sa adormi și sa te mazgalesc pe fata, pe toata fata cu marker permanent apoi sa te droghez"-Deja am vazut ceva ce ma bine-dispune! i-am zis eu lui Billi in timp ce urcam in autocar. -Ce? Fete dragute?! spune el cu ochii plini de speranta... -Nope. Emma! Uraaaa!... Vor fi 60 de ore pline de distractie!... Sper doar sa nu mi se faca rau...
Dupa o ora...
Logic ca mi s-a facur rau... Asa ca am zis ca daca beau apa poate imi va trece... Avea un gust ciudat, dar il avea si mai ciudat in combinatie cu pastila anti-voma.
Incet-incet simteam ca adorm... Ma cuprindea somnul, dar nu eram obosita... Asta era ciudat. In timp ce imi cadea capul in poala, am putut vedea nuste platforme cum se apropie de mine. si am adormit...
Maddie
Nu e drept ca ne-au pus in autocare diferite pe mine si pe tripleti... Cum nu am iesit din tara... O sa o sun pe Kel.
Imi suna, dar nu imi raspunde... Nu e in firea ei sa nu raspunda...
Am avut noroc ca autocarul meu era in depasire, deci am putus sa vad ce face... Ce?! Oh, nu! Emma o mazgalea pe fata cu un marcar, pe care am putut citii "Per...". Ce sa fac?! Stiu! il sun pe Jack:
-Jack! Ce ma bucur ca ai raspuns! Du-te repede la Kalli!
-Maddi ce ai, ce se intampla?!
- Emma o mazgaleste pe fata iar ea nu se trezeste!
-Ce?! Atat am auzit, apoi a inchis... Sper ca s-a dus la Kelli...
Jack
M-am dus repede si la Billi sa-l iau, si am dat fuga la Kelli. Exact cum mi-a zis Maddi, Emma o mazgalea pe fata iar ea nu se trezea...
-Ce crezi ca faci aici, Emma! Am tipat eu la ea.
-Da-te de langa sora mea sau...
-Sau ce? Ce o sa-mi faceti?!
Atunci Billi si-a pierdut controlul si i-a dat o palma... Am profitat de acel moment pentru a lua marker-ul.
-Esti nebun?! a zbierat ea la Billi
-Da, sunt nebun; cand vine vorba de sora mea! atunci mi-a luat marker-ul din mana, si a trasat o linie mare, groasa si neagra pe fata Emmei.
-O sa platiti pentru asta inzecit! atat a zis, apoi a plecat.
-Ce infumurata! A zis Billi.
-Si tu ai fost deplasat! Dar a fost tare!! Si-o merita... Acum ce facem cu Kel?
-Stam aici, sa o stergem si sa avem grija unii de altii. a zis Jack.
-Ok... Dar de ce nu s-a trezit?...
Kelli
Nu dormeam. Simteam tot ce mi se intampla si puteam auzi rasetele arogante ale Emmei.
Stiam ca fratii mei urmau sa ma ajute, dar asta nu mai conta. Singurul lucru care conta era ca nu puteam face nimic: nu ma puteam trezi, nu puteam sa adorm, nu puteam sa vorbesc sau sa reactionez. Ciudat nu?
Adevarul era ca, imi era frica. Ce se va intampla? Ma va distruge Emma? Ma voi indragosti de Karston? Imi este foarte, foarte frica...
CITEȘTI
Tabara de Vara
Teen Fiction*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...