Astazi urma sa inotam in lacul de langa tabara. Nu prea vroiam sa inot acolo, deoarece apa era verde. Totusi, fiind amatoare de scuba diving, eu si Maddi ne indreptam spre lac.
-Crezi ca azi ne vom intalni cu Emma?
-Sper ca nu, zic eu cu un zambet pe fata. Si daca da, sper sa nu aiba costum de baie roz.
-Dar cu Karston? Cu el vrei sa te intalnesti?
La auzul acestei intebari am rosit.
-Nu cred! Iti place de el! A spus ea surprinsa.
-Taci! Vorbeste mai incet! Ii spun eu in soapta. Nu vreu sa afle nimeni! Mai ales el sau Emma!
-Da... El nu ar avea problem cu asta. Dar ea...
-Cine stie de ce e in satare?!
-Nu te uita acum in spate! Imi spune ea in soapta. Karston vine!
-Ce faci, pisi? Intreaba el dulce. Si ce dulce era!
-Bine tu, motanel? Il intreb eu cu un zambet fals.
-Mai bine acum ca te vad!
-Te las cu el, eu ma duc sa caut sezlonguri. Imi zice Maddi in sopta, iar eu dau din cap.
-Abia astept sa te vad in costumul tau de baie! Zice el cu un zambet pervers.
-1. Nici sa nu te gandesti, nataraule! Si 2. Eu nu sunt Emma, sa vin cu un costum de baie minuscul, zic eu ofticata, incercand sa ocolesc un anume cuvant.
-Vrei sa zici Bikinii? Perfect, a stricat el tot. Nici nu-mi imaginam.
-Bun, acum daca ma scuzi, merg la Maddi.
-Bine, ne vedem in apa.
Nu stiam ce avea de gand, dar cel mai sigur era sa stau pe mal. Zis si facut.
-De ce nu vii si tu in apa? Ma inteaba Maddi.
-Karston a zis ca ne vedem in apa. Nu stiu ce vroia sa zica, nici nu vreu sa stiu. Deci nu risc!
-Stiu ce zici, si mie mi-ar fi frica.
-Hei, ma dai cu crema pe spate, te rog?
-Sigur! Protective 50?! Nu vrei sa te bronzezi?
-Nu, nu chiar. De obicei arat ca un morcov cand incerc sa ma bronzez...
-Oh, da! Zice ea chicotind. A fost o saptamana nasoala...
-Stiu...
-Ca tot vorbim de nasol... Ghici cine e aici! Zice ea cu un zambet mai fals ca niciodata. Nu uita ca esti unsuroasa, zice ea apropiindi-se de mine.
-Bine punctat! Ce vrei, Karston?
-Ti-am mai zis ca ne vedem in apa, nu?
Am zis ca mor cand ma luat in brate si m-a aruncat in apa. Dar aveam o idee: in timp ce ma arunca, am strigat ca nu stiu sa innot.
Cand am ajuns in apa, m-am scufindat si am luat o piatra, dupa cade am asteptat sa plutesc la suprafata. Pe burta. Probabil s-a panicat cand ma vazut asa, iar Maddi se prapadea de ras. Doar ea si familia mea stia ca fac scuba diving. Imediat i-am simtit mainile inconjurandu-mi talia. In clipa aia, i-am dat cu piatra in cap.
-Auch! Asta pentru ce a fost?
-Cadoul tau, draga Karston, pentru ca esti un natang!
-Dupa ce te-am salvat de la innec?
-Oh, te rog. Fac scuba diving de la 9 ani!
-Da? Eu de ce nu stiam asta?
-Sa ma gandesc... Ai plecat cand eu aveam eu 8 ani. In Waverly Place!
-A, da!
-Stii ca esti un natang, nu?
-Hai, Kelli! Amandoi stim ca ma placi!
-Ai vrea tu, Karston!
A ridicat ironic din sparanceana si si-a pus mainile in sold.
-O, ba da!
-O, ba nu! Si cum ziceam mai devreme, merg la Maddi.
Uramatoarea lui miscare m-a luat prin surprindere: cand m-am intors, m-a apucat de cap si m-a impins la fund. Am putut atinge pamantul, sau nisipul, de pe fundul lacului.
-Asta pentru ca ma insulti! L-am auzit chicotind.
Singurul lucru "inteligent" a fost sa-l lovesc. Unde nu rasare soarele...
-Asta ca esti ca esti un cap de bostan!
-Futu-i!! a strigat el, ar toata lumea s-a intors spre noi 2.
Vazand asta, m-am bagat la fund si am stat acolo 6 minute-imi exersasem tinutul respiratiei 6 ani-apoi cineva m-a tras la suprafata:
-Ce cauti acolo?
-Oh, ce ma bucur ca esti tu! Am zis eu cand l-am vazut pe Billi.
-Maddi mi-a zis ca stai aici, pe fundul lacului. De ce?
-... L-am lovit, asta am facut. L-am lovit.
-Hahaha! A ras el zgomotos. De ce? S-a oprit brusc din ras.
-M-a bagat cu capul la fund!
-Serios?!
-Nu avem cum altcumva sa ripostez!
-Bine, bine! Acum hai sa te schimbi!
CITEȘTI
Tabara de Vara
Roman pour Adolescents*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...