-Acasa!
-Da, Kelli, asa te vreau! Spune Maddi.
-DUS!!
-ALELUIA! Vopseaua aia incepea sa MIROASA!
-O incantare ca intotdeauna!
-Aaaa....propo...
-Oh... Nu!
-Ce? Cand zici "aaa....propo..." nu e de bine...
-Zic direct-azi e foc de tabara.
-Ce e rau?
-Sticla...
-... Merg la dus... daca am noroc ma innec!
-Succes!
**
-Cu ce sa ma imbrac?
-Cu hainele tale!
-Cu portocaliu!
Mi-am luat un maiou larg cu decolteu adanc, o bustiera neagra, o pereche de pantaloni scurti cu stelute albe si niste tenisi tot albi.
-Nu iti prinzi parul? Ma indeamna Maddi.
-De ce?
-Stii tu, adevar si provocare...
-Secrete si chinuri... bine zis..
M-am dus in fata oglinzii si mi-am prins parul intr-o coada spic, am luat-o de man ape Maddi si am mers la foc.
-Bun, asta-I sticla, spune Amanda. Trebuie sa aveti in parti o personae ade sex opus. Succes!
-Sunt prima! Striga Emma.
Isi pune man ape sticla, si se iuta in parti, de parca ar putea face ca sticla sa se opreasca in dreprul unei anumite persoane. Si sticla se opreste la... Karston. Magie neagra!
-Adeva...
-Da. Pun pariu ca a zambit in sinea ei.
-E adevarat ca iti place de... MINE??
-Nu.
-Dar iti place de cineva de aici?
-Da.
-Randul meu! Spune una din prietele Emmei, Lizzi.
Si ce sa vezi? Sticla pica pe mine. Modiv pentru care Emma i-a sopiti ceva lui Lizzi.
-Killi...
-Kelli.
-Cum o fi... Adevar sau provocare?
M-am uitat in jur... nimic letal... vreu sa dovedesc ceva... mie. Ca ii resist Emmei.
-Provocare!
-Te provoc s ail imiti pe baiatul din stanga.
Imi intorc capul spre stang.
-Karston? Spun eu zambind eu de prostia ei.
-Stanga mea.
Inghit in sec... Si ma uit in dreapta.
-Jeff? Ok. Cat timp? 5 minute. Orice face el, faci si tu. Daca face ceva ce tu nu poti face, ai pirdut. Si mi-l dai pe Karston.
-*ras schizofrenic* 1 Karston nu e obiec. 2 Nu e al meu. Dar nu iti face griji pisi, nu pierd. Nu de data asta.
Jeff se ridica, si se duce inafara cercului, cu mine pe urme. Se uita in jur, apoi la mine, cu un ranjet malefic.
Se duce la un copac, se catara in el si face bunjy-jumping cu o mana de pe o creanga.
-Bun, eu trebuie sa face bunjy-jumping sau sa ma catar ca o maimuta in copac?
-Ambele! Striga Emma fericita.
-Ambele... o ingan eu dandu-mi ochii peste cap.
Noroc ca ma catar in copaci de la 4 ani... Fraier...cat despre bunjy... am suficienta forta intr-o mana.
-Acum? Spun eu stand spanzurata de copac.
-Inca 3 minute.
-As trage cu racul, dar si tu stii... spune Jeff dezamagit. Dar zambetul ii apare iar.
S-a trantit pe burta, in pozitie de flotare. Sigur, de ce nu? Isi ridica o mana si o pune la spate, si eu face la fel. isi pune o glezna peste cealalta si incepe sa faca flotari. 10 flotari. Eu fac 15.
Se ridica invins dar si uimit, si se uita la Emma.
-15 secunde.
Se iuat iar la mine cu o fata de catelus, apoi cu un zambet pervers. Isi da jos bluza si se uita la mine cu un zambet victorios.
-Ooooo.... MAXIM! Spune un baiat ce vera sa bata palma cu Jeff, dar Karson il opreste cu o mana si se uita la mine.
Nu puteam sa pied. Ma uit in jos pentru a vedea cu ce sunt imbracata. Bustiera si maiou. Te-ai ars Jeff! Imi apuc maioul dintr-odata si il dau jos repede cu o mana.
-Draguta incercare Jeff. Spun eu intorcandu-ma la locul meu.
-Mersi... imi sopreste Karston.
-Pentru ce?
-Ca nu m-ai lasat parade... Emmei
-Cat de cruda ma crezi? Plus... e prea ingamfata, nu aveam cu s-o las a castige.
Urmatoarea sticla o invarte Jeff. Pica spre mine.
-Si... Kelli....
-Adevar. I-am taiat-o de la radacina.
-Bine. Iti pun 2. Una pentru joc si una interes personal.
-*dezgust* bine..
-Cum a fost primul sarut?
-Pe gura.
-Cu cine?
-Ai spus sa zic cum a fost. Intrebarea 2.
-Ma placi? Spune el cu un zambet cuceritor.
Il analizez din cap pana in picioare. Pot simti cum Karston se incordeasa langa mine. Ce dragut.
Imi pun mainile in dreptul inimii, ma uit la jeff si spun tare si clar:
-Nu! Randul meu sa invart sticla.Emma! ce dragut...
-Adevar. Spunea ea raspicat.
-Adevar... repet eu strambandu-ma. E adevarat ca iti place de... ma uit in jur evitand sa spun Karston...
-Da! Spune ea mandra.
-Vroiam sa spun Ben-Perversul dar... Ok! Spun eu gesticuland dramatic. Stai calma, nu zicam Karston nici daca ma plateai!
-TE UTASC! Spune ea plecand odata cu fufele ei.
-Stiu pisi! Spin eu facand cu mana.
_____
Sper ca ati observat ca e mai lung ca deobicei! XOXO! 3>
CITEȘTI
Tabara de Vara
Teen Fiction*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...