In drum spre cabana mea, am avit deosebita placere de a-I vedea pe Emma si Karston vorbind, iar ea se juca cu parul lui. Ce javra!
-Deci, ceea ce imi spui tu e ca te-a bagat cu capul la fund si tu l-ai lovit?
-Da! Iti spun asta de 10 minute! Ii reprosez eu ofticata lui Billi.
-Dar credeam ca il p-
i-am pus mana la gura, oprindu-l din a spune ceva ce nu vroiam sa se stie. Daca se afla ca il plac pe Karston, ma bagam in lac si nu mai ieseam de acolo.
-Taci! I-am spus eu iute. Nu vezi ca ei sunt langa noi?!
-De cand iti pasa tie de Emma?!
Daca eram in desenele japoneze, sigur aveam acea picatura pe fata, fix langa acel romb rosu. Dar daca as fi zis ceva, m-ar fi crezut, si cine stie ce i-ar face bietei t... mai bine ma opresc aici! :))
-Nu te inteleg! A zis el evident ofticat.
-Daa, sunt fata! Sunt mult mai complexa decat un baiat! Am zis eu mandra.
-Da, sigur, a pufnit el. Daca ai fi mai complexa ai stii ca nu iti trebuie machiaj pe fata!
-Daca ai fi mai destept, ai vedea ca nu am machiaj pe fata!
-Dar mereu ai o tona de machiaj negru!
-Adica rimel?! Am pufnit eu.
-Oh, mai taci! A zis el enervate de faptul ca nu avea dreptate. Lucru ce m-a facut sa-mi dau ochii peste cap.
Am intrat repede in cabana mea, iar un de racoare m-a cuprins, facadu-ma se tremur.
Mare mi-a fost surpriza cand i-am vazut pe Maddi si Jack, cu spatele la mine, atat de aproape unul de altul:
-Ce faceti!? Striga Billi parca...gelos.
-Ma ajuta cu laptopul! Ce credeai ca facem, cap de dovleac?! Si care ar fi problema ta daca ar fi ceva intre noi? Striga Maddi furioasa.
-Eu doar...
-Tu doar ce?! Sau erai GELOS?
-E fratele meu! Nu as putea fi gelos pe el! Cat despre tine, esti DOAR o fata OARECARE.
-...Iesi! ACUM! Striga Maddi nervoasa aratand spre usa.
-Maddi, nu am vrut sa-
-Nimic nu justifica ce m-ai spus! Iesi! Si l-a impins afara.
-Cred ca si eu ar trebuii sa plec... Pa Kelli! Pa Maddi! Zise Jack, in timp ce iesea.
Nu stiu daca va dati seama, dar in tot acest timp ma holbam la ei ca mielul la poarta noua.
-Ce pisici a fost asta?
Mad s-a asejat pe patul ei, si-a pus mainile la ochi si a inceptu sa planga. Ti se rupea sufletul.
-De ce mi-a spus asta?... Ce idioata am fost!
-Dar Mads, nu esti idioata. De ce ai fi?
-Pentru ca il iubesc! De ce m-am indragostit de el?
-Oh,... Mads...imi pare rau... Stii ca el e un netot uneori... De cand il iubesti?
-Off... Era o noapte frumosa de vara... tu areai la scuba diving iar eu eram pe canapea si te asteptam. Atunci Billi a intat pe usa, si m-a sarutat. Eu il placeam si atunci, dar acel sarut m-a facut sa-l iubesc. Dar a doua zi... Mi-a zis ca nu ar fi cu mine, deoarece nu ma place.
-Oh... Mads... M-am dus si am imbratisat-o adat de dulce si de afectuos... Dar nu a fost suficient-durerea ei a devenit si durerea mea. Ma durea atat de tare sa vad ca sufera din cauza fratelui meu...
*30 de minute mai tarziu*
-Ce trist e! am strigat eu.
-Cum poate un baiat sa faca asa ceva unei biete fete ce il iubeste? O, stai, stiu si eu pe cineva asa...
-Nu te poti uita la film sis a te indopi cu popcorn fara sa dramatizezi asa viata?
-Nu, chiar nu.
Am vrut sa zic ceva, dar un ciocanit mi-a luat cuvintele. M-am ridicat de pe canapea si ma-m dis sa deschid usa. Cine credeti ca era?
-Emma! Ce te aduce pe aici, micuta raza de soare?! Si ce te face sa pleci!?
-Haha... a ras ea ironic. Afaceri. Sa nu te mai prind cu karston, vierme1
-Ce vrei sa zici? Nu pot sta cu cineva pentru ca nu vrei tu?
-Hahaha, NU! Karston e al meu clar!
-Clar! Si i-am inchis usa drept in fata. Mi-a placut. Dar am deschis-o repede inapoi: A da si, ia-ti o viata, Emma! Apoi am trantit-o dinnou.
-Nu cred ca ai facut asta! Ce tare! A strigat Maddi.
CITEȘTI
Tabara de Vara
Teen Fiction*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...