Stateam si ma uitam in ochii ei de 3 minute, asteptand sa imi explice TOT.
-*oftat*cand am venit de la spital cu fratii tai, in ziua in care i-am nascut, tu erai la pragul usii, intr-un cos.
-...*lacrima* continua...
-Si in cos era... un fel de bilet... spune ea intinzandu-mi o cutie mica de lemn pe care scria Kelli. In cutie era un carton pe care scria caligrafic:
"Te rog sa ii oferi grija si iubirea pe care eu nu am fost capabila sa i le ofer!"
-Nu am vrut sa stii ca mama ta nu a fost capabila sa te pastreze. Iarta-ma, scumpo!
-Te iert, mama! Si te iubesc!
-Si eu te iubesc, draga! Ei, imi pare rau ca distrug acest moment dar m-au chemat de la lucru. Saluta-i pe fratii tai din partea mea!
-Pa, mama!
-Pa!
*
M-am dus la cabana mea, unde erau Billi, Jack, Maddi, Claire si Karston, pe pat sau pe jos, cu privirea atintita pe mine.
-Va ajut?!
-Si ce ti-a spus?! (Claire)
-Da, zine si noua! (Maddi)
-*oftat* a fost odata ca niciodata: EU! THE END!
-...
-SI APLAUZE VA ROOOG!
-Aaaaa....
-Nepoliticosilor! Ia hai, fiecare la casa lui!
****
a II-a zi
****
Razele (idioate) ale soarelui m-au trezit. URA!
Trec pe la dulap sa-mi iau ceva toale, si ma schimb.
-Ceva e ciudat...
Karston inca dormea... de obicei asculta muzica sau se juca sau anyway! Facea ceva!
M-am apropriat silentos de el. Doamne! Ce frumos e! .... Adica palid. Palid vroiam sa zic! Daaa..
Am iesit din cabana si m-am dus la Maddi. Ce nai... si ea si Billi sunt palizi.
M-am dus la dulapul lui Maddi si am luat carnetul ei unde a scris notitele din clasa a VI-a de la Sanitarii Priceputi. Un obtional interesant. Poate m-as fi dus si eu, daca nu se facea cu profa de bio... neee!
Am iesit si de aici si m-am dus la Claire si Jack. Si ei au aceiasi stare.
-Kelli!
-Hei Claire!
-Cum de nu esti bolnava? Nu ai fost ieri la cina?
-Nu... de ce?
-Mancarea era contaminate sau ceva. Toti cei ce au mancat desert sunt bolnavi.
-Dar si eu am mancat desert. Inainte de cina am fost la Olga si-
-Olga?
-Da, bucatareasa. Si am mancat o prajitura! Dar nu sunt bolnava!
-Poate esti imuna!
-Stai calma! Merg sa gasesc un remediu! Ai grija de Jack!
M-am dus la anfiteatru si am inceput sa rasfoiesc carnetul lui Maddi.
*
Se pare ca ceaiul de sunatoare ar fi bun.
Ma duc la cantina si intru in bucatarie. Iau si eu o oala de 1,5 l ca doar na? o pun la fiert si astept...
Intre timp caut printer zecile de cutii cu ceai ceaiul de sunatoare.
Cutia am gasit-o fix cand apa a inceput sa fiarba. Cat sa pun? Pai daca mama pune un plic la 200 de ml... 200ml=0,2l 1,5:0,2=7,5... pun 8 pliculete, ca sa fiu sigura.
Las chestia aia sa... sa faca infuzie sau ce o face vreo 5 min apoi pun in 7 cesti.
2 duc la Claire, 2 la Maddi...
Acum ma indrept spre cabana mea... cand aud un tusit sau un stranut... niciodata nu am stiut diferenta... ma uit in jur sa vad de unde s-a auzit si o vad pe Emma.
Tenul ei masliniu era acum albicios si desi erau 28 de grade, avea un pluovar pe ea.
-Emma! Ce faci aici?
-Ma duceam la micul de jun...
-Nu e nimic acolo!... si tu ai mancat desert?
-Da... tu nu?
-Ba da dar... nu am nimic...
-... pai atunci eu ma duc inapoi in cabana... Pa!
-...Emma, stai!
-??
-Vrei un ceai?
Se citea bucuria in ochii ei.
-...Da, vreau...Multumesc!
-Cu placere!
Pornesc spre cabana mea, unde Karston era treaz.
-Hei!
-Hei! Unde au fost?
-Am facut ceaiuri pentru toti! Uite! Spun eu intinzandu-I o ceasca.
-Mersi, esti cea mai tare!
-Stiu... spun eu dandu-mi o mana prin par ca o diva.
-Si modesta....
-Stiu, nu? Sunt pur si simplu perfecta! In fine...
-Cum de esti ok?
-Cine stie, oi fi imuna la diabet!
-Nu cred ca toti au diabet...
-Orice au, eu nu am! O fi genetic sau ceva.
*Mesaj*
Imi ridic telefonul si vad ca am primit un mesaj de la un umar pe care nu il stiu...
"Sunt plecat la o intalnire de afaceri, tu esti sefa!
Andrew"
-S-a intamplat ceva?
-Nu, Doar ca sunt BO$$-ul cat e Andrew plecat. Si prima mea decizie de BO$$ e sa sun un medic.
CITEȘTI
Tabara de Vara
Teen Fiction*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...