Party #2

1.3K 109 9
                                    


Karston

-Ti-am spus sa o lasi in pace pe Kelli! Ii spun luandu-l de gat. Bine, de gulerul camasii lui ciordita din dressing-ul lui Fuego.

-Ce e Karston, nu iti place competitia?

-Ce se intampla aici?!

-Andrew! Ajutor! Vrea sa ma bata si eu nu sunt baiat de cartier ca el!

-Mai sa fie!? Karston, vino cu mine putin!

@!#@$%E# copil batut de soarta @#@%$#@#^&^&^%! Mincinosu @$&^%#^# javra #^%$#%$&&!!!

Doamne sper ca (,) Kelli e bine!

Kelli

CEA MAI TARE ZI!! YAAAAY! Te intrebi ce fac eu? Sar in pat :/

E 12:36 si nu am cum sa ma plictisesc!!

1:12

MOOOR de plictiseala! Am cantat, dansat, sarit, mancat, dormit, mancat si acum sunt in copac. Hai sa mai cant, ca doar ce se poate intampla.

-Eo, eo sunt pe cal! Eo, eo sus pe deal!*ma uit sa ma asigur ca nu ma vede nimeni*

Oare ce mai fac ceilalti? Sa o sun pe Maddi.......Nimic..... Sa il sun pe Billi

-Alo?

-Hey, Kelli! Ce mai faci?

-Sunt pe cal, voi ce faceti?

-De unde ai lua.... Nici nu intreb, eu sunt cu clona la curse de masini, Maddi e la film, Claire s-a dus la costume de baie sau ceva de genu, oricum la cumparaturi si Karston probalil se bate cu (,) Cole, da nu stii de la mine!

-Oke, mersi paa! Si distractie placutaaaa!

-Paaa!

Maddi

Cel mai tare film eveeeeer! Nota personala: pune Vacanta cu peripetii pe lisa filmelor preferate.

Claire

Nu imi pot da seam ace oja sa iau.... O intreb pe vanzatoare.

-Nu va suparati, care oja credeti ca ar trebui sa o cumpar?

-Sunt lafel!

-Stiu, asta e si problema!

Karston

Ba cat ma enerveaza Fuego ala! Pana si Cristi din Banat se imbraca mai bine! Oricum, dupa luuuuuuunga predica a lui Andrew "de ce nu e bine sa lovesti manelistii" am reusit sa intru in mall.

Kelli

Stateam ca un kopil cuminte ce nu sunt in cabana lui Maddi si citeam cartile ei... poate ar trebui sa o pun pe ea sa imi scrie in jurnal...

*muzica de telefon*

Uuuuuuu! Mesaaaaaj! De la Cole.... Ma roade curiozitatea! Nu pot sa nu citesc!

-Ce zici?

Despre ce? Aaaa.... Are si o poza....

*priveste poza*

-Ce fel de turbat ar trimite o poza cu chiloti! Block Block blooooock! Doameeeeeeee ce copiiiiiiiiiil!

Lesinez.


Tabara de VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum