The extorcism of Karston

1.7K 134 12
                                    

Ma uit la ceas, e 11:11... ma duc la dulap si ma gandesc ce pijamale sa-mi iau...

Doar nu imi iau ceva mulat si decoltat, corect? Sa vedem... un tricou pe care scrie "Dreams come true... sometimes" si niste pantaloni scurti. Destul de decent...

Ma duc la baie, ma spal, ma schimb imi prind parul si ma duc in camera...

-Ce naib... De ce e bezna?

-Ca ne uitam la un film!

-Noi? Eu ma culc!

-Haide, e abia 11! Si e un film foarte dragut!

-Aaa, Da? ce film, ma rog?

-The extorcism of Emily Rose...

-Ejti nebun? Eu ma sperii sic and vad o umbra si tu vrei sa ma uit la un film de groaza?!

-Nu e asa rau... l-am vazut de mii...

-Eh, asta e! eu nu ma uit!

Ma bun tacticos un pat si imi trag patura pufosa pe mine. Totul e perfect...

Deodata simt doua maini care ma iau pe sus si ma pun pe canapea.

-Karstooooooooooooooon! Pune-ma jos! ACUUUM!

-WOW, ce diafragma!Canti?

-Lasa-ma joss au urmatorul film horror de success va fi "The extorcism of Karston"!

-Eeee... merita sa ma uit la film...

-Eu n-

-Nici daca te rog frumos? Spune el cu un botic de catelus plouat.

-.... Te urasc... spun eu trantindu-ma pe canapea.

-Si eu te iubesc!

-Mai taci! Daca nu ai nimic bun de zis taci...

-Am popcorn...

-Uuuuu! Vreau si yo!

Imi intinde ditamai bolul cu floricele in timp ce porneste filmul... acu'-I acu'

*

Eram ascunsa dupa patura, ghemuita intr-un colt (unu mai mare) si imi repetam in minte: " Nu voi muri, nu voi muri". Dar sirul gandurilor mele a fost interupt de o "gajicuta" care a tipat atat de tare, incat m-am speriat suficient de tare incat am cazut in spatele canapelei cu "craci-n sus".

-MOOORI! Spun eu atat e serios, incat m-am dat fiori. Inchide drq filmu' a la!

-L-am inchis, l-am inchis! Spune el ajutandu-ma sa ma ridic. Cum ai reusit sa cazi asa?

-Nu stiu, intreab-o pe tipa aia care zbiara cat o tine gura!

-Iarta-ma! Spune el cuprinzandu-ma intr-o imbratisare de urs. Apropo, esti sexy in pantalonii aia!

-Perversule!

-Hei! Adevarul doare!

-*ras de nevastuica* HAHAHAHA! Asta a iesit din mine? Intreb eu speriata.

-Am vazut si mai rau!

-Da, am auzt-o pe iubitica ta razand...

-Uh? Ce iubita?

-Emma.

-Ce te face sa crezi ca imi place de... ea?

-...Mai stii cand stateati la apus si vorbeati si ea se juca cu parul tau? Am banuit.

-Asa face ea, nu o cunosti?

-Pe ea o cunosc...Si te stiu si pe tine...Fete frumose, inalte, populare...Asa sunt cei populari...

-Credeam ca ma cunosti... spune el trist apoi iese pe usa, aprope rupand-o.

Ce-am facut...

Am stat si m-am uitat la usa asteptand... nu stiu ce asteptam. Am luat o lanterna, 2 hanorace si am plecat sa-l caut. Pe drum m-am bandit la o scuza buna pentru prostia ce am spus-o, dar mi-am dat seama ca nu are rost.

In sfarsit l-am gasit pe marginea lacului, stan si uitandu-se la luna. M-am apropiat de el cu pasi de feline, pentru a ma face nevazuta.

-Sper ca nu ai venit sa-ti ceri scuze.

-... nu. Am vrut sa fac asta, data poi am realizat ca nu are rost. Am venit sa-ti spun ca am fost o idioata crezand ca esti lafel... spun eu asezandu-ma langa el.

-De ce ai spus ca sunt ca ei?

-Nu am vrut sa ma atasej de tine... imi era frica...

-De ce?

-Ca vei pleca si ma vei lasa. Esti printer cei 4 prieteni ai mei, si doi dintre ei sunt rude cu mie, trebuie sa ma suporte...

-Nu te-as parasi niciodata!

-Stiu... spun eu imbratisandu-l. dar am realizat-o prea tarziu...


Tabara de VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum