Happy End? Nup...

1.8K 128 2
                                    

Eram asa de nervoasa... Am aruncat vesta acea tampita si am plecat sa ma calmez... Aproape am plans, dar nu din cauza furiei, ci din cauza durerii. Asa ca m-am dus undeva unde stiam ca ma pot calma: la lac.

Mi-am dat jos pantofii, si m-am aruncat in lac. Toate durerile mele au disparut odata cu contactul cu apa. M-am dus mai in mijlocul lacului, deoarece era apa mai calda acolo.

*

Am simtit o mana inconjurandu-mi talia, intorcanduma spre el.

-S-salut!

-Buna! Ce cauti aici, in mijlocul lacului?

-Nu mai simt durerea in apa...

-Ce durere? Esti bine? Te-a ranit cineva?

-Nu m-a ranit nimeni, Karston! Dar, mersi ca iti pasa!... Dar de ce ai venit aici, doar nu ma scufundam...

-Un tampit din stuff vrea sa ne zica " ceva foarte, foarte important" si, m-am gandit sa te caut si sa te anunt...

-Multumesc, spun eu cu un zambet cald. Dar stii ca poti sa ma lasi...

-Nu te voi lasa...

-Adica talia mea... spun eu probabil rosind.

-Aaa... scuze.

Dupa isi lasa mana din jurul taliei mele, isi apropii capul mai aprape de al meu, incat fruntile noastre s-au unit. Pe fata mea aparu un zambet tamp. Apoi acelasi zambet a aparut sip e fata lui. Buzele noastre aproape s-au unit. Aproape...

-Hei, voi amorezilor! M-am intors brusc, pentru a-l vedea pe acel idiot din stuff ce m-a zis ca nu e nici un concert. Veniti si voi sau va tarasc eu pana la amfiteatru!? Apoi a parut ca va pleca, dar s-a inrors pe calcaie: -Cine a intrai primul in lac?

Am ridicat mana rusinata, dar nu am apucat sa o duc mai sus de umar, deoarece Karston m-a bagat-o in apa si aridicat-o pe a lui. Nervosa, i-am dat un cot in burta, facandul sa-si coboare mana, pentru a o putea ridica pe a mea.

-Bun, atunci nu vei participa la filmul din seara asta.

-Ok! Am sus eu incercand sa par afectata, dar chiar nu imi pasa de acel film.

*

Am iesit din lac, cu Karston un urma mea si am ince put sa-mi storc parul

-Mai incet, il vei rupe!

-Inceteaza, MAMI!

-Mi-ai zis mami? Spune el evident indignat.

-UPS! Si am pornit-o in fuga pana la amfiteatru.

Am uitata ca inca din copilarie se supara foarte tare la astfel de remarci. BUN!!! Uite amfiteatrul!

BOM! Uite o piatra! Si uite cum ai primul sarut cu pamantul. In mununatul moment "romantic" am scos un suspin adanca, din cauza durerii provocate de impact. Inafara de alea cateva coaste, acum cred ca mi-am spart si nasul.

Singurul lucru pe care l-am purut face a fost acela de a ma intoarce pe spate si sa oftez. Am simtit aceleasi maini inconjurandu-mi spatele si lundu-ma pe sub genunchi.

-Ce faci! Pune-ma jos! ACUM!

-Nu.

-De ce!

-Nu poti merge! Uite cum arata glezna ta stanga! Instinctive mi-am ridicat piciorul sa ma uit la glezna mea.

-Am pantoful! Nu imi poti vedea glezna! Pune-ma jos! Acum!

-Nu pana la amfiteatru!

-nu vreau sa ma vada cineva asa!

-Adica cu mine?

-NU, stii la ce m-am referit!

-In bratele mele?

-Nu! Uda si plina de noroi si frunze! Pune-ma jos, eu ma dus si fac un dusi si ma schimb, si ne vedem la lac sa imi spui ce s-a povestit!

-Ok, pare bine. PA! Sa nu intarzii!

-Pa!

Ce om!

*

Dupa un dus firbinte, mi-am pus niste pantaloni scurti si un tricou, o pereche de tenisi si hai la lac!

Dupa vreo 5 minute de mers, l-am vazut pe KArston ce se indrepta si el spre lac.

-Kars...

Am simtit o mana rece ca ghiata pe gura mea... Apoi o durere ingrozitoare la cap...

*Black screen*

*Karston prov*

Am auzit-o pe Kelli strugandu-mi numele dar cand m-am intors, am vazut un tip cu o barca pe la mijlocul laculi. Si avea ceva in barca... PE KELLI!

Stiam ca nu avea rost sa sar in apa ca batman sis a incerc sa o salvez, deoarece puteam murii. Singurul lucru pe care puteam sa-l fac era sa merg la stuff, la tignita de Amanda, sa-I spun ca cei din tabara Zombie au rapit-o pe Kelli...

Daca i-as fi spus ca asta urmau sa faca... E NUMAI VINA MEA!

Tabara de VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum