Era o dimineata... draguta. Eram la masa cu Maddi si ne dadeam cu parerea ce activitati stupide vor mai fi si astazi.
-Sotron!
-Ma impusc deca e sotron! Nu vrau sa cad cu cracii in sus in fata tuturor!
-Prinsa!
In clipa aceea mi-a cazut fata.
-Nu avem 7 ani! Si nici nu suntem in generala!
-Pai e 10:44... aflam imediat ce facem astazi... 5...4...3...2...1:
-Bunadimineata copii! Astazi vom juca un joc pe care cu totii il stiti si il iubiti... Vata-scunsa!
-CE!!! Nu joc aia! Am strigat eu nervosa.
-Primii 15 primiesc un bilet la concertul lui Kelli Klarcson.
-... Da ma joc! Mereu am iubit jocu' ala!
-Da sigur! Hai sa ne pregatim!
Fiecare echipa avea o culore anume: cei ce prindeau aveau turquaz; cei ce se ascundeau aveau verde ca frunzele.
Eu eram logic in echipa verde. Aveam doar 10 minute sa ne ascundem.
Singurul lucru anuzant era ca Emma era in echipa cu mine.
-Succes, gandacel! Mi-a spus ea acru.
-Succes si tie, micuta mea raza de soare! Frate cat o urasc.
Bun, startul s-a dat... Fugi cap de pruna, FUGI! Bun, bun, uite un luminis... Copac! Bun, un piciar aici, ma apuc de creanga si BOM! In copac. Bun acum urca cat de sus poti... Uuu, cirese! Nu, Kelli, NU!... Bun, Stai aici pana se anunta sfarsitul jocului... Aud pasi... Billi... Dap, el e...
-Kelli? Iti simt prezenta... esti in cires nu?
-Daca nu ma prinzi iti zic unde sunt Emma si pro...astele ei!
-...Bine!
-Bun, Emma e dupa al treilea tufis la stanga si restul sunt in tufisul de langa.
-Ok, Mersi! Apropo, Ai grija la Kaston!
-Ce?
-Se tot invarte pe aici...
-Atunci dispari, copil care vorbeste cu pomu'!
-Bine...
Bun... acum stai aici si nu te misca... Iar aud pasi... Oh, nu...
-Kelli... Nu fi lasa si iesti de ori unde ai fii... Stiu ca esti aici...
Ce logica are in el: nu fi lasa da' preda-te. Hei, cat o fi ceasul? 11:25! Trebuie sa se anunte sfarsitul!
Toti cei ce nu au fost prinsi, sa se prezinte la linia de start. Nimeni nu are voie sa-I prinda daca-I vede.
M-am dat jos din copac... Usor! Pe cine pacalesc, am cazut, pe spate.
-Esti bine?
-Nu, sunt castigatoare! Am spus eu mandra.
Am alergat spre linia de start. Eram prima! Prima!
M-am sus repede la un instructor.
-Cand este concertul?
-Dar nu e nici un concert!? Asta a fost doar ca sa nu ramanem cu veste nefolosite si platite degeaba!
-Ce?! Adica m-am facut de cirese in cap si pe haine si cred ca mi-am rupt si o coasta si am fugit mancand pamantul ca tu sa nu ramai cu o vesta! URASC TABARA ASTA TAMPITA!
CITEȘTI
Tabara de Vara
Novela Juvenil*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...