-Oh, a plecat... se aude o voce cunoscuta in spatele meu. A si cred ca e al tau, spune si imi intinde maioul.
-Doamna Amanda? Spune Karston.
-Da, am venit sa a anunt ca veti schimba camerele din cauza a 2 tacaniti pusi pe farse.
-Cine or fi necioplitii aia nesimtiti! Sare cu gura Billi.
-Ar trebuii pedepsiti! Si Jack? Serios...
-Da pai din pacate nu stim cine sunt... spune Amanda cu un oftat lung.
-Eh, asta e....
-Nu-i asa Billi?! Spun eu fara sa imi intorc privirea.
-In fine... deci, fara deci, va schimb colegii de camera. Pot sa jur ca am vazut bucurie in ochii ei.
-Si daca stau cu.... Nu stiu... cineva de care nu imimplace? Tot stau cu acea persoana?
-Povestea vietii mele, scumpo... cum spuneam, Jack stai cu Claire, Billi cu Maddison,...
-NU! Striga Maddi cat poate de tare.
-Ba DA! spune Amanda cu o fata acra. Karston cu Emma...
-NU! Striga el cu toata forta, ridicandu-se in picioare
-Ups... am gresit... Emma sta cu Benjamin.... Tu stai cu... Kelli.
-... am deschis gura sa protestez... dar nu a iesit nimic din ea... GURA PROASTA!
-Da, ceva de obiectati scumpi? Spune Amanda.
-... Si nimic...M-m-merg s-sa fac b-bagajele... spun eu balbaindu-ma. Stai... deci stau cu el?
-Da.
YUUUPYYYYY! Si totusi sunt fata... nu mai e la fel de frumos...
Ma duc in cabana... fosta cabana a mea si alui Maddi si imi indes lucrurile intr-un bagaj, si gustarile in altul... daaa... Arcul si sagetile mi le pun in spate si ma indrept spre cabana lui Karston... imi asej bagajele pe micuta platforma din lemn si apas pe clanta... ce naib... O apuc cu ambele maini si o apas cu brutalitate.
-Deschide-te usa idioata! Strig eu deja enervate de tupeu' usii. FMM usa! Si eu cum drq o descui? Doar nu am cheie sau ceva.... Ba am ceva... spun eu scotand din buzunar o agrafa de par. Daca merge in filme poate pot si eu... Logic, nu?!
-WOW! Gangsterito! Se aude din spatele meu
-1 mafiot, nu gangster si 2 deschide drq usa pana nu o sparg cu mainile goale!
-Acum, acum... intra... imi face semn cu mana
Imi tarai bagejele inauntru si il inchid pe afara.
-Sa fii inchis si sa nu-ti pese... asta inseamna sa fii mafiot! Strig eu de la geamul de langa usa. Cum de nu l-am vazut?
-HAHA... deschide!
-Bine, bine... pun man ape clanta si apas... Si eu te iubesc!
-Ce ai facut? Spune Karston vizibil speriat.
-Ups... am apasat gresit pe clanta! Spun eu deschizand usa.
-Cum ai putea sa faci asta, femeie?
-Ai grija la baga... je... spun eu uitandu-ma cum cade lat pe podea...
-Ma ajuti?
-Nu. Garbeste-te! Vreau sa vad camera...
-Si? Du-te singura! spune el scuturandu-se.
-Tu intri primul! Cine stie ce e acolo?
-Aaaa.... M-am prins.... Crezi ca-s "dala" de-si arunca lenjeria peste tot, nu?
-... tu intri, primul spun eu impingandu-l.
Camera lui era... perfecta! Inafara de mirosul abundent de parfum, era perfecta! Nu era fir de parf pe mobila, totul era aranjat iar patul meu era... neatens.
-Cine a stat in parul meu?
-Nimeni.
-*poker face* ce? Ai stat singur?
-Dap. Apropo, mini-frigiderul e acolo. Spune el aratand spre coltul camerei.
-De ce imi spui mie?
-Pai ma gandeam ca nu vrei sa se topeasca rezerva "secreta" de Mars.
-*poker face* DE UNDE STII?
-Stiu multe... spune el comod aruncandu-se pe patul lui.
___________
Urmatorul capitol o sa fie din perspectiva lui Billi sau a lui Jack? Postez la 3 comentarii (de la persoane diferite) sau 5 voturi. Asa, sa va stimulez umpik.
CITEȘTI
Tabara de Vara
Dla nastolatków*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...