Frumoasa reprezentatie, Katniss Everdeen!

1.8K 132 3
                                    

Visul meu de o viata s-a implinita astazi: m-am trezit in liniste! Aleluia!!

-A, bun. Te-ai trezit! Trezirea sad at acum... 45 de minute.

-Si de ce nu m-ai trezit?

-Aratai ca un copilas cand dormeai!

-Ce vrei?!

-Trebuie sa vreu ceva ca sa fiu draguta cu prietena mea?

-DA!

-Bine, fie. Cum suna asta: "Adierea calda a verii imi imprastia gandurile incurcate"?

-Ca iesite din gura unui poet! O complimentez eu.

-Ce dragut! Mersi! Apropo, azi e prezentarea de talente... Ce vei face?! Nu canti in public...

-Azi e?

-Dap.

-Stiu ce fac. Dar tin secret!

-Bine, atinci schimba-te si hai la masa.

La cantina, la micul de jun, era o problema: toate felurile de mancare aveau carne. Si eu sunt vegetarian ovolac. Ura!

-Ce vei manca? Intreaba Maddi ingrijorata.

-O salata cred.

-Ce fel de salata vrei, papusa?

-O salata fara carne nu aveti?

-NU. Alege din ce vezi.

-O slata de ton, te rog...

-Tine!

-Ce acritura! Zic eu raspicat.

-Stiu, nu?! Ca tot vorbim de acrituri...

-Hey, Billi! Ce mai faci?

-Hey, Kelli! Hey, Madison!

-Inceteaza! Nu-mi mai zice asa! Si nu mai vorbi cu mine! A zis ea dandu-se deoparte.

-Si ce faci la concursul de talente, Mad?

A continuat sa manance din salata ei de pui, ignorandu-l pe fartele meu. Eu stateam si ma iutam la la ei ca o idioata. De ce trebuie sa fie complicat?!

-Billi. Stii ce vreu sa zic, deci nu ma forta, nu vreau sa o zic cu, cuvinte.

Si-a dat ochii peste cap si a plecat.

*Dupa 1 ora*

Eram la amfiteatru pentru concursul de talente.

-Tot nu mi-ai zis ce vei face!

-Tot nu o voi face, vei vedea.

In timpul discutie noastre, cineva aranja scena pentru numarul meu.

-Si acum, Kelli Sims!

-Ureaza-mi bafta!

In timp ce mergeam spre scena, am vazit multe capere intoarse.

-Buna tuturor, eu sunt Kelli Sims si astazi va voi arata un numare de tas la tir. Cu arcul.

Erau 7 tinte: 2 pe tavan, 2 pe copaci si 3 in miscare.

Cele in miscare erau greu de doborat. Intai le-am facut pe cele de pe copaci, apoi cele de pe tavan. Cele in miscare erau amplasate pe crengile copacilor. Am ochit-o pe prima, am asteptat, si am tras. Am nimerit intre mijloc si partea rosie. Era un esec pentru mine. Pe a 2-ua am asteptat-o mai mult. Simteam cum imi curge transpiratia pe frunte. Am tras. Sageata nu numai ca a nimerit fix in mijloc, dar sageata a iesit pe partea cealalta.

Toata lumea a aplaudat. Dar am putut auzi o voce cunoscuta in timp ce coboram de pe scena:

- Frumoasa reprezentatie, Katniss Everdeen!

-Eu macar am un talent, Emma!

Tabara de VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum