Eo?! Bolnava?! Whaaaat??

1.6K 120 2
                                    

Stateam linistiti la masa, gandindu-ne la nemurirea sufletului cand Andrew vine la masa noastra supa rat.

-Buna ziua! O cafeluta, o biscuite?!

-Kelli, asta este foarte grav! Unde e mancarea care trebuia sa o pregatesti?!

-Am mancat-o. spun "LOL-istii" la un loc.

-Aaaa.... Asta schimba situatia.... Ce ziceai de biscuite?

-Nu mai e nimic! Am spus eu bosumflata.

-Ok...pai eu fac un anunt, deci pe mai tarziu!

s-a dus in mijlocul cantinei, s-a asezat pe o masa, a luat o portavoce si a inceput sa zbiere( ca portavocea nu era suficienta):

-ATENTIE, ATENTIE! PROBA 2-10 2-10? AM VENIT SA MANANC, DAR NU AM SANSE, DECI VA ANUNT CA BAIETII AZI VOR AVEA O LUPTA... NESANGEROASA DIN FERICIRE, DIN CARE DOAR 1 IESE INVINGATOR! PENTRU FETE NU ESTE NIMIC STABILIT, DECI VA ANUNT MAI TARZIU! HAI, PA!

Dap, tipic...LOL. Am zis tipic.

Daaa.. trebuie sa iau distant de lol-isti.

M-am indreptat spre cabana, cu Karston in urma mea.

-Si... participi la bataie?

-Da! categoric! De cand astept sa-l fac praf pe Jeff!

-Uh? De ce?

-Eu, eu, eu... NIMIC!

-Da, bine.

-Tu vii?

-... *stranut* nu pot.. ma incearca o raceala... nu cred ca vin...

-Macar l-a sfarsit? Sa ma vezi cand castig?

-Bine, copchil radioactiv! O sa vin... Succes!

-Mersi... Pa!

-PA!

*

*Karston Prov*

Ma descurc foarte bine! Sunt in finala, nu sunt ranit sau ceva... singurul lucru care ma ingrijoreaza e Kelli... oare cum se simte? De ce nu a venit?

In fine... e un baiat care are fata acoperita si s-a inscris cu numele AnOnImUs... cu el ma voi bate si chiar mi-e fricat! L-a facut snitel pe Jeff! Ce drq! E unul din cei mai puternici!

-BUN! ACUM, IN BATALIA FINLA: KARSTON SI ANONIMIUS! NU UITATI: NU VA OMORATI INTRE VOI, DOAR VA PUNETI LA PAMNAT UNUL PE CELALATL! SUCCES!

Bun, lupta a inceput! A vrut sa ma loveasca, dar ceva l-a retinut. Lucru care ma avantajeaza. Ma grabesc sa ii dau una in abdomen cu toata forta, crezand ca o sa cada lat, dar nup. L-am enervate si mai tare. A vrut sa ma loveasca, dar s-a oprit arcuindu-si spatele, scuipand sange intr-o parte.

s-a sters cu podul palmei la gura apoi mi-a dat un pumn zdravan in piept, blocandu-mi anticipat lovitura, punandu-ma la pamant, urcandu-se pe mine si punandu-mi antebratul la gat.

Am crezut ca imi va da un pumn sau o palma sa se revanseze pentru sangele scuipat, dar s-a dat jos de pe mine, si mi-a intins mana, sa ma ajute sa ma ridic.

Uimit de gestul lui, am acceptat.

-Bun meci! Ma felicita el.

-Da, si la tine! Ii raspund eu, inaca uimit ca m-a invins.

-Si castigatorul bataliei este AnOnImUs! Felicitari!

-Cine esti?! Spune Jeff venind amenintator spre anonym.

-Nu vrei sa stii! Spune acesta serios.

-Defapt, va trebuii sa-ti spui numele. Ii explica Andrew.

-In fine, sunt...

-Ben! Carlos! Jay! Brian! Kelli!

-EXACT! Spune el.... Ea dandu-si gluga de pe fata.

-KELLI SIMS!? Strigam toti cei prezenti in cor.

-Hihi... exact fraierilor!

-Adica v-a batut ca pe niste snitele o FATA! HUA! Striga Andrew.

*Kelli Prov*

Dap. Eu eram. Eu i-am cam facut praf. O sa traiesc cu asta pe constiinta. Asta e.

Dupa ce am primit o diploma si multe, MULTE felicitari, am mers la cabana alaturi de Karston care era foarte, FOARTE tacut.

-Esti bine?

-Da, doar... nu, nu sunt bine! Nu a iesit cum trebiua!

-Ai dreptate, bataia era pentru baieti, nu trebuia sa ma bag...

-Nu, aia a fost AWESOME! Doar ca vroiam sa-l bai eu pe Jeff... adica, in forta... aaa! Bine fie vroiam sa-l bat ok!? Ma enerveaza ca se tot da la tine! Are prea mult tupeu! Nu te merita!

-??:/

-Stii... adevarul e ca e-

-ATENTIE, ATENTIE! PROBA 2-10 2-10? AM DECIS CE VOR FACE FETELE! VA FI UN CONCURS DE MISS! SI TOATE, TOATE FETELE VOR TREBUI SA PARTICIPE! SI TU, KELLI!

-NUUUUUUU! Bine...


Tabara de VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum