Am ajuns!

2.6K 162 4
                                    

   Dupa atata mers, am ajuns. Si mi-a trecut si efectul somniferelor date de Emma. Spre surprinderea mea, nu era asa... Stupida cum credeam eu. Urma sa stam in cabane mari si aveam niste bucaterese si o cantina care pareau promitatoare. Cat-de-cat.

    Eu si fratii mei cautam 2 cabane una langa alta unde sa ne instalam. Dar a venit si distaragerea:

    -OMG! Voi sunteti tripletii Sims? Au spus niste fete care ma faceau sa ma simt prost cu frumusetea lor. Jack si Billi s-au privit si au dat aprobator din cap, de parca isi citeau gandurile. Ei, ce sa le faci, sunt gemeni identici.

    -Ura!! Singura iar!! Sa o caut pe Mad, si apoi sa cautam 2 cabane.

    Unde credeti ca era? Cu un baiat, se pupau! Chiar ma credeti?! Nu e un film romantic! Normal ca si ea ma cauta.

    -Hey... spune ea obosita, punandu-si mainile pe genunchi. Te caut de jumate de ora. Unde ai fost?

    -In autocar! Acum am ajuns. In fine, hai sa cautam 2 cabane... spun eu cu o voce usor trista.

    -Nu e nevoie! M-am ocupat de asta! Vino!

    Intrdevar, cabana noastara era minunata! Si foarte spatioasa.

   Am inceput sa despachetez, iar Mad m-a ajutat, deoarece ea avea bagajul desfacut de dinainte.

   -Ok, gata cu garderoba, acum vine baia. Mi-am luat 2 borsete si le-am asezat frumos langa ale ei.

   Nu imi pot da seama care este adevarul:

-sunt eu perea inceata

-e ea prea rapida

    Cand am intrat dinnou in dormitor, ea scria povesti, cu parul prins in coada, cu ochelarii pe nas si imbracata in pijamale. Frate, fetei asteia chiar ii place sa scrie povesti. Dar aceasta pasiune are un defect: ochelarii aceia ii ascund frumusetea orbitoare.

   -Ce provizii secrete ti-ai adus? Spune ea cu un zambet malefic.

  -M&M's si Jelly Bean. Tu?

  -Mars si inghetata.

  -Bravo fato! Asta insemna ca nu mergem la cina nu? Spun eu cu o fata speratoare.

  -Nope. Dar stiu ce sa cafem.

  -Ce?

  -Tu imbraca-te comod si incalta-te cu tenisi.

   De obicei nu fac ce ii spun oamenii, dar in ea aveam incredere. Si de ce? Pentru ca stia ce-mi place. Si ce urma sa facem? Parkour. Stiu ca nu e o activitate de fete, dar era amuzant. Si ne pricepeam. Dar uite o faza ca in filme: in timp ce saream intr-o tumba, cineva necunoscut (Emma, logic) imi arunca cu o piatra mica (ditamai bolovanu') in picior, facandu-ma sa-mi pierd echilibrul. Si urma sa cad si probabil sa-mi rup ceva, dar Karston a aparut de nicaieri si m-a prins:

   -Ai grija, draguto! Imi spune el cu un zambet dulce. Si ce dulce era! Ooo, nu!

   -Mersi ca mai prins Karston, dar nu era nevoie, sa stii.

   In timp ce ma punea jos, se holba la mine.

   -Ce faci? L-am intebat eu evident ofticata.

   -Tu semeni cu o fata pe care o stiu... dar nu stiu cu care...

   -Pai poate pentru ca ma stii de cand aveam 5 ani. A urmat o oauza lunga in acare s-a holbat la mine.

Sunt Kelli, nataraule! L-am lamurit eu "draguta".

   -Nu are cum! Ea era urata si purta aparat dentar si ochelari de bunicuta!

   Atunci am simtit o lacrima pe obraz. Dar nu am plans.

  -Chiar stii sa faci complimente fetelor, cap de dovleac!

  -Tu chiar esti Kelli Sims?

  Mi-am dat ochii peste cap si am dat sa plec. Dar Hercules m-a tras de mana:

   -De cand esti asa sexy?

   -De cand esti tu un cap-patrat! Ii spun eu incercand sa par ofticata, nu flatata. Practic imi faceam singura un compliment, el a fost mereu un cap-patrat

   -Ok, m-am prins ca nu e ziua ta cea buna. Ne vedem maine la prezentari! Zise el cu un ranjet

   In tot acest timp, Mad radea de criza de nervi a Emmei:

  -Ce e asa amuzant?!

   -Trebuia sa vezi ce fata avea Emma cand te-a prins! A fost hilar!

    -Cred... Hai la cabana!

    -Si ce facem? Mancam Jelly Bean si inghetata?!

   -Si ne uitam la filme siropoase! Buna idee!

Tabara de VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum