Karson und Gelozia, ja!

1.4K 113 7
                                    

Dupa ce s-au mai calmat, cu sedative da, na, Andrew vrea sa faca nush'ce anunt "fotea importante"... cred ca fortea importante ar fi sa treaca pe la scoala, ca asta nu e nici romana, nici spaniola... fortea bou.

*

-Dupa cum stiti-

-Daca stiam de ce ne-ai chemat?

-Mrr... Kelli taci! Au plecat nataraii aia doi, deci va venii: Cole!

Pe usa intra un baiat inalt binefacut, cu parul brunet si ochii albastri ca cerul.

-Salut! Ii spun eu si el isi da capul usor pe spate, de zici ca vrea sa ma agate.

In stanga, fetele saliva iar in dreapta baietii il sagetau cu privirea.

-*face palm* Nu fiti neciopliti, salutati-l! Si voi nu va mai lasati saliva pe podea!

-Sall! Spune el intr-un sfarsit.

-...

-Si se mai intreaba de ce ajung sa ma dau cu capul de toti copacii... iti arat imprejurimile?

-Sigur!

-Hai!

*

-Si aici e anfiteatrul!

-Cum de nu te pierzi aici?!

-Im prima saptamana mi-am scris pe mana!

-...Ce au colegii tai?

-Ce n-au?! Fetele saliveaza de la ciocolata la 1D iar baietii vor sa impuste orice de la ciocolata la 1D! si tu pari rupt din fanfiction-uri! Imi pare rau de tine! Spun eu punandu-mi man ape umarul lui in semn de consolare.

-*fata de copil traumatizat* pai bine, ms de informatii.... Tre sa ma baricadez in baie, pa!

-Paaa...

*

-Buna, Karston!

-Buna? Crezi ca e "bun"?!

-Ha?

-Zi!

-NU! Ce ai patit!?!

-A, eu, nimik!

Ce drq a patit si asta?!

____________________________

stiu ca e scurt... dar nu am avut inspiratie.... vot daca ati ras, asta m-ar ajuta.... am scazut in top ca drq ):


Tabara de VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum