Am mers in biroul domnului Andrew, care era intr-o cabana. Mi-a facut semn sa ma asez pe un scaun si a inceput a rasfoiasca un fel de carte facuta la Xerox. A citit ceva si s-a bosumflat.
Se aseaza pe scaunul de dupa birou, si ma analizeaza umpic.
-Asculta...
-Kelli.
-Kelli... daca era dupa mine, nu te pedeapsea ba chiar ma jucam cu voi, dar regulamnetul spune ca trebuie sa te pedepsesc... o sa-ti dau cea mai mica pedeapsa posibila-adica munca la cantina... va trebuii a faci micul de jun astazi, iar daca copii considera ca ai facut mancare buna, scapi de restul pedepsei, daca nu...*oftat* astazi la 5 trebue sa fii in bucatarie... adica... peste jumatate e ora.
-*oftat* bine... ma scuzati ca v-am irosit timpul! La revedere!
-La revedere!
*
m-am ratacit umpic in padure, deci mai am un sfert de ora... si cel mai rau e ca trebuie sa port plasa de par!
Am apasat pe calnta cabanei si am intrat val-vartej, incat abia i-aobservat pe complicii mei cum ma aseptau cuminti.
J:-Deci?
-deci ce?
B:-ce s-a intamplat?
-Tebuie sa lucrez la cantina. Spun eu indiferenta. DAR DACA NU SPUNETI CA VA PLACE MANCAREA EU TREBUIE SA LUCREZ ACOLO ZI DE ZI, SI DACA EU LUCREZ ACOLO NU SUNT FERICITA SI SA NU UITAM CA EU SUNT AIA CU SAGETI! ATI ITELES, MORMOLOCILOR?!
-DA, SA TRAITI! Spun ei in cor.
-...Liber... spun eu facand semn sepre usa.
Ma schimb repede in ceva lejer si imi prind parul.
-Esti suparata? Inteaba Karston apropiindu-se de mine.
-Nu...
-Sigur?
-Ba, nu sunt bebe! Nu ma lua cu d'astea!*oftat* pa!
-Pa...
*
Si eu ce fac? Sunt vegetariana! Ce gatesc pentru cei ce nu sunt?!
*
Dupa 1 ora jumate am reusit sa gatesc un meniu cata de cat O.K...
-Salate
-Paine parjita cu detonate
-Omleta
-Bacon
-Oua prajite
-Clatite cu detonate... sper sa le placa!
Am facut putina ordine prin bucatarie, am aranjat mancarea la uitoservire si m-am indreptat spre usa cantinei. Am deschis-o usor... da de unde? Toata lumea a dat navalain cantina su s-a infipt la mancare.
Eu m-am asezat cuminte la masa mea obisnuita si am asteptat sa vina grupul vessel... toti au venit cu kile de mancare pe tava.
-A mai ramas si pentru ceilalti?!
-Da, din nefericire... spune Jack cu gura plina de clatite.
-Esti cea mai buna bucatareasa! Spune Claire
-Sa faci boacane mai des! Striga Maddi
Ma uitam la eu cum se indoapa cand vad mai multa lume in jurul unei mese.
-Ce se intampa acolo?
-A venit sora mai mare a Emmei, Alli. E foarte draguta! Spune Billi.
-Da?! cati ani are?
-19, cred. Spune Karston.
-E cumva blonda cu ochii albastri?
-da, spune Maddi. De unde stii?
-Vine la noi chiar acum! Spun eu usoar incantata.
Toti se ineaca la auzul vorbelor mele, apoi se intorc spre Alli.
-Hey! Voi sunteti LOL-istii? intreaba ea.
-DA! spune Billi entuziasmat.
-Si tu esti Kelli, presupun! Spunea intinzand mana spre mine. Eu sunt Alli, sora Emmei. Tu ai gatit mancarea de azi, nu?
-Da...
-Ai talent! Uite, vroiam sa-mi cer scuza pentru tot ce ti-a facut Emma dea lungul timpului si pentru toate barfele pe care le-a spus despre tine!
-Nu trebuie sa-ti ceriu scuze, nu e vina ta ca e sora ta! Spun eu amuzata de situatie.
-Da, cred ca ai dreptate! Acum ar cam trebuii sa ma intorc la ale mele... Pa!
-PA! Spune Bili entuziasmat.
-cred ca merg si eu sa iau o clatita au ceva...
Pe "drum" am primit multe complimente in legatura cu mancarea. La auto servire era gol... DAR GOL! Nimic! Nici firmituri! Nici o lingura de gem! Nimic! M-am indreptat spre termosul cu apa fierbinte... nimic! Gol! Nimeni nu bea ceai! NIMENI!
m-am intors bosumfalata la locul meu, fara mancare.
-NU mai era nimic! Spun eu suparata.
-Pai nu mai gatii asa si o sa fie! Spune Karston, care era manjit de ciololata pe toata fata.
-In fine... LOL-istii?! Pe bune? Cine a dat numele asta?!
-Eu... spune Claire.
-IMI PLACE LA NEBUNIE!
CITEȘTI
Tabara de Vara
أدب المراهقين*La inceput poate sa semene cu Summer Camp dar va asigur ca nu e la fel* Acum 15 ani, tripletii Jack, Billi și Kelly s-au nascut... Ei sunt trimiși în tabăra de vara în care nu își doreau sa calce. Acestora li se fac farse, le sunt înscenate lucrur...