2. {İzmir}

1K 129 26
                                    


Bölüm Playlist ;

Göksel-Rüzgar

Uçaktan indiğimde yavaş adımlarla çıkışa yöneldim. 'Halam' beni çıkışta bekliyormuş.

Bavulumla beraber bende durdum ve etrafta gözlerimle 'Halamı' aradım. Sonunda eli koparcasına el sallayan kadını görünce bavulumu çekiştirerek oraya yöneldim.

Yanına gittiğimde kollarını anında bana doladı. Ben mi?

Ona sarılmayacaktım.

Sarılmayacağımı anladıktan bir süre sonra benden ayrıldı ve yüzündeki gülümsemeyi silmeden konuşmaya başladı.

"Hadi gel ,arabaya gidelim" dedi. Bende bavulumu sürükliyerek onu takip ettim. Bir BMW'nin önünde durunca gözlerimi devirdim. Size bahsetmeyi unuttuğum bir konu 'halamın' zengin oluşu. Kocası ölünce bütün herşeyi 'halama' kalmış.

Bavulumu benden aldı ve bagaja koydu. Sürücü koltuğuna oturunca bende arka kapıyı açıp bindim. Heralde öne oturmamı bekliyordu ki suratı asıldı.

Yol boyunca konuşmamak daha doğrusu sorularını dinlemek yerine kendimi müziğin huzuruna bırakmaya karar verdim.

Telefonu'mu cebimden çıkardım ve kulaklıgımı telefona sonrada kulaklarıma taktım. Ve müzik listemi karışık mod'una getirip ilk şarkı'yı bekledim.

"Kimse senin gibi,iz bırakmadı sevince

Acıttığın kalbimle savaşıyorum yeterince

Keşke keşke geriye dönsek sessizce

Ama keşkeler yetmez biliyoruz ikimizde

Aşk için,aşk için

Pişman değilim,
Anıları bin parçaya böldüm gizlice

Güçsüz değilim,
Yüzümü gözyaşımla yıkasamda her gece

Biliyorum yerim hazır,küçük kalbinin içinde

Ben yine derinlerde meşkulum seni sevmekle

Beni sana anlatan haksız her hece

Cümleler içinden geçiyor sinsice

Aşk için,aşk için

Pişman değilim,
Anıları bin parçaya böldüm gizlice

Güçsüz değilim,
Yüzümü gözyaşımla yıkasamda her gece..."

Büyük bir evin önünde durunca istemsizce yine gözlerimi devirdim.

Bavulumun biri tarafından alınıp eve götürülmesinin ardından sözde halamı takip ederek eve girdim.

Ev kocamandı. Aşağıda büyük bir salonu, mutfağı birkaç misafir odası vardı. 2. katta ise yatak odası, kütüphane, çalışma odası, banyolar ve birkaç tane daha misafir odası vardı. Son olarak 3. katta ise benim ve 'sevgili' kuzenimin odası varmış.

Erkek ve benden 2 yaş büyükmüş. Odadan dışarı çıkmayacağım için bir sıkıntı vaat etmiyordu.

Odama girdiğimde ilk defa bir şeyi beğendim. Sıfır pembe, bolca siyah, gri ve koyu mavi ağırlıklıydı.

Kısaca anlatıcak olursam.

Kocaman bir yatağı, yatağın üstünde gri - siyah bir örtü. Bir tane çalışma masası, kitaplarla dolu bir kitaplık, yatağın iki yanında komidinler, büyük bir gardolap, orta büyüklükte bir cam ve hemen onun yanında güzel bir balkona açılan kapı ve son olarak banyoya çıktığını düşündüğüm bir kapı.

☆ YİNE YALNIZ ☆ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin