Bölüm Playlist ;
Lea Michele - Cannonball
Gözlerimi yavaşça aralarken burnuma gelen o tanıdık berbat kokuyla yüzümü buruşturdum.
Burası en nefret ettiğim yerdi.
Burası neresi mi ?
Hastane.
Ne güzel ama değil mi ?
Gözlerim ışığa alışsın diye birkaç kez kırpıştırdım.Sonra gözlerimi tamamiyle açtığımda odadaki simalara göz gezdirdim.Berk,Ülkü,Utku,Hazar,Sinem ve Berke.
Bir dakika!
Berke'nin burda ne işi var ?
Herşey zaten onun yüzünden değil miydi ki ?
Herşeyin bu noktaya gelmesine sebep olan ?
Ona döndüğümde kafasını elleri arasına almış yere bakarak bişeyler mırıldanıyordu.Ve gözleri kızarıktı.
Ağlamış mıydı o ?
Benim uyandığımı farkeden ilk kişi Ülkü oldu.
"Uyandı!Uyandı!" diye bağırarak yanıma geldi ve bana sımsıkı sarıldı.Onun bağırmasıyla herkes ayaklanıp yanıma geldi.
Herkese göz gezdirdim.
Berke hariç herkese.
"İyi misin ?"
"İyi misin ?"
Berke ve Berk'in aynı anda sorduğu bu soruyla ben bir Berk'e bir Berke'ye baktım.Ama onlar bana bakmayı es geçip birbirlerine öldürücü bakışlar atıyorlardı.
Berk'e döndüm.
"Berk..." deyince ikiside aynı anda bana döndü.Berke'nin gözleri gülüyordu.Hadi ama ona hala Berk diyeceğimi mi sanıyordu ?
Eğer öyleyse kesinlikle yanılıyordu.Berke'ye hiç bakmadan bakışlarımı Berk'e sabitleyip devam ettim.
"İyiyim ben Berk.Ama eğer burdan çıkarsam daha iyi olucağıma emin olabilirsin,Çünkü hastanelerden-"
"Nefret edersin" diye tamamladı Berke sözümü.
Ona hiç bakmadan ve aldırmadan konuştum.
"Nefret ederim!" dedim üstüne basa basa.
Berk Berke'ye ölümcül bir bakış atıp bana döndü ve gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Tamam prenses,Ben cıkış işlemlerini hallediyim geliyorum."
"Hızlı ol ne olursun"
"Sen iste yeter ki" dedi ve göz kırpıp odadan çıktı.
Berke onun arakasından ölümcül bakışlar atıyordu.
"Sen bir anda bayılınca çok korktuk prenses.Yeni tanıştık ama yinede bu sana değer verdiğimiz gerçeğini değiştirmez."
Bunu söyleyen Utku'da Berke'nin ölümcül bakışlarına maruz kaldı.
"Herkes hemen şimdi çıksın!" diye bağıran Berke'ye döndüm.Herkes kapıya giderken Hazar gitmiyordu.Ama diğerleride gitmeyicekti.O kadar.
"Durun!"diye bağırdım.Hepsi durup bana döndüler,Bende devam ettim.
"Burda gitmesi gereken tek kişi var o da.." dedim ve Berke'nin gözlerinin içine bakarak konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ YİNE YALNIZ ☆
ChickLitHerkes terk etmişti onu. Annesi, Babası, Sırdaşı. Ve şimdide sevdiği adam. O yalnızlığa mahkumdu. Yalnız olmaktan çok korkuyordu ve işte şu an yine yalnızdı. Onu bırakıp giden sevdiği adamın ardından tam 1 yıl beklemişti. Ama gelmemişti. Artık gelme...