Bölüm Playlist ;
Measure - Begin Again
Glee - All Of Me
Glee - Don't Speak
Akrep yedi, yelkovan dokuz.Havada sisle karışık korku ve endişe kokusu.
Bazen bir şeyleri bilmek iyi gelir.Bazen ise sadece 'Görmedim, duymadım, bilmiyorum' iyi gelir.İnsan bir şeyi hem bilmek hem de bilmemek nasıl isterdi ? Hem herşeyi bilmek hem de hiçbirşey bilmek istemiyordum.Belki de hayatımda tutarsız olduğum, ilk ve tek konu buydu.Gerçi hayatımda ne kadar 'konu' vardı ki ? Ah tabi, Birçok.
Bugün burada hayatım birkez daha değişecekti.Hissediyordum.Belki daha iyi, belki daha kötü ama bir değişim olacaktı.Hayatımda onlarca soru, sorun arasında kalbimin üzerindeki bu ağırlık kalkar mıydı? Ya da daha mı ağırlaşırdı ?
Bilinmezlik beni içine çekiyor ve bilmediğim korlara sürüklüyordu.Ve bu beni deli ediyordu.Aklıma bir anda biten düşünceyle donuklaştım.Annem..Bugün onun hakkında birşeyler öğrenebilir miydim? Peki ya babam? Abim?
Gördüğüm rüya zihnimde belirirken, nefesimi tuttum.Deniz..Onu nasıl bulacaktım? Berke, neden biranda gitmişti? Annem nasıl ve neden ölmüştü? Babam, benden neden nefret ediyordu? Ben..Annenim katili miydim ? Bugün bu soruların cevabını alabilecek miydim? Bilmiyordum.Sadece umuyordum.
Bedenim iliklerine kadar titrerken karşımda oturan dörtlüye gözlerimi gezdirdim.Hepsi gözlerini dikmiş, vereceğim cevabı bekliyorlardı.Cevabını kendin bile bilmediğin bir soruyu, nasıl cevaplayabilirsin ki ?
Gözlerimi kapattım ve derin bir soluk aldım.
"Her zaman yanındayım, minik meleğim."
Hayır hayır hayır.İstemiyordum.Tüm bunları duymak istemiyordum.Susmalarını istiyordum.Zihnimi terk etmelerini istiyorum.Ve sadece istemekle kalıyordum.Elimden birşey gelmiyordu ki.Nasıl gelsindi? Kocaman bir bilinmezliğin korunda alev alırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ YİNE YALNIZ ☆
Chick-LitHerkes terk etmişti onu. Annesi, Babası, Sırdaşı. Ve şimdide sevdiği adam. O yalnızlığa mahkumdu. Yalnız olmaktan çok korkuyordu ve işte şu an yine yalnızdı. Onu bırakıp giden sevdiği adamın ardından tam 1 yıl beklemişti. Ama gelmemişti. Artık gelme...