#12 {Sevgilim}

587 83 28
                                    

Multimedyada Berke (Berk) var.

Bölüm Playlist ;

Christina Perri - Human

Gözlerimi açtığımda başımda o tanıdık iğrenç ağrı vardı.Burnuma gelen tanıdık kokuyla gözlerimi tamamiyle açtım.

Evet tamda tahmin ettiğim yerdeyim.

Hastane.

Lanet Olsun !

Başım çok kötü ağrıyordu ve odada yalnızdım bu beni iyice sinirlendirmişti.

Berk nerdeydi ?

O beni yalnız bırakmazdı ki.

Kapının açılmasıyla bakışlarımı oraya çevirdim.

Ah şu ne kadar şirin gözükmeye çalışsada iğne yapınca canımı yakan doktorlardan bir tane daha.Gözlerimi devirdim.

"Hastamız uyanmış" diyerek gülümsedi doktor kılıklı cadı.

'Hadi ya ciddi misin?' Dememek için zor tutuyordum kendimi.

"Evet" dedim kısaca.

"Peki kendinizi nasıl hissediyorsunuz Derin Hanım?"

"Başım çok ağrıyor sadece."

"Eh olucak o kadar." dedi doktor.

"Bana ne olduğu konusunda bi fikriniz var mı?" dedim.

"Nasıl yani?" diye sordu doktor.

"Diyorum ki neden burdayım? Ne oldu bana?"

"Hiçbirşey hatırlamıyor musunuz?" dedi doktor şaşkınca.

"Hayır sadece bana ne olduğunu hatırlamıyorum.Ayrıca bana Berk'i çağırır mısınız?" dedim sıkılarak.

Şuanda sadece Berk'e ihtiyacım vardı.Her zaman olduğu gibi..

"Ah Tabi" dedi doktor ve odadan çıktı.Odanın kapısının yeniden açılmasıyla oraya dönücektim ki Boynuma aniden dolanan kollarla aniden durdum.

"Beni çağır mıssın?Nasılsın?Iyi misin?Bir yerin ağrıyor mu?" dedi odaya dalan çocuk.

İyi ama Bu Berk değildi ki ?

Hemen geri ittim çocuğu.

"Sen de kimsin?Berk nerde?" dedim endişeyle.

"Ne demek sen kimsin?Ve beni sen çağırtmıssın.Berk benim" dedi şaşkın bir ifadeyle.

"Hayır bir karışıklık oldu galiba, Ben sizi tanımıyorum.şimdi lütfen çıkar mısınız?" dedim sert bi sesle.

Tam ağzını açacaktı ki kapı tekrar açıldı ve içeri Berk girdi.O girince hemen doğrulmaya çalıştım ama sırtıma giren ağrı ile geri yattım.

Berk koşarak yanıma geldi.

"İyi misin?Bir yerin ağrıyor mu?Az önce canın mı acıdı?" dedi endişeyle.

"İyiyim ben Berk.Sen gelince daha iyi oldum" dedim ve ona sıkıca sarıldım.

Kollarımın arasında kasılan bedeniyle duraksadım ve kaşlarımı çattım.

"Birşey mi oldu?" dedim endişeyle.

Berk odadaki diğer çocuğa baktı.

Ah!Salak kafam.

☆ YİNE YALNIZ ☆ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin