Multimedya'da Derin
Bôlüm Playlist ;
Badem - Bir An İçin
Berke?
İyi ama onun burda ne işi vardı?
Gözlerimiz 2 dakika boyunca hiç ayrılmadı.Sonunda gözlerimi ondan alıp bakışlarımı Hazar'a çevirdim.
Hala yakındık birbirimize.
Fazlasıyla yakın.
Kendimi zorlayarak Hazar'dan ayrıldım ve bir süre öylece yere baktım.Kafamı kaldırıp Berke'nin olduğu tarafa döndüğümde orda olmadığını gördüm.
Gitmiş miydi?
Yoksa hiç yok muydu?
Hayal görme oranım yüzde kaçtı ?
Bir süre bomboş oraya baktıktan sonra derin bir nefes alıp tekrardan Hazar'a döndüm.
Neden bu kadar anlamlıydı bakışları?
Bakışları karşısında sertçe yutkunduktan sonra zar zor bulduğum sesimle konuştum.
"Imm..Ne yapıyoruz şimdi?"
"Aa şey ne yapıyorduk?Haa hatırladım.Hadi gidelim" dedi sonunda elini ensesine atıp gülerken.
Şuanda neden bu kadar tatlıydı?
Öhöm..yanlış oldu.
"Gidelim" diye mırıldandım bende.
Bir süre yol yürüdükten sonra sahile gittik.
"Ne yapıcaz burada?" dedim merakla.
"Bekle.Gel benimle" dedi ve ilerdeki barakalara doğru ilerledi.
Bir tane barakanın önünde durunca Hazar'a döndüm.
"Burası?" dedim sorarcasına.
"Imm..huzur bulduğum yer diyelim." dedi ensesini kaşırken.
"Nasıl yani?"
"Tabi şuanda ne saçmalıyor bu diyorsun.Sende haklısın hadi içeri girelim o zaman görüceksin zaten" dediğinde bir süre öylece ona baktıktan sonra usulca kafamı salladım.
Cebinden çıkardığı Kilidin anahtarıyla kilidi açtıktan sonra kapıyı yana doğru sürükleyip geçmem için kapının önünden çekildi.Son kez temiz sahil havasını içime çekip içeri girdiğimde her yer karanlıktı.
Hazar kapıyı kapattığında ortam iyice karanlık oldu.
"I-ışık yok mu?" dedim tereddütle.
"Elbette var.Ama sana göstermek istediğim şey için biraz yürümemiz gerekiyor ve sonra ışığı açacağım" dediğinde kafamı birkez daha salladım.Ama karanlıkta kafamı salladığımı göremiyiceğini hatırladığımda konuştum.
"Tamam" dememin hemen ardından belimdeki kollarla ilkilirken Hazar konuştu.
"Sakin ol sadece düşmeni istemem" dedi ve sonra gülerek ekledi "Bir kez daha"
"Aman ne komik" diye homurdandım.Biraz yürüdükten sonra durduk.
"Şimdi burada bekle ben ışığı açacağım" dediğinde bu sefer aptallık yapmayıp baş sallamak yerine konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ YİNE YALNIZ ☆
ChickLitHerkes terk etmişti onu. Annesi, Babası, Sırdaşı. Ve şimdide sevdiği adam. O yalnızlığa mahkumdu. Yalnız olmaktan çok korkuyordu ve işte şu an yine yalnızdı. Onu bırakıp giden sevdiği adamın ardından tam 1 yıl beklemişti. Ama gelmemişti. Artık gelme...